niedziela, 28 lipca 2013

Obłędnie!

Dziś po 2 w nocy wróciliśmy. Było obłędnie! Uwielbiam takie wycieczki, choć jestem obecnie ledwo żywa, nogi włażą mi do d..., stopy bolą niemiłosiernie i trochę mam problemy z kontaktowaniem, ale było warto chodzić cały dzień i nie zatrzymywać się ani na chwilę! Zdjęć mam prawie 560:P


Mackinac Island odwiedzona – kolejne marzenie mogę skreślić z listy:)


Clipboard01


Jedyne co się niezupełnie udało to pogoda:( Niestety ostatnio ochłodziło się i wczoraj było max. 18C :( Ale od jutra ma już być cieplej!


To tyle na teraz, muszę jeszcze zebrać nieco sił, bo trzeba dziś odwiedzić lab i nieco stopy rozchodzić przy okazji pomiarów:P Wpisy wycieczkowe i wszystkie inne obiecane (sporo prac czeka na pokazanie) na pewno pojawią się na blogu, tylko jeszcze nie wiem kiedy. Mój ostatni rozkład dnia nie sprzyja pisaniu na blogu.


 


Pracowitego tygodnia wszystkim życzę! To że lato nie znaczy, że mamy się opinkalać:P


 


Dziękuję za wszystkie życzenia udanej wycieczki, jak widać spełniły się:D


 


aeljot – Dzięki za link i pamięć! Gazetki już mam i macam:) Jak pisałam na blogu, nie mogłam się na nie doczekać i po prostu musiałam je kupić w pierwszym dniu jak tylko pojawiły się w Joann:) Teraz czekam jeszcze na halloweenowe wydanie Just Cross Stitch, bo ostatnio pojawił się numer z ornamentami świątecznymi:P

1 komentarz:

  1. osho713
    2013/07/28 20:18:05
    Wreszcie ktoś napisał coś pozytywnego...WIELKIE ALOHA:))))

    POZDRAWIAM

    Osho713


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/07/28 21:12:05
    Super, że udało Ci się spełnić jedno z marzeń! Bo marzenia są po to by je realizować :)
    Może dobrze, że trochę było chłodniej. Upał strasznie męczy na takich wypadach.
    Czekam na więcej zdjęć!


    paga-tek
    2013/07/29 02:01:55
    super ze jestes zadowolona z wycieczki :) Czekam na wiecej zdejc...


    cornelka2
    2013/07/29 08:09:03
    Cieszę się ,że wycieczka się udała pogoda też była dobra na chodzenie bo u nas upały niesamowite ,no i spełniaj marzenia to cudownie je realizować pozdrowienia


    aeljot
    2013/07/29 12:23:37
    :)

    Fajnie, że udało Ci się spełnić wycieczkowe marzenie :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/29 14:07:00
    I było fajnie i dobrze...I tak miało być....mama


    Gość: Katarzyna G, 78.19.246.*
    2013/07/29 21:37:20
    Kto się opindala ten się opindala :P


    damar5
    2013/07/29 22:57:21
    Po Twojej minie widac ze to bylo to! :-D
    Czekam na wiecej fotek.
    Poz.Dana


    morsia
    2013/07/30 09:04:02
    Dzięki za komentarz! A jak Cię znam, to ogonek dorobiłabyś sama. ;)
    Wzorek zaraz do Ciebie poleci, to może coś kiedyś z niego wykombinujesz.

    Mam nadzieję, że i mnie tak będą bolały nogi jak Ciebie po tej wycieczce. ;)


    ann_margaret
    2013/08/07 21:25:01
    Super wycieczka, mam nadzieję, że pokażesz jakąś fotorelację?:)
    I też tak mam, że mogę mi nogi wchodzić w de, ale zwiedzę ile się da!

    OdpowiedzUsuń