czwartek, 4 lipca 2013

Kończę!

Z tematyką wielkanocną. Dziś pokażę Wam jak wykończyłam moje kurczaczki na krzywych nóżkach:P Do Polski zawiozłam waflelka już sklejonego i zszytego, ale bez przymocowanej wstążki, bo jednak wolę nie przewozić szpilek w podręcznym, a zawsze boję się, że coś z walizek może zginąć – zdarzało się już:(


Kurczaczki z Cross Stitch Collection wyhaftowałam na seledynowej kanwie. Najbardziej pasowała mi do nich wstążeczka w krateczkę – turkusowo-zieloną.


DSC09642


Materiał na tył wydaje mi się, że całkiem niezły wybrałam:) Takie słodziaki można znaleźć na dziale tkanin dziecięcych w Joann:)


DSC09646


Jeszcze tylko turkusowe szpileczki z Walmarta i Matkas ma nową ozdóbkę na Wielkanoc!


DSC09650


DSC09652


I jak Wam się podoba? Może być? :)


Co jeszcze w Katowicach podokańczałam? Jeśli można to wogóle tak nazwać:P Wszystkie wisiorki zawisły wreszcie na sznureczkach/wstążeczkach. Matkas jednak wybrała inne niż moje propozycje, ale przecież najważniejsze, że Jej się podoba, bo to Ona będzie nosić:) I właściwie to już i przy mnie nosiła:)


Szara i zielona.


DSC09669


Brązowa.


DSC09661


A mój wisiorek dostał niebieski sznurko-rzemyk.


DSC09658


Aaaa! Jak już wspominałam, Matkas już dawno kupiła sobie rameczki do greckich obrazków:) Sama wybrała metalizowane, sama też je pooprawiała i powiesiła na ścianie. I wg mnie rameczki pasują idealnie!


DSC09730


DSC09732


Tak sobie wiszą na ścianie.


DSC09734


A tu cała grecka ściana:) Ojej, jak lubiłam na nią patrzeć jak byłam w domu:D


DSC09728


Oczywiście kolejne greckie obrazki w planach:) Matkas już zaakceptowała proponowane wzory:)


To tyle mojej twórczej pracy w czasie wakacji w domu:P Dużo tego nie było:P


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze!


 

1 komentarz:

  1. Gość: Katarzyna G, 78.19.193.*
    2013/07/04 03:59:51
    Wszystko współgra idealnie. Niedługo Wam ściany zabraknie na Grecję ;)


    Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2013/07/04 07:33:10
    fajna grecka kolekcja...a biżu piękna fajnie zrobiona i kolorki miłe dla oka no już o hafcikach nie wspomnę :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/04 10:00:17
    Te kurczaki mają ekstra nóżki :) Z tyłu dałaś bardzo fajny materiał.
    A te greckie obrazki, chyba się już powtarzam, wyglądają jak pocztówki! Ekstra ściana!!!


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/04 13:45:20
    Dzieks za wisiory i za cala Grecje wyszywana...A kuraki sa super! mama


    cornelka2
    2013/07/04 17:10:40
    Wafelelek oczywiście idealnie wykończony wszystko gra ,wisiorki bardzo ładnie prezentują się na tych wstążkach . brawo dla mamy rameczki idealne ,ściana pięknie wygląda pozdrawiam


    iskierka_duszy
    2013/07/04 18:50:56
    Przepiękne prace. Wisiorek z wstążką chyba najbardziej mi się podoba.
    Dzięki za informację o punch needle już wiem jaki zakup będzie następny :)


    ann_margaret
    2013/07/04 23:01:37
    Wisiorek z muszelkami jest najlepszy:)) Z kolei te kurczaczki są takie słodkie!
    A razem z mamą stanowicie świetny zespół wykończeniowy!


    iss-ola
    2013/07/05 10:34:22
    zaglądam i znikam, jak to w wakacyjne lato,
    wczoraj pisałam komentarz ale znikł mi internet i widzę, że włącznie z komentarzem,
    więc dubluję
    greckie klimaty WOW!!!!!!!
    cała ścianka jest obłędna! super , gratuluję :)


    damar5
    2013/07/06 12:32:05
    Wszystkie pieknie i gustownie wykonczone, wafelek bardzo apetyczny,wisiorki ladnie sie prezentuja a grecka sciana jest fantastyczna!!!
    Pozdrawiam i znikam do roboty:-):-)
    Dana

    OdpowiedzUsuń