środa, 3 lipca 2013

Czekam !

W połowie lipca w amerykańskich sklepach mają się pojawić nowe gazetki z moimi ulubionymi motywami:) Najwyższy czas, bo w sklepach robótkowych już powoli wykładają na półki asortyment jesienny! Juz nawet mam coś na oku:)


Coroczne specjalne wydanie Just Cross Stitch!


JCSHalloween cover 2013


Hmmm, ciekawy pomysł z Drakulą wyskakującym z pudełka:P


Clipboard01


I jeszcze moja ulubiona gazetka – Cross Stitch & Needlework:) Nie wiem co będzie w środku, ale jeszcze nie zawiodłam się wzorami halloweenowo-jesiennymi w ich wydaniu.


943249_10151437024902282_1628518181_n


Może w tym roku pierwszy raz uda mi się wyhaftować coś halloweenowego przed 31 października? :]


 


 


Katarzyna G – Pewnie, że trafiłaś:)


damar5 – Na szczęście to była moja pierwsza uszkodzona zagraniczna przesyłka i mam nadzieję,  że ostatnia. Oczywiście, że jestem dumna:) A koperty ode mnie też dochodzą uszkodzone?


edytag74 – Właśnie też się zdziwiłam, że te plastikowe guziki takie luźne, można sobie spokojnie je wypróbować bez haftu. A te moje metalowe to jak się zamknie to już na amen i nieźle trzeba się namęczyć, żeby się zamknęły razem z materiałem.  I nie można popróbować na sucho, bo nie da się ich już „otworzyć”.


anna-kalinska – Jakieś 20 lat temu zaobserwowaliśmy opalanie na mokro na włoskiej plaży. Włoszki na plażę chodzą ze spryskiwaczami do kwiatków i często się zraszają. Chyba działa, bo opalone są bosko! My też przejęliśmy ten sposób, bo przede wszystkim działa odświeżająco:) Nie ma nic lepszego niż taka mgiełka wodna osiadająca na nagrzane ciałko:D Polecam!

1 komentarz:

  1. Gość: Anna M, *.dynamic.chello.pl
    2013/07/03 08:39:30
    ja zawsze mam spóźniony zapłon i nigdy nie zdążam na czas....a ten wzorek z czaszką jest super....moje mroczne fikuśne klimaty....


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/03 08:42:22
    Oj , tak ta mgielka to jest to....mama


    iwonan_1
    2013/07/03 09:49:25
    Gazetki zapowiadają się wspaniale - już Ci zazdroszczę! W oko wpadła mi głowa sowy po prawej z pierwszej gazetki i oczywiście kotek! Ten malutki, który wisi na dyni..:)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/03 10:22:32
    Fajne wzorki w tych gazetkach! Faktycznie z corocznych numerów można coś ciekawego znaleźć dla siebie w tej tematyce. Ale czasowo to baaardzo są do przodu w tych gazetkach. Dopiero zaczęły się wakacje a oni już halloween :) Ale z drugiej strony to przynajmniej jest czas na wyhaftowanie jakiegoś większego z proponowanych obrazków :)


    Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/07/03 10:24:06
    Oj mnie tez te wzory sie podobaja.


    ann_margaret
    2013/07/04 23:03:06
    A tu mi się najbardziej podobają te trzy wiedźmie kapelusze:)) Fajne są te wzorki, tylko u nas jeszcze lato przecież;)

    OdpowiedzUsuń