środa, 24 lipca 2013

Powrót!

Nie mój, ale Edyty Bartosiewicz:) Tyle lat ja i inni fani czekaliśmy i chyba się doczekaliśmy:) Dopiero dziś mogłam zobaczyć nowy teledysk do piosenki Rozbitkowie. Na youtube niestety nie udostępniają go w US, ale na wrzucie i pudelku już tak:P


I tak sobie spokojnie oglądam i buzia coraz bardziej mi się uśmiecha, bo o 0:59 kierunkowskaz z KATOWICAMI!!!!!!!
http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=apFBKGqTIMu&login=wolnapolska2&width=450&height=387


katowice


Oglądam dalej a tu nasz tunel pod katowickim rondem! Ale jaja! Znalazłam artykuł, że rzeczywiście teledysk był kręcony w drodze i na koncercie na Polach Marsowych w Parku Śląskim! Moim parku, gdzie w maju chodziłam z Matkasem i jeździłam na rowerze z Osobistym Ojcem:D Oj, szkoda, że nie mogłam zostać do końca czerwca i wybrać się na koncert Edyty:(


Tu artykuł.


Płyta we wrześniu! To czekam i się doczekać nie mogę, bo Edyta pomimo 15 lat przerwy brzmi tak samo jak kiedyś:)


 


A żeby nie było tylko o Edycie to i moja pierwsza bożonarodzeniowa praca w tym roku:) Wracam do haftowania małych zestawów NMI. W zeszłym roku udało mi się upolować na ebayu kilka wymarzonych od lat zestawów i teraz się za nie biorę. Na pierwszy ogień poszedł kardynałek:) Oj, sporo ich ostatnio widziałam i słyszałam:) One też lubią lato i ciepłe temperatury:D


DSC01973


Kardynałek na plastikowej kanwie haftowany dołączonym do zestawu kordonkiem. Od spodu dokleiłam czerwony filc, to już moja inwencja:P Wymiary 7x7,5 cm.


DSC01975


 


Mykam, trzeba się nieco kopnąć na Czerwonce, bo słońce tak pięknie świeci:) A w nocy posłucham i pooglądam sobie jeszcze Edytę w labie:) A Wy śpijcie dobrze:)


 


Dziękuję za komentarze! Cieszę się, że moja Mała Mi tak Wam się spodobała:)


 


fejferek – Pamiętak jak Kometa wchodziła do kin, byłam wtedy w LO i musiałam Maćka zaciągnąć:P Wszystkie HAEDy jak dla mnie mają jedną poważną wadę, której nie da się wyeliminować – są kobylaste! :P I to mnie od nich odrzuca! W życiu nie chciałabym się uwiązać czymś tak dużym. Choć pewnie sporo osób sobie myśli, że wariatka z tej Pieguchy, bo ciągle coś małego haftuje, nie umie ona nic normalnych rozmiarów wyxxx? :P


chwilotrwaj – Hatifnatów się bałaś? Przecież oni tacy sympatyczni i przyjacielscy, a w czasie burz lubią się przytulać:D


iwonan_1 – A myślisz, że ja nie fałszuję? Rodzicki śpiewali w liceum w chórach, a mnie druhna jak byłam zuchem to nie chciała:P A ze śpiewu nigdy nie dostałam więcej niż 3 :( I tak nie przeszkadza mi to śpiewać:) Zwłaszcza ostatnio w labie, jak prawie nikogo nie ma na wydziale:D Tylko rmf i ja zawodzimy do Księżyca:P


Katarzyna G – Opinie o Muminkach są różne, słyszałam, że małe dzieci boją się Buki, a moi znajomi ze studiów mówili zawsze, że Muminki są nudne:(


 

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2013/07/25 01:53:08
    Widze ze juz u Ciebie swiateczne klimaty :) Super haft. U mnie kardynalkow latem mniej widac, a moze ja jestem bardziej zajeta i nie mam czasu przez okno wyjrzec :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/25 07:43:16
    A jazda na lyzwach w parku , a sanki ...Bartosiewicz jest the best....I kardynalek i Muminki....Czyli prawie wszystko... I Ty ...pa - mama


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/07/25 08:29:13
    hehe, a widziałaś ten obraz ponad 3 metry długości, haftowany xxx przez jakąś chinkę? ;) to jest dopiero masakra, nie jakieś tam haedy ;)
    muminki lubię, najfajniejsze są hatifnaty, buka (bułka, jak to mówi moje dziecko :) i oczywiście włóczykij :)
    i właśnie widziałam trailer "gravity", filmu z Clooneyem i Bullock, pewnie czekasz niecierpliwie na to :)

    a kardynałek oczywiście super! zaraziłaś chyba wszystkie hafciarki nimi i każda prędzej czy później jednego popełni :)
    pozdrawiam i do przeczytania
    agnieszka


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/25 10:21:40
    Superowy ten kardynałek! Już na kilku blogach widzę obrazki okołoświąteczne :) Ja chyba coś w tym klimacie zaraz po wakacjach zrobię. Tak by wyrobić się do świąt :)
    Edytę Bartosiewicz też lubię i troche szkoda, że przez tyle lat nic nowego nie nagrała, ale mam nadzieję, że teraz się rozkręci. Tym bardziej, że brzmi dokładnie tak samo.
    Pozdrawiam! U nas też cieplutko!!!


    iwonan_1
    2013/07/25 12:26:52
    Fajny ten kardynałek z filcowymi pleckami:)
    Wielką fanką Edyty nie jestem, ale talent doceniam!
    Kult, Kazik, Starchy na Lachy itp. to bardziej moje muzyczne poletko:)
    Miłego śmigania na Czerwonce - u nas też piękna pogoda!


    cornelka2
    2013/07/25 17:35:04
    Kardynałek jak zawsze superowy na kanwie plastikowej jeszcze nie robiłam ale już taką mam więc zrobię coś Edyty głos uwielbiam słuchać ma przepiękne utwory i cieszę się,że już będzie dalej śpiewać pozdrawiam


    xgalaktyka
    2013/07/30 09:09:42
    Szalona kobieta...haft świąteczny popełniła:)
    Muszę się przyznać, że zima to moja ulubiona pora roku...i już nie mogę się doczekać aż skończy się lato i będę mogła odliczać dni , do bardziej zimowych krajobrazów:)

    Edyta...klasa sama w sobie.
    Uporała się w końcu z tym , co ją bolało..może wreszcie będziemy mieli okazję
    nacieszyć uszy jej odlotowym głosem:)
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń