wtorek, 9 lipca 2013

Bez, a jednak z

Trochę to pewnie dziwnie wygląda, jak haftuję moje prace bez tamborka,  a później je oprawiam w tamborki:P Zastanawia mnie, czy jak ktoś inny kupując taki zestaw jednak haftuje na dołączonym tamborku?


Oto i jeden z 4 zestawów, które kupiłam w kanadyjskim Michaelsie. Już i drugi wyhaftowałam, ale nie będę Was rozpieszczać:P


DSC01759


Zestaw Bucilla, w którym poza kanwą i muliną znajdował się gumowy tamborek do oprawy.


DSC01763


Muliny jakieś dziwne, bo z ładnym połyskiem – prawie jak mulina satynowa, ale strasznie słabej jakości – przerywały się i mechaciły bardzo szybko. Dlatego też xxx nie wyszły za ładne, ale wzorek owszem, bardzo sympatyczny:)


Kanwa sztywna jak po krochmalu, ale dzięki temu lepiej się haftowało. Choć i dzięki tej sztywności, trudniej się oprawiało w tamborek gumowy. Ale na koniec muszę przyznać, że coraz ładniej i szybciej wychodzi mi oprawa w tamborki:D


Zielona wstążka to już mój osobisty dodatek:)


DSC01758


 


To tyle na dziś:) Matkas, koniec przerwy:P


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze:D


 


aeljot – I tak też zrobię. Na pewno nie oprawię tych koliberków w ten tamborek, jak już to wyjdą z tego dwie różne prace:)


monalisa – Na WOCSa działa tylko namolność. Moja sprawdzona metoda – jeden mail na tydzień, w każdym kolejnym cytuję wszystkie poprzednie i wysyłać je do głównej pani redaktor. Po jakiś 2-3 tygodniach powinni odpisać. Ale od razu przygotuj się na głupie tłumaczenia, że zaginęło, że zapomnieli, bo przesyłka zagraniczna, etc, etc.


edytag74 – Nie wiem czy są osoby zazdrosne, ale pamiętam jak kiedyś więcej osób komentowało moje publikacje, a i na innych blogach widzę, że komentarzy jest więcej pod tego typu wpisami. To był tylko taki mój przytyk, bo aż tak się nie przejmuję ilością komentarzy. Inaczej musiałabym dawno przestać pisać:P


iss-ola – Matkas kibicuje mi we wszystkich dziedzinach:D Ale o pracy naukowej nie będę pisać na blogu. Jednak coś pozostawię dla siebie i bliskich:)

1 komentarz:

  1. Gość: Katarzyna G, 78.18.193.*
    2013/07/10 08:41:51
    No proszę jak ładnie :) A mnie się nic nie chce... W Irlandii takie upały że szok... No i wakacje (24/7 z Potworami) mnie już dobijają :) Ja chcę szkołę :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/10 09:24:14
    Fajny i dalej pracujemy...mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/10 10:46:16
    Sympatyczny kwiatuszek :) Fajna rameczka i piękna oprawa! Idealana!
    Miałam kiedyś takie gumowe ramko-tamborki z DMC. Po kilku latach zaczęły jakby z lekka się lasować i zostawiały na materiale czerwone kółka :) Ja akurat nie oprawiałam nic w nie tylko używałam do haftowania miękkich tkanin. Dopóki się nie zlasowały były bardzo fajne, bo dobrze trzymały materiał.


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2013/07/10 10:46:23
    Śliczne kolory ma ten haft i jak zawsze perfekcyjnie oprawiony. :)


    iwonan_1
    2013/07/10 12:49:31
    Urocze maleńswom - kolory super! No i oprawione w tamborek wygląda świetnie!


    cornelka2
    2013/07/10 14:24:30
    Ojoj fajny ten maluszek no i oczywiście perfekcyjnie oprawiony pozdrawiam


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/07/10 23:05:54
    a ja chyba pierwszy raz widzę gumowy tamborek :) Ładny hafcik :)


    ann_margaret
    2013/07/11 12:22:02
    Fajnie to wygląda:)
    Porozpieszczaj i jednak pokaż ten kolejny zestaw!


    mpgoga1983
    2013/07/14 14:59:19
    Wzór jest piękny! Obrazek przykuwa uwagę od razu, coś w nim jest takiego... Kolory fantastyczne. Już wiem gdzie bym go sobie powiesiła.. :)

    OdpowiedzUsuń