wtorek, 23 lipca 2013

Moja idolka :D

Mała Mi i wszystko jasne:)


DSC01876


Jak widać już oprawiona i czego nie widzicie, ale już wisi na ścianie:) Zdjęcia bez ramki brak:P Wyciągać już jej nie będę! Kanwa ecru, 18ct Charles Craft, jedna nitka muliny DMC – sama dobierałam. Mała Mi ma wymiary 4 x 5cm.


DSC01878


Wzór z neta, nieco zmodyfikowałam. Wychowałam się na dobranocce puszczanej na TVP1 i dla mnie Mała Mi miała zawsze rękawiczki (a nie gołe łapki), zielone oczy (nie czarne) i była blada (a nie opalona:P), chustkę też miała nieco jaśniejszą niż we wzorze.


To jest moja Mała Mi z dziecinstwa:) Włóczykija też sobie wyhaftuję, a co!


tumblr_lyeyufRwHW1r05k5no1_500









 


W tym roku postawiłam na haftowanie wzorów, o których od dawna marzyłam. Koniec z czekaniem na nie wiadomo co! „W tym roku” odnosi się do mojego dzielenia rocznego haftowania, czyli od powrotu z wakacji do kolejnych wakacji, bo tylko wtedy robię sobie przerwę:P


I nie, nie jest to praca, o której wczoraj wspominałam. Gdzieś już w necie widziałam opalone Małe Mi:P


Iwonan_1, specjalnie dla Ciebie nie jeden, a dwa rąbki tajemnicy, czyli moje mordercze prace:P


Pierwsza.


DSC01872


I druga. Obie wczoraj wyxxx do końca. Teraz czas na wykończenie!


DSC01875


I co? Już wiecie co to jest?:P


 


Resztę moich letnich prac też już sfotografowałam, akurat miałam kilka godzin przerwy w ciągu dnia między pomiarami. Także nieco Was pomęczę w najbliższym czasie;P Ojej, a tyle mam pomysłów w głowie na nowe prace, że głowa mi chyba eksploduje:P


 


A z tymi wnioskami na temat nie haftowania tego co inne hafciarki, to chodziło mi głównie o bardzo popularne ostatnio zielniki, elfy Nimue, HAEDy, biżuteria z różyczkami, etc. Mnie takie prace zupełnie nie pociągają i wiem, że nigdy ich nie wyhaftuję. Co wcale nie przeszkadza mi oglądać ich na innych blogach:)  


 


Dziękuję jak zwykle za komentarze i odwiedziny:) Dać się nie dam, będę groźna, bo jak mówi Osobisty Ociec: „kogoś trzeba się bać”:P


 


pagatek – A u mnie słońca pełno i się nie podzielę!


arabeska – Oj, jakbyś wiedziała czym u nas wieje i od ilu lat to byś się ździebko zdziwiła:( Dlatego trzeba się wszystkim cieszyć, nawet papierem toaletowym w promocji:P


iwonan_1 – Matkas to śpiewa sama z siebie, bez proszenia:P Na plaży czy w morzu to już robimy duet:P Bo ja sama, pomimo braków głosowych, też lubię śpiewać, zwłaszcza na rowerze:P Tylko muszę wtedy uważać na owady, bo już kilka razy musiałam co nieco wypluć:P


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/07/23 07:10:16
    Świetna,wypisz wymaluj:-D modyfikacja musiała być bez dwóch zdań :-):-)
    No a prace zapowiadające wręcz rewelacyjne hihi wszystko wiem hihi zaraz z rana dawka śmiechu nikomu nie zaszkodziła hihihi
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/23 07:40:29
    Ona jest bardzo podobna do Ciebie i tak trzymać - mama


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2013/07/23 08:43:49
    Superowa! Moje dziecko ostatnio 3 dni pod rząd kometę w dolinie muminków oglądało, więc myślałam o jakimś małym wzorku dla niego do pokoju z tej bajki. Ale najpierw rękawiczka zielona od ciebie (dzięi za wzorek raz jeszcze), mulinka już zamówiona :)
    Pozdrawiam i do usłyszenia!
    ps. a co do haftowania tego co wszyscy, to tak do końca się nie zgodzę, bo nie wszystkie dziewczyny haftują te same wzorki HAED i jednak jest pewna różnorodność i jest co oglądać ;)


    Gość: chwilotrwaj, *.ip.netia.com.pl
    2013/07/23 09:03:46
    Muminiki były boskie. tez je lubiłam. Małą Mi też bo była tak zaczepna. Ale bałam sie tych stworów wychodzących z morza.


    Gość: Burana25, *.215.200.153-internet.zabrze.debacom.pl
    2013/07/23 10:34:34
    Oooo :-) Wszystkie chyba uwielbiamy Małą Mi :-)))


    Gość: aneks17, *.adsl.inetia.pl
    2013/07/23 10:35:45
    Mała Mi i Włóczykij są najlepsi! Uwielbiam ich. (;
    A Twoja Mała Mi jest boska. :D Czekam na Włóczykija. :)


    cornelka2
    2013/07/23 11:46:22
    Mała Mi prześliczna !!!!!! pozdrowienia


    aeljot
    2013/07/23 12:07:17
    Mała Mi rzeczywiście maleńka ;)


    iwonan_1
    2013/07/23 12:18:20
    Mała Mi jest mała, ale naprawdę super!!! Ładnie ją ubrałaś!
    Dziękuję za te dwa rąbki tajemnicy odsłoniete specjalne dla mnie, ale... nie wiem co to będzie, może jakis wzorek na Helloween ?
    Fajnie, że Twoja Mama spiewa bez proszenia, moja tylko po prośbie...:) A jesli chodzi o moje zdolnosci głosowe, to ja dzioba nie otwieram - tak fałszuję. A Tobie miłego śpiewania na rowerku oczywiście z nadzieją, że nic fruwajacego nie będziesz zmuszona zjeść.
    A ja sobie chyba kupię HAEda, a co! Taką "kobyłę" podłubię z rok...


    paga-tek
    2013/07/23 14:08:21
    Ojej jest cudna. Ja tez uwielbialam i nadal uwielbiam ta bajke. Zwlaszcza ze moje dziewczyny ja do dzis ogladaja, dlatego moge sobie ukradkiem obejrzec :P

    Dzis u nas sloneczko od rana wprasza sie do domu przez okno wiec nie musisz sie juz dzielic :P


    Gość: Margolcia, *.elektron.com.pl
    2013/07/23 21:12:19
    Bo Mała Mi jest najlepsza z tej bajki!


    Gość: Katarzyna G, 78.19.246.*
    2013/07/24 10:12:38
    Ja tak bardzo za Mulinkami nie byłam... Próbowałam na Arthurze - ale się boi (?!) Ale Twoja Mała Mi wyszła Ci super ekstra fantastycznie :)


    Gość: arabeska291, *.adsl.inetia.pl
    2013/07/24 16:56:36
    jej się nie spodziewałam,świetna wyszła :) mała piegucha


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/07/25 00:01:37
    Mała Mi i mój koszmar z podstawówki :) Do dzisiaj nie wiem, dlaczego byłam małą Mi, podobno ze względu na mój głosik..he he he ,nienawidzę mojego głosu wrrrrrrrrrrrrrrr !!!
    Twoja Mała Mi wyszła śliczniasto!!!! Ze względu na moje małe Myszki też wracam do bajek z dzieciństwa :)


    titania_yng_nghymru
    2013/07/28 22:50:14
    Widzę, ze wiele osób identyfikuje się z Małą Mi. Często widzę ją w avatarkach na blogach i forach :) Muminki uwielbiałam - ksiązkę i bajkę telewizyjna, z reszta do dnia dzisiejszego. To własnie dziwność tych bohaterów mnie przyciągała - najbardziej Buka i Hatifnatowie. Mała Mi trochę mnie irytowała - takie małe złośliwe coś :P natomiast bardzo podobał mi się podkład głosu Włóczykija he he

    OdpowiedzUsuń