piątek, 5 lipca 2013

Nowe „okazy” :P

Do mojej kolekcji nożyczkowej! I nie, nie upadłam na głowę:P


Prosto z Toronto, dlatego tym bardziej cenne:)


Jedne dostałam od Ivony, która mieszka w Toronto. Oj, chyba za dużo zdradzam na blogu, bo jest to moja wymarzona para:) Ivona, dzięki:D


DSC01768


Drugie nożyczki SAMA kupiłam. Myślałam nad ich zakupem już kilka miesięcy, miałam je na liście obserwowanych aukcji na ebayu, ale jak je zobaczyłam w naturze w sklepie robótkowym w Toronto i to na przecenie to nie mogłam wyjść bez nich! O nie! 


Już na lotnisku w Detroit je rozpakowałam i zaczęłam haftować obrazek, do którego zestaw też kupiłam w Toronto:)


DSC01770


Tak, wiem, widzę, że są różowe:P Miarka była w zestawie. Wściekle różowa, ale to nie dla niej zrobiłam zakup.


I jeszcze moje dwa nowe okazy razem:) Lubię taki fiolet jak w Westcottach:D


DSC01778


Oj, oj, jak ja ostatnio skaczę po różnych tematach! A jeszcze nie wszystkie tematy poruszyłam.  Ale powiem Wam, że w głowie mam jeszcze większy miszmasz:P A prace, które ostatnio powstają... wszystko jest możliwe:D


 


Długi weekend rozpoczęty. Już wczoraj po zmierzchu przez kilka godzin słyszałam fajerwerki z okazji dzisiejszego święta, dziś będzie cd. Dzień Niepodległości. Autobusy nie kursują, ale sklepy otwarte, czyli świętowanie po amerykańsku! Odnośnie Waszego zdziwienia co do jesiennej tematyki w gazetkach – dziś w Hobby Lobby oglądałam bombki na chonkę:D


 


Dzięki za nieliczne komentarze i liczne odwiedziny:P Konkursów nie będzie, nagród nie będzie, więc wchodzicie i piszecie na własne ryzyko:P


 


Katarzyna G – Już Matkasowi mówiłam, że za daleko od siebie wiesza te obrazki:P Na mojej ścianie wiszą ciaśniej, nie lubię marnowania cennej przestrzeni:D

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/05 07:32:18
    Oj , kolekcja powieksza się...mama


    iwonan_1
    2013/07/05 07:55:33
    Oba okazy cudne... Bardzo mnie kusi, żeby też kupować różne nożyczki, ale się opanowuję i mam tylko 2 sztuki! (słownie dwie) ... :)


    Gość: Katarzyna G, 78.19.193.*
    2013/07/05 08:43:23
    Piękna ta Twoja kolekcja :) Czy masz pomysł na ekspozycję tak jak z naparstkami???


    Gość: Mój mały art swiat, *.ip.netia.com.pl
    2013/07/05 09:22:11
    Zakupy boskie pozdrawiam i zapraszam w me ubogie progi Maria
    podglądaczka


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/07/05 11:02:00
    Wszystkie nożyczki bym przygarnęła :) Pokazuj co tam tworzysz!


    cornelka2
    2013/07/06 19:02:52
    Fajne te Twoje już okazy takich jak masz nie spotkałam jeszcze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń