niedziela, 7 lipca 2013

Dłużej nie wytrzymam!

Już ponad 2 tygodnie wstrzymuję się z tą notką. Zauważyłam, że coraz mniejszym zainteresowaniem cieszą się te wpisy:P Trudno, nie wytrzymałam i muszę się z Wami podzielić moją radością!


21 czerwca dostałam maila od mojej wtyki z Irlandii:) Katarzyna G przysłała mi zdjęcie mojej nowej publikacji! Kasiu, dziękuję!!! Wspomnę tylko, że jest to moja 22 publikacja:D


Oto i Cross Stitch Gold nr 103. Zdjęcie z neta, bo do mojego Joann jeszcze gazetka nie dotarła.


416267843_370


A w środku JA :P


img040


Tym razem na publikację załapał się mój kolejny kalendarz Lizzie Kate – klamerkowy:)


Clipboard02


Co napisałam? Jak zwykle samą prawdę:P


„W poprzednim liście (Cross Stitch Gold nr 96) chwaliłam się kalendarzem Lizzie Kate i obiecałam, że przyślę Wam zdjęcie kolejnego. Tym razem udało mi się wyhaftować kalendarz w kilka miesięcy. Jest to kolejny wzór Lizzie Kate. Zmieniłam nieco jego zastosowanie i zamiast oprawiać każdy miesiąc w ramkę, postanowiłam powiesić je na klamerkach w łazience. Każdy miesiąc wyhaftowałam na kanwie w innym kolorze. Mój projekt długoterminowy, żeby ozdobić każde pomieszczenie w mieszkaniu jednym kalendarzem posuwa się do przodu. Mogę się pochwalić, że sypialnia i łazienka zostały już skreślone z listy! Chciałam również podziękować za prezent za poprzednią publikację. Wiecie jak zadowolić hafciarkę – im wiecej mulin, tym większy uśmiech na naszych twarzach!”


Medina: „Twój entuzjazm do haftowania jest zaraźliwy, Anna! Powodzenia z kolejnym kalendarzem -  jestem bardzo ciekawa co wymyślisz do przedpokoju!”


Ha, ona nie wie, że mój makatkowy kalendarz do przedpokoju już opublikowali w Cross Stitch Collection:P (TU)


Nawiązując jeszcze do podpisu zdjęcia - "Co może być lepszego niż 12 miesięcy haftowania?". 3 miesiące haftowania:P Tak, tak, jestem pewna, że kilka osób się ze mną zgodzi. Haftowanie kalendarza przez 12 miesięcy, po jednym obrazku na miesiąc jest traumatycznym przeżyciem. Ostatnie miesiące człowiek już nie może na ten badziew patrzeć. Tak miałam przy dwóch pierwszych kalendarzach Lizzie Kate. A jak się uwinęłam w 3 miesiące z kolejnymi dwoma kalendarzami to było całkiem miło:) 


Nagroda już też trafiła do mnie, a właściwie do rodziców:) Dokładnie 1 lipca listonosz wcisnął ją do naszej katowickiej skrzynki pocztowej:P „Zdolniacha” z niego. Przy okazji rozerwał kopertę:(


100_0295


Liścik, mazak magiczny, czyli po prostu znikający. Mój z Dritz już ledwo żyje, więc ten od Madeiry się bardzo przyda:) Polecam wszystkim – znikający mazak jest idealny do xxx i do filcu!


A także zestaw do xxx dla początkujących:P Czyżby jakiś przytyk? :P Szkoda, że to nie są kardynałki albo wróbelki, bo za koliberkami średnio przepadam.


Clipboard01


Ale największe „wrażenie” zrobił na tacie różowy tamborek:P Aż nie umiał przestać powtarzać, że dostałam RÓŻOWY tamborek:P Matkasowi się podoba, bo lubi pastele, więc coś się wymyśli:)


IMG_0002


Jeszcze dla przypomnienia mój piękny kalendarz:) A cały wpis z większą ilością zdjęć tutaj.


DSC08537


DSC08542


To tyle mojej radości:D Ostrzegam, że to nie ostatnie moje słowo w gazetkach:P Ciekawa jestem kto pierwszy odkryje kolejną publikację? Wypatrujcie uważnie:]


 


Dziękuję za komentarze i podglądanie:P


 


Katarzyna G – Nożyczki to nie naparstki, więc nie będę ich szczególnie eksponować. Szkoda by było, żeby się zniszczyły od wiszenia na ścianie. Po prostu chowam je do woreczków strunowych i do skrzynki aluminiowej, a właściwie to jest walizka na lunch:P Wyciągam sobie 2 pary jak coś haftuję i tyle tej mojej radości:)


edytag74 - Wpisy z moimi nowymi xxx będą:) Będzie ich nawet sporo, aż będzie Wam niedobrze:P

1 komentarz:

  1. aeljot
    2013/07/07 08:08:53
    Nie marudź, nie marudź bo ja zawsze Ci gratuluję i cieszę się razem z Tobą :P :)

    Gratulacje :) Jak zawsze miło, że Cię wyróżnili a prezent...cóż nie zawsze trafią z zestawem ale kto powiedział, że musisz wyszyć to co tam jest ;)


    arabeska291
    2013/07/07 09:05:01
    Gratulacje;) a ten różowy tamborek to niczego sobie :)


    cornelka2
    2013/07/07 10:05:39
    No kochana GRATULACJE!!!!! kolejnej nagrody a te ptaszki to koliberki ale bardzo przepiekne pozdrawiam


    Gość: monalisa2001, *.0-79-r.retail.telecomitalia.it
    2013/07/07 10:06:09
    A ja wciaz czekam na przesylke z TWOCS... Wyslalam im trzy emaile, ze nic nie doszlo i nic... Nawet mi nie odpisali...


    damar5
    2013/07/07 10:15:24
    Ja sie tam zawsze ciesze z Twoich publikacji:) ,wiec chwal sie chocby dla mnie :)
    Jeszcze raz Ci gratuluje ,nagroda fajna ,skoro Mamie sie podobaja takie kolorki to chyba nie jestes az tak bardzo zawiedzona ? :D No i do wyprobowania masz w tym wzorku scieg Lazy Daisy :) Fajne te kalendarze teraz by mi sie jakis przydal bo scian sporo :D
    Pozdrawiam Dana


    Gość: Katarzyna G, 78.19.193.*
    2013/07/07 11:48:04
    Kolejny wpis na który czekałam :) A zestaw śliczny, wiec sie nie czepiaj. :P Wtyka z Irlandii :)


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/07/07 11:49:58
    Gratuluję kolejnej (nawet już trudno zliczyć) publikacji!!!! Jeszcze nie widziałam nigdzie w internecie tego numeru CSG. Gratuluję też nagrody! Koloberki są całkiem sympatyczne. Nie wiem czemu zwlekalaś z tym newsem? Czyżby były tu osoby zazdroszczące? Czekam na kolejne posty xxx, nigdy nie zrobi mi się od nich niedobrze :) No chyba, że zaczniesz haftować wszystko w różowych kolorkach :D


    zakreconamysia
    2013/07/07 13:50:06
    Gratulację Kochana, a schemat mi się bardzo podoba, jak nie chcę to chętnie przygarnę ;o) Hihi ;o)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/07/07 14:12:34
    Gratulacje i już...Brac mi się tam do innej roboty...mama


    iss-ola
    2013/07/07 21:14:28
    super, brawo nasza Gwiazdo Prasowa :)
    Mama często motywuje Cię do innej pracy, też jestem ciekawa naukowych publikacji :)


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2013/07/10 10:48:24
    Jak dla mnie to publikacjami możesz chwalić się codziennie. :) Cieszę się, że Twoje prace zostają doceniane i nagradzane. :) Tak trzymać.


    iwonan_1
    2013/07/10 12:47:55
    Spóźnione, ale bardzo szczere gratulacje! Naprawdę masz wspaniałe pomysły, haftujesz perfekcyjnie i nie ma się co dziwić, że publikacji przybywa. Jeszcze raz gratuluję!!!!


    ann_margaret
    2013/07/11 12:18:58
    A ja bardzo lubię Twoje wpisy o publikacjach:) Jest to powód do dumy - szczególnie taka ich liczba! Gratulacje:)


    Gość: Chranna, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2013/07/18 16:15:09
    Gratuluje tak bogatego dorobku! A na okładce gazetki jest tkaninka w róże i kropeczki, która właśnie do mnie przyleciała z Anglii :) Bo ja lubię takie klimaty :)
    I tamborek cudny! Kocham pastele! Zazdroszczę Ci go, nie ukrywam :(

    OdpowiedzUsuń