poniedziałek, 11 stycznia 2010

Poszukuję

Wczoraj natrafiłam na nowe rodzaje słowników firmy Bothy Threads i jest wśród nich jeden, który po prostu MUSZĘ mieć! Wreszcie coś z chemicznym motywem! Damar5, wreszcie coś dla nas! Ale reszta drzewek też mi się podoba.


BT__A_Dictionary_of_Inven-tree


 


Boże Narodzenie to moje ulubione święta, haft wszystkie lubimy:), matma to jeden z moich ulubionych przedmiotów, kubków mam całą kolekcję, ciasta bardzo lubię piec, mam też własne skrzynki z narzędziami oraz wiertarkę :] , kasy (monet) lubię mieć dużo w portfelu, bo kto nie lubi? Ale w chemis-tree to się normalnie zakochałam!!!  


 


Dziewczyny, dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie śnieżynkowej gwiazdki! Nie spodziewałam się, że aż tak się spodoba:)


brzydula13 - Jako wypełnienia do wszystkich moich biscornu, poduszeczek i innych stworków używam wypełnienia mojej poduszki:) Jest to jakiś syntetyk, który znajduje się chyba w większości jaśków. A że moje dwa piętnastoczęściowe banurucotti wypełniłam maksymalnie, więc wyszły takie okrąglutkie i może nie stracą kształtów w podróży. Chyba w tym roku mój cały bagaż podręczny będzie wypełniony moimi xxx:)   

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/01/11 09:02:06
    Ale fantastyczne!!! To co misie lubia najbardziej hihihi. Bardzo fajne sa wszystkie dzienniczki ale ten pobil wszystkie :) Z checia wyszylabym .Szukam wszedzie ale nigdzie nie widze ,skad Ty go wytrzaslas?Poz.Dana


    chica111
    2010/01/11 10:36:12
    Hej Ania !
    Na stronie internetowej firmy Bothy Threads jeszcze tego słownika nie ma.
    Może kiedyś się pojawi. Nie pamiętam kto ale pokazywała pewna dziewczyna te słowniki w swoim blogu - są to rysunki jeszcze przed przeróbką na XXX. Ja też czekam na kolejne i może coś bym dla siebie wybrała.
    Pozdrawiam Iza N-P.
    www.golddust.pl


    damar5
    2010/01/11 10:36:30
    Teraz dojrzalam skad masz to zdjecie a ja tam kopie ;-) bez skutku.Szukamy dalej :)


    blogagnieszki
    2010/01/11 12:09:49
    też już się natknęłam na ten obrazek ale niestety bez schematu :(.


    brzydula13
    2010/01/12 17:18:49
    Dziękuję bardzo za odpowiedź :)
    A słowniki uwielbiam, ten choinkowy na pewno będę chciała mieć wyhaftowany! Jest świetny.


    chica111
    2010/03/04 09:59:27
    Jak by co podaję namiary na autorkę tychże grafik
    www.helen-l-smith.co.uk/
    Iza N-P.
    www.golddust.pl


    anetakam0
    2010/09/29 23:04:26
    ... takiego jeszcze nie widziałam :)
    za to niedawno "nabyłam w celu wyhefcenia" A D. of Gardens

    a na staniczkach jest ALGEBRAS :) - dla mnie najwyraźniej.

    OdpowiedzUsuń