piątek, 1 stycznia 2010

Ostatnie zakupy w starym roku:)

W Polsce już nowy rok, a u mnie jeszcze ponad 2h starego. Te godziny na blogu są tak mylące, że wygląda jakbym po nocach nie spała:) Ale zapewniam, że tak nie jest.


Dziś pojechałam na ostanie zakupy, oczywiście nie mogłam nie odwiedzić moich ulubionych sklepów – Jo-Ann i Michaelsa, które tak się dobrze składa, że są naprzeciwko siebie:] Już dziś zaczęła się wyprzedaż noworoczna w Jo-Ann, więc trafiłam na kilka promocji. Miałam też kilka kuponów (ach ta Ameryka i wszechobecne kupony!).  Niestety wszystkie możliwe autobusy przede mną uciekały, więc zakupy zajęły mi trochę więcej niż się spodziewałam, ale i tak jestem zadowolona. A teraz zobaczcie co takiego kupiłam! Wszystkie guziki były dziś za pół ceny, więc kupiłam kilka (zwłaszcza, że mam już pewien plan na wykorzystanie kwiatków). Zdjęcia jak zwykle robione po ciemnku. Niestety musicie się przyzwyczaić, bo w moim apartamencie bywam tylko rano i wieczorem, bo albo siedzę na wydziale albo mnie gdzieś nosi:) Bratki, stokrotki, słoneczniki i maki są ręcznie malowane. Szyszki pewnie wykorzystam do jakiegoś jesiennego biscornu. Z resztą guzików jeszcze nie wiem co zrobię, ale pewnie coś wymyślę.


DSC01470


Była też promocja na wszystkie nici (także 50%!), więc kupiłam metalizowane multikolorowe nici Gütermann. Jak tylko zdobędę czarną i granatową kanwę 18, pójdą w ruch.


DSC01471


Kupiłam również nowy zestawik do haftowania. Tak mi się spodobał, że dopiero w domu zauważyłam, że był przeceniony! Mam też nowe śnieżynki. Nie wiem czy widać, ale mają metalizowany połysk.


DSC01473


Jedynym zakupem w Michaelsie była niebieska metalizowana mulina DMC. Po zakupach w Jo-Ann nie rozgladałam się już za bardzo, bo inaczej mogłoby się skończyć większymi zakupami. Wizyta w Meijerze ku mojemu zdziwieniu nie zakończyła się wyłącznie spożywczo, ale i xxx. Nie wiem co mnie pokusiło, ale weszłam w fotograficzno-ramkową raję i znalazłam te małe cudeńka! Ten serduszkowy breloczek już obiecałam mamie. Ona tak bardzo lubi wszelkie serduszka! Przywieszką do komórki lub pendrive’a też się z nią podzielę. Była jeszcze jedna, owalna, ale w kolorze wściekłego różu. Po prostu masakra! Mam w okolicy jeszcze drugiego Meijera i już nie mogę się doczekać, żeby jechać na zakupy, bo coś czuję, że może będą inne kolory:)


DSC01472


Na koniec pytanie do Was. Czy Wam też łamią się igły 28? Przy haftowaniu greckiego obrazka poszly dwie, a przy śnieżynkach kolejne dwie. Łamią się dokładnie w środku oczka. Dopiero zaczynam haftować na kanwach 18 i nie wiem czy to ze mnie taka psuja? Czy mam felerne igły (DMC)? Czy może tak to już jest?


 


damar5 – Mam nadzieję, że w nowym roku wszystko zmieni się u Ciebie na dobre. Złe nie może przecież długo trwać!


anek-73 – Dziś jak wracałam z zakupów wymyśliłam zastosowanie dla kanwy dżinsowej. Zawsze najlepsze pomysły do mnie przychodzą w czasie spacerów:) Tylko jeszcze nie wiem, kiedy zrealizuję ten projekt, bo tyle innych już czeka.


Zula – Dziękuję za życzenia:)


paga-tek – U mnie w sklepach większy wybór kolorów kanw (np. kremowe, granatowe, zielone, niebieskie, różowe), ale ostatnio „zachorowałam” na fioletową oraz pomarańczową, więc wypatruję jakiejś okazji  na ebayu. Poza tym polubiłam kanwy 18, a ich wybór w moich sklepach jest jeszcze mniejszy.


myszeczkunia – Dzięki, tak miło czytać takie komentarze:)


kinia-1979 – Ojej, jakie pomysłowe życzenia! Dzięki!


monia-xyz – Wzory wysłałam na gazetową, daj znać, czy doszły. Nie martw się, zamierzam pisać dalej. Pewnie jak semestr się zacznie to już nie codziennie, ale na pewno, bo sprawia mi to radość.

2 komentarze:

  1. aeljot
    2010/01/01 06:37:25
    Jak milo trafić na takie wyprzedaże. Nie dziwię się zakupom a raczej temu, że są tak małe ;)


    anek-73
    2010/01/01 12:24:30
    Zakupy rewelacyjne - szczególnie te małe rameczki (zawieszki) są wspaniałe :)


    ulikop
    2010/01/01 14:37:27
    Samych radości w Nowym Roku życzę i w zdziwieniu zapytuję, czy w tych samych sklepach zakupy robimy? Na "moim" terenie zatrważająca nicość...


    chica111
    2010/01/01 20:25:07
    Witaj !!!
    Super zrobiłaś zakupy - ach ta "Ameryka".
    Dzięki temu, że to ogromny kraj to możesz poszaleć w takich sklepach robótkowych o jakich pisałaś. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty Iza N-P.
    www.golddust.pl


    damar5
    2010/01/01 21:37:59
    Pisze juz drugi raz ,za pierwszym razem sie zawiesilo i caly komentarz"zjadlo":(
    Super zakupy ,Gütermanny slicznie polyskliwe juz mnie ciekawosc zzera jak je wykorzystasz :)
    To kiedy Ty wyszywasz,skoro calymi dniami poza domem?Tez wieczorami i nocami jak ja?:) Mnie juz troche sztuczne swiatlo przeszkadza ale w ciagu dnia mam marne szanse na chwile dla siebie przy tak absorbujacym Dziecieciu :)
    Dziekuje, mam nadzieje ,ze Nowy Rok przyniesie nam same dobre wiadomosci :)
    Poz.Dana


    paga-tek
    2010/01/02 03:34:19
    A ja takich cudownych rzeczy jeszcze nie spotkalam w moich okolicach. Zakupy robie przewaznie w Hobby Lobby i Michaels. Moze ja poprostu nieuwaznie patrze. Male rameczki powalily mnie na kolana. Musze takie gdzies znalezc, szukam wlasnie takich juz od kilku miesiecy :(.


    myszszeczkunia
    2010/01/02 15:56:00
    Śliczne zakupy:) Tak myślę, że każda z nas jak wchodzi do sklepu z przecenami to szaleje aż miło:) No i przecież wszystko nam się kiedyś przyda:)))

    OdpowiedzUsuń