wtorek, 26 stycznia 2010

Czerwone

Wczoraj udało mi się skończyć pierwszą część kolejnego biscornu. Będzie do kompletu z biscornu, które już Wam pokazywałam (granatowa kanwa plus różowa nitka). Tym razem czerwona kanwa 14 Charles Craft oraz srebrna nitka Kreinik (nr 32). Zaraz biorę się za drugą część:) Mam jeszcze jedno podobne biscornu, już gotowe. Więcej jednak nie będzie, bo miałam tylko siedem wzorów, a do kazdego biscornu używam dwóch. Cały czas myślę, co nowego zacząć, jak już skończę to czerwone biscornu. Tyle pomysłów mam w głowie i nie wiem, który wybrać. Jak zwykle wybór zajmuje mi najwięcej czasu:(


DSC01559


W Katowicach moja rodzinka marznie:( , a u mnie super pogoda. Przez weekend śnieg stopniał do końca, temperatura dochodziła nawet do 7 st. C! Drzewa zaczęły puszczać pąki, prawie jak wiosna. Jak wracałam z wykładu zrobiłam kilka zdjęć.


DSC01554


Bazie na drzewach przywodzą mi na myśl Wielkanoc:)


DSC01557


Niestety jak wracałam do domu zaczęło padać. Znowu to białe;( A temperatura ma się obniżyć do -14 st. C. Czyli nie tak źle, tylko połowa tego zimna, co było rok temu.


 


damar5 – Czyli nie tylko moja przygoda z xxx zaczęła się na ZPT! Oj, widzę, że coraz więcej nas łączy, Dana:) Też się cieszę, że mam znowu czas na pisanie, bo muszę przyznać, że mi tego brakowało przez ostatni tydzień.

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/01/26 08:03:31
    Bedzie piekne to biscornu :) Jak jeszcze powiesz ,ze umiesz godac po slasku to juz jak siostry :).Poz.Dana


    blogagnieszki
    2010/01/26 17:58:11
    Widzę, że szykuje się kolejne urocze biscornu. U nas nie dość, że dalej ziąb, to na drogach nie mamy śniegu tylko lód i wszędzie jest lód ...


    paga-tek
    2010/01/26 18:36:12
    A u nas +15 a za sniegiem bardzo mi sie teskni :/


    robotkoweroznosci
    2010/01/26 21:14:04
    Zapraszam po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń