wtorek, 5 stycznia 2010

Po weekendzie

W weekend królowała praca naukowa. Na haft miałam po godzinie, dwóch dziennie. A po ślęczeniu przed laptopem po kilka godzin bez przerwy, nie miałam ani czasu ani siły na kolejne notki:( Udało mi się jednak dokończyć fioletowe śnieżynki i zacząć seledynowe. Liczę, że jutro je skończę i wezmę się za ostatnie trzy, czyli żółte. A później to już „tylko” pozszywać:)



DSC01519


paga-tek – Małe rameczki kupiłam w Meijerze, w dziale z ramkami. Ale może w innych sklepach też są. Najbardziej lubię robić zakupy w Jo-Ann, wydaje mi się, że mają największą ofertę xxx w stosunku do Michaelsa albo Hobby Lobby. Jeśli w Twojej okolicy nie ma akurat Jo-Ann, to zajrzyj na ich stronę internetową (Jo-Ann). Już kiedyś robiłam tam zakupy, prawie zawsze są przeceny, a nawet zdarza się, że przesyłka jest gratis. I wybór jest większy niż w sklepie. Zawsze możesz też się mnie spytac gdzie coś kupić, może będę w stanie doradzić:)


myszszeczkunia – Przeceny są bardzo niebezpieczne, zwłaszcza dla mojego konta bankowego:) Najbardziej lubię proste i małe wzory, dlatego tak bardzo spodobały mi się te śnieżynki.


drugi_pingu35 – Byłam, bardzo fajny blog. Wytrwałości w pisaniu!


kinia_1979 – Sama też jestem ciekawa jak wyjdzie to biscornu. Złaszcza, że postanowiłam je trochę zmodyfikować:) Nie powiem jeszcze jak, na to musicie jeszcze chwilę poczekać. Takie zakupy są jedną z przyjemniejszych rzeczy tutaj, zwłaszcza po całym tygodniu pracy.


blogagnieszki – Zwykle haftuję małe obrazki, więc nie mam problemów z haftowaniem kolorami. Grecki obrazek to był mój największy haft, a że tyle tam było podobnych kolorów, to haftowałam domkami:), po skończonych bachstitchach przechodziłam do kolejnego domku. I nawet nie pomyliłam się za wiele razy:)

1 komentarz:

  1. blogagnieszki
    2010/01/05 13:22:37
    kolejne śnieżynki też są urocze, ciekawa jestem tych żółtych. Ja od jakiegoś czasu też nie wyszyłam większego obrazka ... wszystko przez te wymianki, które uwielbiam hihi


    paga-tek
    2010/01/06 03:09:47
    Witam,
    U mnie niestety jest tylko Hobby lobby i Michaels no i oczywiscie Walmart :). Wlasnie mnie uswiadomilas o sklepie Tuesday Morning, ktory zawsze omijam szerokim lukiem. NIe wiem dlaczego nigdy tam nie zajrzalam. W najblizszych dniach musze sie tam koniecznie wybrac...

    OdpowiedzUsuń