niedziela, 12 lipca 2015

Zakupowo :)

Poszalalam nieco w tym tygodniu:D Zmiana kontynentu nie wplynela na mnie za bardzo, dalej jestem rozpustna:P


Matkas zdradzila mi niedawno, ze niedaleko nas jest Pepco. W zyciu w nim nie bylam, ale widzialam co nieco na Waszych blogach i bylam ciekawa. Akurat w piatek jak wracalismy z mycia i pastowania naszej przyczepy kempingowej, ktora juz teraz grzecznie czeka w garazu na kolejne wakacje, namowilam Osobistego Ojca na wizyte w Pepco. I co? Po minucie od wejscia do sklepu chwycilam cos w lapki i nie wypuscilam az do opuszczenia sklepu!


Oto i moje nowe pudelko krawieckie:)


DSC07182


Cudne, nie? A jeszcze bylo na przecenie! :D


DSC07184


Bylo jedno jedyne w brazie, pozostale byly biale.


DSC07181


Jeszcze nie wiem co bede w nim trzymac, ale na szybko wlozylam kilka rzeczy ktore mam na wierzchu. Niestety jeszcze sporo porzadkow w domu przede mna, a w garazu czekaja dwie walizy:(


DSC07176


DSC07179


Jesli ktos ma niedaleko do Siemianowic Slaskich (sklep przy ulicy Jagielly), a pudelko mu sie spodobalo to jeszcze ze 3 sztuki sa :)


W sobote natomiast Maciek i ja wybralismy sie na mala wycieczke do Bedzina i Czeladzi. Po kilku latach czytania i ogladania bloga Moje Hand Made, trafilam do Pasmanterii Inspiracja Edyty! Ociec mi mowil dzien wczesniej, zebym sie na nic specjalnego nie nastwiala, choc sam nigdy nie byl w hamerykanskim sklepie robotkowym. Ale ja wiedzialam, ze sie nie rozczaruje! Dziewczyny, u Edyty jest super! Do tego weekendu najlepszymi pasmanteriami, jakie widzialam w Polsce byly te z Warszawy, ale teraz zmienilam zdanie. U Edyty jest lepiej! Zaopatrzenie podobne jak w stolicy, ale wizualnie .... nigdy takiego sklepu nie widzialam:) Piekne hafty Edyty na scianach, przestrzeni sporo, mozna spokojnie pochodzic po sklepie i sobie wszystko poogladac i pomacac, no i pelno swiatla dziennego wpadajacego do srodka. Niestety mielismy tylko pol godziny, bo busem przyjechalismy, ale moze to i lepiej? Dla mojego portfela:P Bo poszalalam bardziej niz zakladalam.


DSC07189


Zamierzalam tylko kupic, wypatrzone na blogu Edyty i od tego czasu wymarzone, kanwy w dzieciece wzorki, ale jak zaczelam sie rozgladac to w lapki wpadly mi i inne rzeczy.


DSC07190


Dzieciece wzorki sa w rozu i niebieskosciach, a dodatkowo wzielam tez na wyprobowanie kanwe 20ct w kropeczki w kolorze kawy z mlekiem. Jeszcze nigdy nie haftowalam na tak drobnej kanwie, a te kropeczki przypominaja mi snieg:) Ceny chyba niezle, ale az tak sie nie znam na polskim rynku. Wiecie, ze do teraz przeliczam ceny na $$$. W ten sposob latwiej mi porownac i przemyslec, czy cos kupic czy nie:P


DSC07192


Kupilam tez dwa owalne tamborki od DMC, rozmiar 13,5 x 10 cm. Beda na przodkinie! Wymyslilam sobie co i jak zrobie z nowymi wzorami. Ramki juz mam, teraz musze tylko dokopac sie do odpowiednich kanw w garazu:P Przywiozlam je kilka lat temu z Michigan, wiec nie wiem ile to potrwa:(


DSC07195


Poza tym pasmanteria Edyty jest teraz Butikiem Ariadny, wiec mozna znalezc nieco darmowych ulotek. Mnie przyda sie ta z nowa i stara numeracja mulin. Przed wyjazdem do Stanow uzywalam tylko Ariadny, wiec troche zapasow mi zostalo.


DSC07197


DSC07199


DSC07201


Ostatnie co przywiozlam z Bedzina to zakladka wyhaftowana przez Edyte! Dostalam ja w prezencie:) Jak sie dowiedzialam, juz od dawna czekala specjalnie na mnie:) W moich ulubionych kolorach i halloweenowych motywach:) Edyta, dziekuje bardzo!


DSC07203


Haftowana na kanwie 20ct, dzieki czemu moge sobie poogladac jak wyglada haft na takiej drobiznie. W Stanach tylko przez neta mozna kanwy 20ct zamowic :(


A z tylu stempelek Edyty:)


DSC07204


Wiecej info o Pasmanterii Inspiracja znajdziecie na blogu Edyty. Z mojej strony moge dodac, zez Katowic  w tygodniu mozna tam dojechac autobusem przyspieszonym nr 800, w weekendy natomiast zwyklym busem nr 40. Byla to moja pierwsza wizyta, ale na pewno nie ostatnia, bo wiecej rzeczy mi sie spodobalo, ale balam sie ze do domu mnie nie wpuszcza:P Edyta, bardzo milo bylo Cie wreszcie osobiscie poznac. Pasmanteria Ci sie bardzo udala:)


No to na koniec jeszcze nieco Hameryki:P Tu juz nie zakupy, a reklama. Jak co roku amerykanskie czasopismo Just Cross Stitch przygotowalo wydanie halloweenowe. Gdybym byla w Stanach to pewnie kupilabym je, ale teraz moge tylko poogladac na necie. W koncu $9.99 to nie tak duzo. Na stronie sklepu 123stitch mozna podgladnac zawartosc. Okladna bardzo zachecajaca:) Sowa jest hipnotyzujaca!


JCS2015H   


Zawartosc niestety nie powala:( Nawet mnie, ktora uwielbiam wszystko co zwiazane z halloween.


JCS2015H-1


Kapelusz u gory i dwa dolne hafciki sa fajne:)


JCS2015H-2


JCS2015H-3


JCS2015H-4


Z tymi hafcikami tez mozna cos zrobic, ale bez zbednych napisow.


JCS2015H-5


No i moje przodkinie!!!!!!!!!! To dla nich kupilam dwa tamborki u Edyty! Pomysl z recznikami kijowy, no i nieco trzeba je zmienic, ale juz je widze oczami wyobrazni w mojej wersji :D


JCS2015H-6


JCS2015H-7


JCS2015H-8


JCS2015H-9


JCS2015H-10


JCS2015H-11


JCS2015H-12


I tyle. Malo fajnych wzorow, wiec nawet mi nie zal, ze nie kupie papierowej wersji. W poprzednich latach wydania byly ciekawsze. Jak juz sie dokopie do starych wydan, to odswieze sobie pamiec :]


 


Tyle na dzis! Cieplego tygodnia!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :)

2 komentarze:

  1. lawendowakrainarobotek
    2015/07/12 21:45:27
    super zakupy :) ale ci zazdroszcze wizyty w pasmanterii Edyty :)


    Gość: shibi, *.centertel.pl
    2015/07/12 21:56:05
    A ja mam pytanko odnośnie zakupów. Gdzie w USA najlepiej i najłatwiej kupić gazetki (w jakich miejscach), bo mój luby mnie opuści, a nie chce wracać z pustymi łapkami, ja zaś jako dobra żona pragnę mu ułatwić.


    vr1974vr
    2015/07/12 22:07:13
    Wiesz co mnie dziś najbardziej zaskoczyło? Ano białe kanwy w pastelowe dziecięce smoczki ;) To znaczy, kanwy jak kanwy, ale to że Ty je kupiłaś :)


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.76.124.*
    2015/07/13 02:17:17
    O tak u Edytki wszelkie cuda. Szkoda,że nie wzięłaś krajowego lnu-bardzo fajny i przystępna cena. Ja zamawiam z przesyłką do IE. Niestety osobiście nie mogłam zwiedzić sklepu-czego Ci zazdroszczę. Też mam hopla na punkcie halloweenowych wzorków :)


    cinka26
    2015/07/13 08:48:01
    Świetne zakupy. Pudełko na prawdę urocze,aż muszę zajrzeć u siebie do pepco, dawno mnie tam nie było.


    damar5
    2015/07/13 10:32:24
    Wiedzialam,ze Ci sie u Edyty spodoba :) To najlepsza pasmanteria jaka kiedykolwiek widzialam :)
    Zakupy udane ,takie jak chcialas ,wiec z pewnoscia beda rewelacyjnie wykorzystane :)
    Na kanwie 20-stce wyszywam Salowy domek ,drobnica ale wyszywa sie bardzo fajnie bo jednym pasemkiem muliny ,krzyzyki jak zolnierze :)
    Prezent dostal Ci sie uroczy :)
    O to zajrze sobie juz niedlugo do Pepco :) zawsze przy okazji wizyty u fryzjera w Belgu na Przemyslowej.
    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/07/13 15:47:48
    Oooo tak w 100% się zgodzę u Edytki jest super. Ja nawet jak mam zamiar iść na szybko to kończy się ponad godzinnym pobytem i ploteczkami... no i uboższym (i to sporo, bo nigdy nie kończy się na 1 rzeczy) portfelem... :) Ale cóż zrobić tam jest super klimat ;) o który dba sama właścicielka ;)


    ella1101
    2015/07/13 16:20:48
    Zakupy udane, zakladka fajowa a jak potrzebujesz hamerykanskie magazyny to wiesz gdzie mnie znalesc.


    cornelka2
    2015/07/13 17:16:13
    Zakupy super prezent od Edytki też fajną ma tą pasmanterię naprawdę Pozdrawiam


    arabeska291
    2015/07/13 17:58:57
    przyznam,że jak zobaczyłam pudełko to stwierdziłam,że zaraz napiszesz ,że zrobisz coś z wieczkiem bo obrazek całkiem nie w twoim stylu a tu cisza:P w Krakowie takie widziałam,ale jakoś no wypatrzyłam coś innego i tak jakoś nie mam :) kurcze też chcę odwiedzić pasmanterię Edyty. ale nie wiem czy się uda,bo my później zjeżdżamy z autostrady,a podwójnie nie chce haraczu płacić


    raeszka
    2015/07/13 19:49:06
    Kupiłaś sobie super pudełko i na pewno odpowiednio je zagospodarujesz :).

    Ja mam do Będzina ponad 50 km ale jak będę kiedyś w pobliżu, to też na pewno wstąpię do tej pasmanterii.
    U nas są tylko malutkie, gdzie jest wszystko i nic ...

    Zakupy bardzo udane, a zakładka idealna dla Ciebie :).


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/07/13 21:06:37
    Aniu, mnie też było bardzo miło Cię poznać osobiście. I bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś, i że podobało Ci się w mojej pasmanterii.
    U mnie haaloween to zawsze czarny kot:) A w kanwie 20ct na pewno się zakochasz!
    Pudełko z Pepko też mam, ale białe. Kupiłam je już ponad pół roku temu. Jest świetne!
    Pozdrowienia dla Maćka!


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/14 12:30:34
    Zakupy fantastyczne, Aida w kropki już u mnie wykorzystana, więc czekam na kolejną dostawę u Edytki:) Ja lubię stawiać xxx na 20ct i 18ct... Oj pasmanteria u Edytki jest wciągająca a w Pepco często spotkasz takie skrzyneczki:) Pełno tych Pepców w okolicy więc tylko buszować:) A ja już czekam na hafcik na kropeczkach:)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/14 17:26:36
    Śliczne to pudełko, chociaż ja pewnie wybrałabym białe :) ale zdobienia na wieczku rewelacja! Pozdrawiam :)


    ela-haft
    2015/07/14 19:26:57
    Pudełko jest świetne. Też mam jedno z Pepco, ale nie takie urocze jak Twoje. A ja miło ze strony Edyty, że podarowała Ci taką piękną zakładkę :) Pozdrawiam.


    1_iwonan
    2015/07/15 11:58:07
    Pudełko z Pepco super, jak dopadnę białe, to na pewno kupię. A o pasmanterii Edyty to ja mogę pisać i pisać..., też tam byłam i też wyjechałam zachwycona właścicielką i miejscem, które stworzyła, myślę że nie ma takiego drugiego w Polsce.
    Dostałaś przepiękną zakładkę, dla mnie bomba, bo z kotem !


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.0.220.5.suedzucker.pl
    2015/07/15 13:38:10
    Zakup w Pepco dla mnie najbardziej udany :)
    Kanwy raczej nie używam, chociaż kolorki fajne :)


    Gość: Doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/07/17 09:25:20
    To prawda u Edytki jest niesamowicie, lubię tam podjechać choć zawsze nadszarpuje to mój budżet przez wiele nieplanowanych zakupów. Ale tyle tam dobrodziejstwa. I ta atmosfera - bezcenne.
    Pozdrawiam
    D.


    kasiekas
    2015/08/21 10:36:08
    O kuuurcze te przodkinie, na drobnej kanwie idealnie siadłyby mi jako zakładki. Na punkcie których mam hopla!!

    OdpowiedzUsuń