czwartek, 16 lipca 2015

W brylach :D

Siedzi sobie na drzewie i nie boi sie pajaka. Ksiezyc w pelni za nia, a ta siedzi w brylach (tzn. okularach) :P Sowa :)


DSC07214


Wzor juz dawno znalazlam na necie, nawet nie wiem gdzie. A wyhaftowalam ja chyba w lutym czy marcu. W kwietniu juz na pewno wisiala na mojej scianie w Michigan:) Czarna kanwa z ebaya (18ct) i  jedna nitka muliny DMC (chyba ktoras Color Variations). Wyhaftowana w jeden wieczor. Skleroza niestety nie pozwala nic wiecej napisac :P


DSC07215


Kiedys Katarzyna G pisala sporo o haftowaniu takimi mulinami, ale ja sie do zasad w xxx nie lubie stosowac, wiec haftowalam jak mi sie wydawalo, ze bedzie dobrze i podoba mi sie jak wyszlo:)


DSC07216


DSC07217


Hafcik ma srednice niecalych 6 cm, a tamborek jest 3 calowy, czyli jakies 8 cm (bambusowy z Michaelsa). Jak zawsze sama go malowalam farba do patio. Hmmm, szukalam podobnej w empiku, bo mam jeszcze troche takich tamborkow, ale tylko akrylowe maja, a ja jednak wole taka. Bede szukac dalej!


DSC07219


Oprawialam tak jak w moim kursiku na oprawe w tamborki (tu).


DSC07221


Na scianie na kampusie wisiala na czarnej wstazeczce satynowej. W domu jeszcze nie obczailam dobrego miejsca na zdjecia, a miejsca na mojej scianie juz od dawna brakuje. Dzis zdjecia cykalam na lapku trzymanym na kolanach:P A kto poznaje material, ktory robi za tlo? Znalazlam go kilka dni temu w skrzynce w garazu, wiec bede mogla wykonczyc styczniowe hafciki:) Bo to bedzie cd pewnej kolekcji sprzed lat :D Ciekawe czy ktos pamieta jakiej? :P


DSC07208


To macie wlasnie odslone pierwszego niepublikowanego hafciku z tasi :P A taka teczka w nim jest. Moje wszystkie tegoroczne hafciki oprawione w tamborki (tzn. od zeszlych wakacji do tych, bo tak liczylam lata jak bylam w Michigan). Poza sowa sa jeszcze 3 nowosci juz oprawione oraz pomalowany tamborek, ktory juz tylko czeka na oprawe ostatniego haftu wyxxx w Michigan! Z lenistwa jeszcze go nie oprawilam:(


DSC07207


W takim stanie je wszystkie przemycilam na lotnisku w Detroit i na szczescie dotarly do Katowic bez uszkodzen! Uffff!


 


To tyle na dzis!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


Co do dalszych zakupow to z przymusu zastopowalam. Bylysmy dzis z Matkasem w Chorzowie i nic nie kupilysmy poza jedna ksiazka. W dwoch odwiedzonych Pepco nic nie bylo. Pudelek troche bylo, ale tylko z sercowymi dziurami albo z jakimis napisami na szkle. Takiego ladnego jak moje krawieckie nie bylo. No i niestety zostala juz chyba tylko jedna pasmanteria w Chorzowie, ta na ulicy Wolnosci i z przykroscia przyznaje, ze popsula sie. Kanw zadnych nie widzialam, a z mulin tylko jakies dosyc pustawe wieszaki z Ariadna i DMC :( Szkoda, bo tu robilam jedne z moich pierwszych zakupow wiele lat temu, a jeszcze 3 lata temu tez co nieco kupilam i bylam bardzo zadowolona. Hmm, ciekawe jak sie zmienily pasmanterie w moich Katowicach? Tu tez nie bylam juz 3 lata.


 


shibi - Juz Ci odpisalam u Ciebie na blogu.


vr1974vr - Alez ja uwielbiam wszelkie kanwy z nadrukami:) Poza tym po doswiadczeniach z DMC wiem, ze czasem je wycofuja ze sprzedazy. Wlasnie kilka dni temu w garazu ogladalam sobie moja kolekcje kanw od DMC - mam wszystkie z kwiatkami, sercami, kropkami, w linie, w kratki, w wisienki, motylki, etc. Wiekszosci z nich juz chyba nigdzie nie mozna dostac, a jak ja juz wymysle co chce na nich wyhaftowac to beda na mnie czekac. Nie bede musiala zalowac, ze nie kupilam i rozpaczliwie szukac czy gdzies ich nie dostane. Dlatego te z dzieciecymi motywami juz teraz zachomikowalam:)


MalgorzataZoltek - Lnu ogolnie nie kupuje, bo nie lubie. Po pierwsze prace na lnie mi sie nie podobaja, a po drugie kiedys probowalam na czyms takim haftowac i wyszlo szpetnie. Lubie rowny splot, wiec kanwy oraz tkanina Monaco sa dla mnie idealne:)


ella1101 - A ostatnio wspominalam rodzince wizyte w Toronto i Ciebie:) Wreszcie moge polazic w polo, ktore sobie wtedy kupilam z haftowanym lisciem i napisem Canada:) Nawet u Edyty w nim bylam :D Co do gazetek to bede pamietac, dzieki!


arabeska291 - Pudelko kupilam tylko i wylacznie ze wzgledu na rysunki:) Nie moglam sie opanowac! Hmm, myslalam, ze sama wiem jaki mam gust, ale moze sie myle:P Co do autostrady to moj tata woli jechac bokiem, bo na tym kawalku do Krakowa nie tylko drogo, ale zawsze jakies roboty drogowe.


 edytag - I nic nie napisalas o pudelku? A moze ja mam skleroze:P


myszkowato - Widzialam na mapce, ze sklepow Pepco sporo, ale akurat nie tak blisko jak lubie. A lubie na piechote dojsc :P Dlatego czesto bywam w Silesia City Center, bo to mam na spluniecie:P A Pepco jednak nieco dalej.


Agnieszka - U mnie w rodzinie bialy kolor tylko babcia lubila. Mama i ja za to kochamy czern:)


 

1 komentarz:

  1. alex_sue
    2015/07/17 08:11:48
    Do pasmanterii w Chorzowie nie warto jeździć :( A szkoda, bo mieszkam w Chorzowie i nie mam zbyt dużego wyboru. Jeszcze jest jedna ulicę dalej od Wolności - na Dąbrowskiego, malutka, ale tam poza mulinami nie wydaje mi się, żeby był wybór :(


    cinka26
    2015/07/17 08:23:02
    Urocza :o) Świetnie wyszła tą cieniowaną muliną.


    damar5
    2015/07/17 08:27:00
    Cudownie łypie ślepkami:D
    Kolejna udana i warta odgapienia:P praca.
    W tym tamborkowym oprawianiu jestes mistrzynia!
    Poz.Dana


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/07/17 10:22:02
    Sowa chyba nie jest w okularach. To białkówki jej oczu. Oczy powiększyły się jej na widok pająka:) Pająk jest zajefajny!
    O pudełku faktycznie nie pisałam, bo kupiłam drugie pewnej osobie na prezent a ta osoba to mój najwierniejszy czytelnik. No po prostu nie mogłam. A pudełko jakiś czas czekało na wręczenie a potem to zwyczajnie przyzwyczaiłam się do niego i zapomniałam o nim napisać. U mnie w Pepko jeszcze niedawno były i aż się dziwiłam, że nikt ich nie kupuje a takie piękne są.


    lawendowakrainarobotek
    2015/07/17 11:01:40
    fajna sówcia :) bardzo fajne są te oprawy w tamborkach :)



    ella1101
    2015/07/17 13:49:11
    Bardzo fajnie wyszla.


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-3.vectranet.pl
    2015/07/17 16:30:31
    Haft świetny!
    Ja dziś się rozczarowałam, bo wybrałam się w ciemno do mojego ulubionego sklepu, a zastałam w tym miejscu oddział banku.


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/17 16:57:54
    Sowa obłędna! :-)


    cornelka2
    2015/07/17 17:10:05
    Puchacz jest super a w oprawę w tamborki jesteś mistrzynią pozdrawiam!!!


    vr1974vr
    2015/07/17 18:57:43
    Ale fantastyczny haft! Podoba mi się, że taki "odwrócony" (asisi, istebniański).
    Dzięki za sugestię z kolorową ramką :)


    arabeska291
    2015/07/17 23:55:05
    chociażby ta sowa jest w Twoim stylu i heksy,jakoś z takimi krawieckimi motywami Cię nie kojarzę.sówka super :) no właśnie my praktycznię tę remontowaną autostradę musimy pokonać całą i czasowo bocznymi byłoby chyba znacznie dłużej,chociaż no musielibyśmy spróbować... a opłaty mogłyby być znacznie niże za tę jakość


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.76.246.*
    2015/07/19 15:31:19
    Urocza sówka! Lubie taka Halloweenową tematykę chyba skuszę się też na ten wzorek.


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/19 19:19:48
    Piękna! W sam raz do zawieszenia w oknie :)


    Gość: Jaglana, *.rene.com.pl
    2015/07/19 21:15:31
    Super hafcik ale gdybyś go zrobiła muliną fluorescencyją to dopiero byłby efekt zwłaszcza nocą. ;p


    raeszka
    2015/07/19 23:25:56
    Ta sowa z pajączkiem super się prezentują :).

    Mulinę wybrałaś genialną, bo księżyc wygląda bardzo naturalnie.

    Witaj w Polsce ... tutaj mało, która pasmanteria jest dobrze wyposażona :(.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/07/22 10:18:25
    Sowka fajna , taka wesola i w naszym stylu..mama


    1_iwonan
    2015/07/27 15:02:17
    Ale piękna ta sówka - bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń