wtorek, 7 lipca 2015

Przesylkowo :D

W ostatnich miesiacach bardzo zaniedbywalam blog i kilku przesylek, ktore otrzymalam nie pokazalam Wam. Nie mam niestety wszystkich zdjec, bo wyprowadzka ze Stanow byla nie taka jak planowalam, na szybko i niestety do dzis nie lapie sie we wszystkim, nie wiem co zapakowalam, co wyslalam, a co wyrzucilam do smieci, nawet na wlasnym lapku mam bajzel:( Czasu juz na wszystko nie starczylo, choc przed wylotem nie spalam przez jakies 30h :( No ale bylo, minelo i moze niedlugo wreszcie przestanie mnie to wszystko gryzc.


Dzis przyszla pewna dlugo wyczekiwana przesylka, wiec korzystajac z najnowszych zdjec, pozbieralam co mam i robie duze wpis:D Czesc zdjec jest Matkasa, cykanych zaraz po otrzymaniu przesylek, a czesc jest moich z teraz.


Jakos na poczatku roku, chyba w lutym do Katowic dotarla przesylka od Basi (drugi.maurycjusz). Basia byla jakis czas temu na Hawajach i pamietala o mnie! Basiu, dziekuje bardzo za upominki:)


006


Z hafciarskich rzeczy dostalam troche wzorkow xxx, ale tez i zakladke z Muzeum Architektury we Wroclawiu. Z Hawajow natomiast jest pocztowka, bransoletka i naparstek! To juz kolejny naparstek od Basi, a kazdy przywieziony z innego miejsca na swiecie:)


DSC07021


Bransoletka to prawdziwe orzechy kukui.


010


W lutym Matkas zostala obdarowana na urodzinki milym drobiazgiem od Pani Neli (cornelka2).


012


A na swieta przyszly zakladki frywolitkowe od Pani Neli, dla mnie i Matkasa:)


100_0517


100_0518


Przyszla tez do mamy kartka od Dany (damar5)


100_0516


Nie pamietam, czy juz wszystko pokazywalam na blogu, wiec wrzuce tu kilka zdjec frywolitkowych dziel Pani Neli. Mama mi wszystkie wyjela i moglam wreszcie pomacac i poogladac:) Bardzo starannie wykonane:) Dziekujemy bardzo, Pani Nelu!


DSC07024


DSC07025


DSC07027


DSC07028


DSC07032


DSC07034


DSC07036


DSC07038


DSC07040


DSC07042


Dana i mnie przeslala koperty na walentynki i wielkanoc, ale gapa nie wiem gdzie mam zdjecia:( Jedyne co znalazlam na lapku to wspomnienie dodatkowej zawartosci tych kopert. Dana zawsze przysylala mi pyszne herbatki. Zawsze natychmiastowego uzytku. Na dowod moj dzbanek, ktory wiernie mi sluzyl przez 7 lat w Stanach. Mam nadzieje, ze teraz komus innemu sluzy:) Dana, dzieki za wspomaganie w nauce :D


DSC05468


Najnowsza przesylka z Niemcowic przyszla natomiast jak przylecialam do Katowic. Urodzinowa, choc do urodzin byl jeszcze z tydzien. Ale ja ponownie spedzalam ten dzien w Grecji. Dana, zaskoczylas mnie ta przesylka maksymalnie:P Dzieki!


DSC07015


Sowki na kartce sympatyczne:) Drugiego woreczka z lawenda sie nie spodziewalam. Juz kilka lat temu dostalam inny, tez od Dany:) Oj, Dana, dzieki Tobie moje marzenia sie spelniaja:)


DSC07018


No i jeszcze rameczka w ksztalcie serca. Teraz musze znalezc jakis hafcik dla mamy, zeby w nia oprawic, bo Matkas kocha serca!


DSC07019


W styczniu natomiast Pakma zaproponowala mi wymianke zakupowa. Bardzo spodobaly mi sie drewniane serduszka do xxx, ktore Agata pokazywala na blogu, a w mailach Agata pokazala mi jeszcze zestaw herbaciany. Umowilysmy sie na konkretna sume i w cenie tych zestawow kupilam kilka malych zestawow do xxx z plastkowymi ramkami, bo o nie prosila Pakma. Cala wymanka zostala zrealizowana juz w lutym. Agata juz nawet wyhaftowala kilka zestawow ode mnie, a ja dopiero sobie macam i ogladam moja czesc, bo prosilam o wysylke do Polski. Agata, dzieki za wymianke!


DSC07164


Karteczka chyba recznie robiona? Poza umowionymi zestawami Agata dolozyla mi czerwona kanwe i dwa metalowe wisiorki na hafty. A zestawy z drewienek prezentuja sie lepiej niz na zdjeciach:)


DSC07166


A dzisiejsza paczka jest od Tami. Tami w zeszlym roku zorganizowala zabawe na swoim blogu. Byla to zgadywanka. Chodzilo o odgadniecie co tez Tami haftuje. Podpowiedziami byly zdjecia postepow z haftowania. W listopadzie zgadlam i od tego czasu czekalam na przesylke z wygrana. Szczesliwie po tylu miesiacach nagroda trafila do Katowic:) Tami, dzieki za zabawe i nagrody!


Zapowiadana, wiec i spodziewana nagroda mial byc zestaw z pachnaca mulina od DMC, a druga czesc byla niespodzianka.


DSC07168


Zestaw jest o zapachu wiciokrzewu. Mam juz chyba dwa takie zapachowe zestawy, ale jeszcze zadnego nie wyhaftowalam. Ciekawa jestem jak taka mulina pachnie w czasie haftowania?


DSC07170


Druga nagroda to zestaw do wykonania bransoletki.


DSC07172


O takiej.


DSC07174


To chyba tyle. Jesli o przesylce od kogos zapomnialam, to przepraszam. W jednym z kolejnych wpisow bedzie o nagrodach za publikacje w gazetkach.


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


vr1974vr - W Wenie sa i symulacje, ale i prawdziwe hafty. A o zagranicznych gazetkach bedzie osobny wpis, bo w tym roku dostalam cos na urodzinki:)


drugi.maurycjusz - Z filarem to nie jest tak dokladnie jak sie wydaje;P Filar byl na lotnisku w Atenach i tylko Ociec sie za nim chowal, ale jak sie rodzinka w Katowicach chowala co roku za innymi ludzmi to tak nam wyszlo, ze 3x Sz... za filarem:P A ja akurat nie lubie tego naszego lotniska, wopisci jacys zawsze chamscy i niezadowoleni z zycia:( Juz chyba wolalam Detroit Metro Airport, tam jakos lepiej mnie traktowali niz nasi rodacy:(


 

1 komentarz:

  1. vr1974vr
    2015/07/07 20:09:27
    Naprawdę fajne prezenty Ci się trafiły :)


    damar5
    2015/07/07 20:33:03
    Oje ile roznosci i slicznosci.
    Ciesze sie ,ze marzenie spelnilam :)Prosby tez sie postaram :D
    No to zafrywolitkowala Was moja Mama :) a mnie najbardziej podoba sie napartek :)
    Poz.Dana


    arabeska291
    2015/07/07 21:18:17
    przegapiłam wpisy z powrotu,fajnie,że znów pojawiłaś się w blogosferze :) frywolitek po cichu zazdroszczę ,niby to nitki a takie efektowne


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/07 22:16:58
    Super upominki, fantastyczne... wszystko takie milutkie.... ale.... ale... Jedna rzecz, jeden zestawik jak dla mnie jest piekny- flakonik po perfumkach z kwiatuszkiem.... ja teraz w tym temacie buteleczek jakoś krążę:) Pozdrawiam cieplutko aniu, i cieszę się, że teraz juz tak namacalnie możesz się cieszyć z tych wszystkich rzeczy....


    Gość: Katarzyna G, 78.17.38.*
    2015/07/07 23:00:07
    Chyba Cię wszyscy bardzo lubią ;) mi najbardziej z tych Twoich skarbów podoba sie frywolitkowa zakładka do książki. Normalnie cudo :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/07/08 10:14:22
    Same wspaniałości!
    Nie będę oryginalna jak napiszę, że frywolitki wymiatają!


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-3.vectranet.pl
    2015/07/08 16:57:28
    Wspaniałe upominki! Miło takie dostawać i to jeszcze w takich ilościach :)


    cornelka2
    2015/07/08 17:28:22
    Ojej super upominki dostałaś pozdrawiam!!!!


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/08 20:10:29
    Oo, jest i naparstek! Super!
    Pozdrawiam cieplutko :)


    raeszka
    2015/07/09 17:13:48
    Nazbierało Ci się tych prezentów, wszystkie super :).

    Mam nadzieję, że już niedługo ogarniesz swój rozgardiasz i będziesz wtedy spokojniejsza :).


    1_iwonan
    2015/07/09 17:20:33
    Nieprzebrane skarby .... :)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/09 19:46:29
    Wow! Rewelacyjne te frywolitkowe cuda:)
    Pozdrawiam!


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.202.*
    2015/07/10 22:34:22
    Piękne rzeczy dostałaś, a frywolitki najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń