poniedziałek, 6 lipca 2015

Skoro jestem w Polsce...

...to bedzie o polskich zakupach. Ostatnio popularne sa na wielu Waszych blogach recenzje wydawnictw Coricamo, czyli Tworczych Inspiracji oraz Igla Malowanych. Wiem, jeszcze do wrzesnia i do mnie wysylano to pierwsze czasopismo, ale sie skonczylo. Widac recenzja na odleglosc jest nie do wykonania. Plakac nie placze, bo mnie akurat obie gazetki malo sie podobaja i poza kilkoma numerami w ciagu ostatnich lat nie kupowalam ich regularnie. Jest jednak pewna gazetka, ktora od lat mi sie podoba i ktorej numerow mam o wiele wiecej w domu. Nie jest to zadna sponsorowana recenzja, sama kupilam a po ostatniej recenzji Tworczych Inspiracji u Violki i naszej wymianie komentarzy, stwierdzilam ze zrobie ponizszy wpis. Zreszta bedac w Stanach zawsze wyczekiwalam na wpisy o polskich gazetkach, ale jakos Wena nie za czesto goscila na blogach.


W maju jeszcze przed wyjazdem do Grecji kupilam numer majowo-czerwcowy Weny. Kupilam glownie dla pewnych wzorow, ale Wam pokaze calosc, bo to jak i Tworcze, dosc wszechstronna rekodzielniczo gazetka, a cena chyba przystepniejsza - 7,20 zeta, a Tworcze chyba prawie 10 zeta obecnie kosztuja.


DSC07106


W srodku mamy frywolitki,


DSC07108


serwetciarstwo? (roza z serwetki papierowej :),


DSC07109


szydelko,


DSC07112


haft krzyzykowy,


DSC07114


znowu szydelko,


DSC07116


bizu z agrafek,


DSC07119


szydelko,


DSC07121


xxx na plastikowej kanwie (tez mi sie podobaja:),


DSC07122


to samo co wyzej, tez ciekawe:),


DSC07125


modne ostatnio Zpagetti.


DSC07129


Wszystkie wzory sa zalaczone jako wkladka, tak jak kiedys w Annie.


DSC07130


W drugiej czesci gazetki mamy troche badziewny igielnik-kapelusz,


DSC07133


cukierkowe bukiety,


DSC07134


gigantyczny haft xxx welna Anchor,


DSC07137


xxx (szkoda tylko ze wykonane w programie komputerowym, a nie w naturze),


DSC07138


skrapki,


DSC07140


i powod dla ktorego kupilam ten numer! Kilka lat temu byly to male zestawy do xxx od DMC. A teraz mozna je kupic tu:) Super, bo nie wiem czemu, ale rzadko takie malenstwa mozna znalezc na necie jako wzory a nie cale zestawy. A porownujac ceny takich zestawow do Weny, to za niecaly jeden zestaw kupiony w polskiej pasmanterii mam 6 wzorow!


DSC07143


Dalej nie wiem o co biega z tym Myboshi, bo w Hameryce tego nie bylo.


DSC07145


Decu


DSC07147


Na koniec znowu szydelko.


DSC07149


Razem 24 strony.


Kolejny numer kupilam dzis. Wypatrywalam od konca czerwca w SCC, ale dopiero dzis trafilam na ostatnia sztuke w Ruchu. Ufff, bo ten numer jeszcze bardziej im sie udal:)


DSC07065


Chyba lubia zaczynac od frywolitek :D 


DSC07068


szydelko x2


DSC07072


DSC07069


recznikomania :P


DSC07074


pufy ozdobione szydelkowanymi serwetkami


DSC07076


znowu produkcja xxx-komputerowa, ale rower jest :)


DSC07078


koronkowe tenisowki


DSC07080


kolejna czesc giant cross stitch, w nastepnym numerze pewnie bedzie NY,


DSC07082


haft plaski


DSC07084


butelka ozdobiona xxx i sznurkiem (fajny pomysl! trzeba wykorzystac, ale moze z jakimis motywami halloweenowymi?)


DSC07085


hortensje z bibulki (na zdjeciach wygladaja jak zywe:)


DSC07087


szydelko


DSC07090


A tu szydelkowe serwety oprawione we wlasnorecznie ozdobione ramki. O ile szydelko nie dla mnie to te ramki sa super! Do ich ozdobienia wykorzystano sznurki, kawalki materialow, koronki. Dla mnie bomba!


DSC07092


Kolejna czesc moich wzorkow! Te jakies fajniejsze, niz poprzednia grupa. Najbardziej podoba mi sie widoczek z zachodem slonca:) Jak moj pierwszy haft!


DSC07093


Te motywy mozna przeciez osobno wyxxx :) Konik, muszla i rozgwiazda na pewno w pierwszej kolejce:) Uwielbiam takie motywy!


DSC07096


szydelko po raz n-ty :P


DSC07098


DSC07100


Decu na butach, bo czemu nie? :D


DSC07102


Na koniec jak zwykle szydelko.


DSC07104


No i co? Tez Wam sie Wena podoba? Matkas jak sobie dzis ogladala to stwierdzila, ze w Wenie sa takie bardziej nasze wzory. A Tworcze Inspiracje nie sa nasze.


A Wy jakie polskie gazetki kupujecie? Kiedys bylam fanka Kramu z Robotkami i Anny. Tego pierwszego glownie ze wzgledu na wiele serii 4 por roku, a Anny za caloksztalt.


 


Dzis z powodu upalow wybralismy sie z Mackiem do kina:) Bylismy na najnowszej czesci Parku Jurajskiego, czyli Jurassic World. Oboje jestesmy fanami serii o dinozaurach. W koncu na pierwsza czesc wybralismy sie cala szkola:P Do tej samej podstawowki chodzilismy, wiec pomimo, ze w innych rzedach, bo klasami sie siedzialo, to jedynke widzielismy razem. Na dwojke i trojke juz sami sie wybralismy. A jak dzisiejszy seans? Podobal sie, a jak! Nie jest to co prawda juz to co jedynka, czyli moja ulubiona czesc, ale na szczescie i nie jest to dwojka, czyli wg mnie najgorsza czesc. Film oki, a ze sala byla cala nasza to i fajniej sie ogladalo. Nie ma jak kino w niedziele rano:D Aaa, bylismy na 2D. Uznalismy, ze i w 2D dinozaury sa straszne:P Mysle, ze i na kolejne planowane czesci wybierzemy sie razem:)


Jurassic_World_poster


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!

2 komentarze:

  1. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/06 03:00:31
    Mini hafciki wyjątkowo do inspiracji :)


    damar5
    2015/07/06 07:39:07
    Super przedstawione gazetki :) Lubie Wene bo tak jak piszesz kazdy znajdzie cos dla siebie :)
    Mysle ,ze jak moja Mama sobie tu pooglada to z pewnoscia zakupi :)

    Jeszcze nie przeczytalam Twojej opinii a w glowie sie pojawilo: o jaki sliczny zachod :) :)
    Na pierwszy rzut oka sporo w nie wpada ,za ta cene warto !
    Dzieki za przeglad prasowy :)
    Poz.Dana


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2015/07/06 08:42:29
    Tak jak Ty kupowałam kiedyś Annę i Kram z robótkami... Z czasem Anna znikła, a mnie zmienił się gust i teraz Kram kupuję bardzo rzadko i przeważnie dla jednego wzoru. Wenę natomiast uwielbiam! Świetna, niebanalna i zawsze jest w niej coś co chętnie bym zrobiła :-)
    pozdrawiam


    mpgoga1983
    2015/07/06 09:20:39
    Ja się coś nie mogę przekonać do polskich gazetek. Za mało w nich krzyżyków przede wszystkim :( A cena wcale nie zachęca. Babcia mi czasami kupuje, ale nigdy nie znajduję w nich nic dla siebie.


    chwilo_trwaj
    2015/07/06 09:40:19
    Wena z wakacyjnymi wzorami jest super. Muszę upolować. Dzięki za recenzję :)


    vr1974vr
    2015/07/06 11:01:06
    Wydaje się, że całość ma więcej niż 26 stron, ale może to dlatego, że schematy są na oddzielnej wkładce.
    W sumie to podobne te gazetki do siebie. I mówisz, że w Wenie też zamiast haftu krzyżykowego wklejają symulacje komputerowe? Okropieństwo dla mnie. Jestem ciekawa, czy takie "wpadki" popełniają też te zagraniczne gazetki...
    Te małe morskie wzorki, rzeczywiście ładne. Bardziej podobają mi się te takie kolorowe z leżakami :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/07/06 12:05:20
    Wena, to według mnie, najlepsza robótkowa gazetka na naszym rynku.
    Jeśli ktoś robi różne rzeczy to jak najbardziej. Ja w z sadzie przede wszystkim haftuję więc jej nie kupuję. Seria letnio-wakacyjna całkiem fajna, ale ta w beżach bardziej mi się podoba.


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-3.vectranet.pl
    2015/07/06 12:13:43
    Ja też kupuję czasem Wenę, ale ostatnio coś nie po drodze mi do sklepu :)
    Bardzo fajne małe wzorki z morskimi motywami.


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/07/06 14:22:20
    Zachęciłaś mnie do "Weny", kiedyś zrezygnowałam, bo nie można mieć wszystkiego :)
    Kupuję wydawnictwa Coricamo; najnowsze "Twórcze Inspiracje" dostałam w piątek do zrecenzowania. Mnie interesują m.in. koralikowe kursy najróżniejsze i z nich korzystam.
    Najpóźniej jutro muszę napisać kilka słów na temat nowego nr Twórczych Inspiracji.
    Najbardziej nie podoba mi się .............cena i na pewno o tym napiszę.
    Pozdrawiam serdecznie


    cornelka2
    2015/07/07 06:32:04
    Super gazetki latałam wczoraj u nas ale nie było nigdzie muszę pojechać do Giszowca tam napewno coś dostanę pozdrawiam


    Gość: MalgorzataZoltek, 109.79.184.*
    2015/07/07 18:12:43
    Wena nigdy jakoś nie trafiła w moje ręce. Byłam fanką Kramu,a z braku gazetek xxx też Haftów Polskich. Moja mama kupowała Annę ,babcia Burdę i zawsze coś tam wyszperałam dla siebie.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/07/10 13:18:10
    Ja jeszcze niedawno pasjami kupowałam gazetki robótkowe przeróżne. W tej chwili z polskich kupuję czasem Moje robótki - to szydełkowa gazetka ale przynajmniej nie powtarzają ciągle tych samych wzorów, oraz Igłą i nitką bo jest w nich wiele przeróżnych kursów haftów wszelakich.
    Ale najbardziej ostatnio podobają mi się gazetki ukraińskie bo tam jest morze fajnych wzorów. Te które udaje mi się zdobyć różnymi źródłami to Ukraińska wysziwka, Wysziwanka, Wysziwka dla duszy oraz Majsternia wysziwki. Z takimi małymi wzorkami jak lubisz bywa różnie i trzeba by "obadać" jakie to gazetki. Ale minus jest taki, że w Polsce są nie do zdobycia i trzeba albo samemu się wybierać na zakupy albo prosić znajomych

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń