wtorek, 16 lutego 2016

Zabambusowana :D

Ostatni raz moje bambusowe hafciki pokazywalam Wam 11 listopada (tu).


DSC00013


W sylwestra mialo miejsce wielkie malowanie! Lakier wodny w macie i pedzel od taty, caly stol w kuchni zajety i pomalowalam wszystkie 15 "zachabionych" ramek:P Na malowanie zalapaty sie tez dwie rameczki z Kokardki (chatka i jabluszko :) Profesjonalny lakier do podlog firmy HartzLack (tak jak olej z poprzedniego wpisu), dwuskladnikowy na bazie wody. Na podlodze wyglada pieknie, ale i do moich ramek czy pudelek sie nadaje:P Tata zawsze mi ladnie odleje i wymiesza odpowiednia ilosc:) Lakier to ta mleczna ciecz w sloiku. Jak schnie wyglada tragicznie, mazy sie robia, ale to dlatego, ze na koniec wszystko bedzie matowe. Tata juz jest przyzwyczajony, ze klienci nie wierza, ze z takich maz bedzie piekny mat na koniec:P A ja lubie ten efekt, bo podloga czy drewniane powierzchnie wygladaja jakby nie byly pomalowane, widac wreszcie drewno a nie badziewny polysk lakieru:P


DSC01598


Mialam tez drobny papier scierny, zeby przeszlifowac co tego potrzebowalo:) Oczywiscie wszystko na pudelkach od zapalek, a ramki z Kokardki na zapalkach, bo juz mi sie pudelka skonczyly:P Przy okazji macie moj ukochany stol kuchenny. To przy nim od liceum do konca studiow na polibudzie zakuwalam. To tu wiedza wchodzila mi do glowy tyle lat, po nocach jak wszyscy juz w domu spali :D


DSC01600


 Hafciki trzeba bylo jeszcze przyciac.


DSC01518


I dolozyc "szybki" do ramek, bo nie lubie jak moje hafty sie kurza, a bambusiki nic z przodu nie mialy. W makro czy selgros tata kupil mi cala paczke okladek do bindowania. 17 zeta i 100 arkuszy!


DSC01516


Wszystko ladnie czekalo na pomalowanie i wyschniecie ramek:)


DSC01520


DSC01604


A ramki na malowanie czekaly w pudelku od Dany:) Po pomalowaniu tez sie ladnie zmiescily, ale chyba nie mam zdjecia:( A moze gdzies mi sie zapodzialo?


DSC01602


1 stycznia wszystko w kupe zlozylam i moglam sie cieszyc jeszcze przez chwile skonczonymi i oprawionymi hafcikami:) Kiedys trafia na sciane w moim wlasnym M, tylko jeszcze nie wiem, w ktorym pomieszczeniu? W kuchni, a moze w jednym z pokojow?


Wszystkie sa ladne, ale niektore mi sie bardziej podobaja:P Moj nr 1 to na pewno irys!


DSC01606


Kwitnaca wisnia tez jest cudna!


DSC01608


Fiolki sa calkiem sympatyczne!


DSC01610


A niezapominajki to moje ulubione kwiatki:)


DSC01614


Orchidee chyba w kazdym wydaniu mi sie widza :D


DSC01616


DSC01619


Naparstnica pomimo rozu jest calkiem, calkiem:)


DSC01627


Hmmm, nie wiem co to za kwiatek, ale tez jest niezly:)


DSC01626


Matkasowi najbardziej w oko wpadly astry :)


DSC01630


Kwiat jabloni jakos srednio im/mi wyszedl:(


DSC01622


Najmniej ciekawe z calej serii sa dwa bambusiki.


DSC01624


Zwlaszcza ten. Nawet zastanawialam sie czy go haftowac czy nie, ale jak widac z rozpedu mam cala kolekcje:P


DSC01638


Zostaly mi jeszcze 3 dodatkowe ramki, tak mnie ladnie obdarowaly niektore z Was:) Dzieki! Na pewno cos fajnego do nich trafi, ale musze troche pomyslec co :P


DSC01632


I cala kolekcja razem przed zapakowaniem do pudelka.


Clipboard01


I jak? Ktore kwiatki Wam sie podobaja? :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Nadal przestoj w xxx, ale w folderze "do napisania" zaczyna ubywac podfolderow :D Choc i nowe przybywaja, bo Smerfikujemy sporo:) Sama juz zaliczylam Gizycko x2, Wegorzewo, Bartoszyce, Reszel, Ryn. A w niedziele lazilam po twierdzy Boyen. Zdjec masa, ale czasu ciagle malo! A Smerfik tak mnie kusi, ze hej :D Mapa tez, wiec jeszcze nie wiem gdzie pojedziemy w weekend, moze do Lidzbarka Warminskiego albo Mikolajek albo jeszcze gdzies indziej! Jest w czym wybierac :D


 


Aszka - Eeeee, to tylko jedno z kilku.... pudelek z guzikami, ktore mam w garazu :D


emilya5 - Mamerki mijalam w poprzednia niedziele jak jechalam do Wegorzewa, ale parking byl caly w blocku, wiec nie wjezdzalam. Ale na liscie do odwiedzenia mam! Sporo tu ciekawych rzeczy i trudno mi sie skupic na drodze, ale jeszcze nie moge sie rozgladac jak powoze Smerfikiem. A kazda trase staram sie robic dluzsza. Baltyk na mnie tez czeka :)

2 komentarze:

  1. alkakz
    2016/02/16 20:58:31
    masz ogromne pokłady cierpliwości do tych drobiazgów, śliczna kolekcja


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/02/16 21:41:44
    Moje numery 1 to storczyki :)


    damar5
    2016/02/16 21:45:36
    Wszystkie kwiatki kocham ale ten co Tobie sie nie podoba mnie owszem bo motylek na nim :P
    Swietna kolekcja:)
    Tyle ciekawych miejsc juz zwiedzilas , poczekam wiec cierpliwie na relacje .
    Poz.Dana


    Gość: anna-kalinska, *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    2016/02/16 21:57:06
    Kolekcja robi ogromne wrażenie, zwłaszcza że z taką pieczołowitością każdy hafcik i ramka zostały przygotowanie do oprawy.
    Czekam na opisy i zdjęcia z podróży Smerfikiem :)


    emilya5
    2016/02/16 23:32:57
    To prawda jest co zwiedzać na Mazurach. A jak już się ciepło zrobi! To dopiero będzie :)
    W twierdzy Boyen wystraszył nas duch w jednym z budynków. Zaglądaliśmy w każdą dziurę i w jednej coś siedziało :( brrr, jak sobie przypomnę (nie, to nie był lokalny pijaczek, ani nietoperze, to było COŚ).
    Ale jeśli chodzi o przyjemniejszy temat.. dla mnie naj są: storczyk ten jasny i kwiat wiśni. Potem cała reszta, a na końcu te babusy z motylkami :)
    Bardzo mi się też podoba ten lakier, który tak ładnie drewno podkreśla i jest matowy. Rewelacja.
    Bałtyk... mam zaklepany na wrzesień. A zimą też jest taki piękny! Jak tak piszesz o tych wszystkich atrakcjach, to normalnie aż chciałabym tam pojechać i pozwiedzać.
    No to, jak mówią, szerokości! I do kolejnego wpisu :)


    chwilo_trwaj
    2016/02/17 08:48:03
    że też nie pomyślałam o tych pudelkach od zapałek. Ramki lewitują przez co nie przywiera do nich gazeta (ale ja głupia jestem).

    I z tą folią okładkową do bindowania też niezły pomysł. Odgapię. Bo podobają mi się te ramki z kokardki, ale one tez szybek nie mają.


    lorena24
    2016/02/17 09:10:18
    Piękna kolekcja małych hafcików:)
    Mi najbardziej podoba się irys, fiołek, kwiat jabłoni i wiśnie z motylkiem:0

    Pozdrawiam serdecznie:)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/02/17 11:47:55
    Wszystkie besciarskie!!! mama


    Gość: Jadwiga, *.adsl.inetia.pl
    2016/02/17 11:53:58
    Przepiękna kolekcja haftowanych kwiatów w bardzo oryginalnych oprawach:) Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: cornelka2, *.centertel.pl
    2016/02/17 12:40:31
    Wszystie sa piekne a jak cudnie beda sie prezentowac na scianie no no pozdrawiam


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/02/17 13:33:53
    Kolekcja robi wrażenie! Fajnie pomalowałaś te ramki, choć jeśli chodzi o te plastikowe "szybki" to ja bym ich nie dawała. Albo szkło albo wcale.
    Plastik bardzo przyciąga kurz. widzę to moich plastikowych teczkach w segregatorach np. ze wzorami.
    Szerokości!!!


    Gość: InaaDesign, *.adsl.inetia.pl
    2016/02/17 13:38:14
    Uwielbiam takie serie - ale trzeba mieć trochę cierpliwości, żeby się nie znudzić - dobrze, że każdy obrazek inny. Szkoda, że nie ma słoneczników :( Rameczki super - wszystko pasuje do siebie idealnie :)


    raeszka
    2016/02/17 18:46:14
    Miałaś dobre miejsce do nauki, bo jak zgłodniałaś, to daleko nie miałaś :).

    Kwiatuszki super się prezentują. Mi najbardziej się spodobały: kwiat wiśni, orchidee i naparstnica :).

    Ooo, koniecznie pokaż nam swoje wycieczki. Lubię takie posty :).


    Gość: Ola, 80.50.133.*
    2016/02/17 19:06:37
    A mnie się podoba ten motylek na wiśniach.


    lawendowakrainarobotek
    2016/02/17 19:43:15
    wow, ale kolekcja :)


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/02/17 19:55:07
    Piękna kolekcja! Jesteś jedyną znaną mi osobą, która konsekwentnie wyhaftowała wszystkie kwiaty z tej serii :-)


    ella1101
    2016/02/17 23:45:06
    Super kolekcja, wszystkie sa sliczne, beda sie niezlie prezentowac na scianie.


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2016/02/18 06:08:34
    Bardzo ładna cała seria z bambusowymi ramkami !!! Na lakierach kompletnie się nie znam, ale w razie potrzeby wiem już kogo zapytać :)
    Ja jednak nie dałabym "szybek"; jestem wrogiem duszenia haftów szkłem. Moje obrazki piorę i to wcale nie często :)
    Miłych wycieczek i powodzenia w pracy. Pozdrawiam serdecznie.


    Gość: Ignezja, *.jaroslaw.zicom.pl
    2016/02/18 09:31:10
    bardzo ładnie je oprawiłaś :) wszystkie ładne. choć to prawda irys zwraca uwagę. no i orchidee, ale storczyki bardzo lubię wszystkie, więc podobają mi się "z urzędu" :P super kolekcja! :)
    też chomikuję hafty do swojego przyszłego mieszkanka :D tak jak Ty :P


    mpgoga1983
    2016/02/21 22:46:28
    Cudnie się prezentują! Jesteś mistrzynią w oprawianiu haftów ;)

    OdpowiedzUsuń