środa, 24 lutego 2016

Pierwsza z siedmiu :)

Pod koniec roku wzielam sie za zestawy, ktore chomikowalam tyle lat. Garaz pelny, widoku na kolejne zakupy na ebayu nie ma, to czas brac sie za zapasy:P Zakladki z DMC kiedys cieszyly sie spora popularnoscia na blogach. Mnie tez sie spodobaly i kupilam sobie 7 z 8. Tylko piora nie kupilam, bo jakies takie badziewne:P


DSC01047


Wszystkie sa haftowane mulinami Color Varations, niektore maja po 4 rozne muliny, inne tylko 1. Na pierwszy ogien wybralam najprostsza, czyli z jednym cieniowaniem (mulina DMC 4210). Jak widac w zestawie tez kartonik do oprawienia zakladki i guziczek, ktory mial robic za zwis:P


DSC00326


Haftowanie poszlo szybko, w dwa wieczory mialam calosc. Wiem, bo Katarzyna G pisala u siebie na blogu, ze sa konkretne techniki haftowania cieniowanymi mulinami. Ale robilam na chlopski rozum, bez wielkiej filozofii i tez mi sie podoba :)


DSC00432


Z oprawieniem zeszlo mi dluzej, przynajmniej miesiac, jesli nie wiecej:P Ach, ta moja rula! Wszystko podkleilam tasma dwustronna i jak widac golym okiem, wyszlo mi rowniej niz na zdjeciu z zestawu:P Ktos nieudolnie bawil sie fotoszopem, bo to nie jest jedno zdjecie, tylko dwa - osobno haft i osobno ramka:P


DSC01045


Jak widac dalam sobie spokoj ze zwisem:P Nie lubie jak zakladki maja chwosciki, czy inne badziewia. Serce pewnie wykorzytam do czegos innego :D


DSC01418


Kartonik z perlowym polyskiem:) Aaaa, kanwa 14ct, wbrew zaleceniom haftowalam 3 nitkami muliny, a nie 2. Muliny starczylo, wiec moglam szalec ile wlezie:P A dzieki temu przeswitow nie ma! Ha!


DSC01424


DSC01426


Mnie sie podoba, a Wam? :)


 


A poza archiwalnymi haftami, to smerfikujemy dalej:) Widok z okna kuchennego mam bardzo przyjemny:)


DSC03056


Smietniki smietnikami, ale moja bryka sie do mnie usmiecha i prosi o kolejne wycieczki:) Jak widac parkowanie idzie mi juz lepiej! I o dziwo powiem Wam, ze jak mam tak zaparkowac, czyli miedzy dwoma samochodami to idzie mi bezproblemowo, a jak mam caly parking wolny to parkuje jak dupa wolowa! Nie mieszcze sie na swoim miejscu i troche wstyd:( Ale za kazdym razem jest juz nieco lepiej. Zreszta polubilam ruszanie z recznego pod gorke i cofanie :D Tyle z tata tego przecwiczylismy na parkingu przed SCC nasza Srebrna Strzala, ze ze Smerfikiem nie mamy problemow:) No i predkosci juz coraz szybsze rozwijam, ze nie wszyscy mnie biora:P NIketorym pasuje moje tempo i jada ladnie za mna. Aaaa! Sama juz tez raz wyprzedzalam.... traktor :P No i 5 bieg mi juz ladnie wchodzi, bo te pare lat temu jak jezdzilam, to za cholere nie wchodzil:(


DSC03058


Kto ma najladniejszy samochod w okolicy??????? JA!!!!!!!!!


 


W sobote bylismy tylko w Gizycku i Rynie, bo o 18 byl teatr. W niedziele juz mielismy caly dzien wolny, wiec pognalismy do Bartoszyc i Lidzbarku Warminskiego! W poniedzialek pokrazylismy po Ketrzynie, a dzis bylismy w Mragowie. Stresa mialam w drodze powrotnej, bo strasznie sniegiem sypalo, takimi puszystymi platkami:( Raz prosto w pysk, a innym razem w bok:( Ale dojechalismy! Wiem, to tylko 27 km w jedna strone, ale ciemno i tyle sniegu, ze przy dlugich swiatlach za bardzo sie odbijal i prawie nic nie widzialam:( No, ale cwiczymy we wszystkich warunkach! Noc, oslepiajace slonce, deszcz, ulewa, snieg czy sniezyca, my mkniemy do przodu :) Pochwale sie, ze na dzien dzisiejszy mamy juz ponad 1300km przejechane wspolnie:) W sobote jedziemy do Elku, a w niedziele chyba do Mikolajek, wiec powoli zblizamy sie do moich 2 000km a Smerfikowi stuknie w tym samym momencie 100 000km, wiec trzymajcie za nas kciuki :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze. Widze, ze wpis malo sie podobal, ale ze mam kolejne zdjecia to bede Was dalej zanudzac Warmia i Mazurami :P


 


1_iwonan - Dotad wszedzie tutaj mi sie podobalo, tylko Mragowo paskudne:(


mpgoga1983 - Slonce tez swieci, tylko czasem przez ciemne chmury, a czasem tylko po poludniu:P


 

2 komentarze:

  1. emilya5
    2016/02/24 22:00:15
    Zanudzaj, zanudzaj, mi się podoba :)
    A zakładki ciekawe, chociaż szału nie ma :)


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2016/02/24 22:04:19
    Super zakładki, bardzo takie lubię. U Ciebie widać pełna kultura, segregacja odpadów i nic się nie wysypuje! Tak trzymać :) Matka Natura będzie nam wdzięczna ;)


    ella1101
    2016/02/24 22:21:41
    Zakladki fajowe, mam tylko kawowa i pamietam ze szybko sie hafcilo a wisiorow tez nie lubie jak kupuje zakladke to odrazu odrywam.


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/02/24 22:31:52
    Smerfik fajny ale wolę mocniejsze autka :D lubię mieć co depnąć ;) ale dla początkującej taki smerfik jest akurat. Sama też tak zaczynałam.
    Wzorki mnie nie powaliły :P


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/02/25 07:30:43
    Ten cieniowany wzór zakładki jest super! Nie do końca przekonuje mnie ramka, ale to już kwestia gustu, jak ze "zwisikiem" ;) Fajnie, że dalej dzielnie smerfujesz! Ja jestem kierowcą od lat nie jeżdżącym i chyba już tak zostanie...


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/02/25 08:23:53
    Smerfik jest the best!!!!! mama


    xgalaktyka
    2016/02/25 08:58:33
    Niezłe te zakładki, choć nie w moim stylu :)
    Podoba mi się jedynie ta z serduszkiem...ale myślę, że skoro Tobie się podobają to miałaś naprawdę dużo frajdy w wyszywaniu :)
    Autko masz fajne...ale te nasze parkingi - brrr :P
    Pozdrawiam :D


    renataa25
    2016/02/25 10:09:22
    Ciesze się, że dogadujecie się ze smerfikiem:)) Zakładka bardzo przyjemna. Zamiast siedzieć w domku i się grzać to ty szalejesz ze smerfem:)


    OdpowiedzUsuń
  2. mpgoga1983
    2016/02/25 10:42:22
    Zakładka bardzo mi się podoba :) Gustowna!
    Autem trzeba często jeździć, żeby nabierać wprawy, nie bać się. Ze mnie taki kierowca, że w życiu do Katowic bym nie pojechała sama :D To miasto zawsze mnie przerażało.. Ostatnio pod przymusem zajechałam do Sosnowca. Aaa, no i Dąbrowa Górnicza całkiem przyjemna ;) Po swoim mieście tylko śmigam bez nerwów..
    Życzę szerokich dróg, jeździj jak najwięcej!


    Gość: Ignezja, *.jaroslaw.zicom.pl
    2016/02/25 11:38:26
    śliczne zakładki :)
    bardzo lubię DMC Color Variations :) kilka haftów kiedyś nimi popełniłam. A Twoje zakładki będą ekstra! :)


    Gość: Jadwiga, *.adsl.inetia.pl
    2016/02/25 11:57:01
    Zakładki są fajne i na pewno się przydadzą:) Pozdrawiam


    Gość: Katka, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2016/02/25 11:58:57
    Witam. Czytam twój blog już od dłuższego czasu, jeszcze z czasów Michigan. Lubiłam jak pisałaś tamtejszym życiu i podobały mi się zdjęcia z tamtych miejsc, zwłaszcza kardynałków :). Oczywiście o twoich hafcikach też lubię czytać i uważam, że są bardzo ładne :). Jak się z Twojego bloga dowiedziałam, że wracasz do Polski i będziesz mieszkać w Kętrzynie to się uśmiechnęłam. Ja mieszkam jeszcze w Giżycku, ale niedługo wracam do mojej kochanej Ostródy (to też Mazury mimo, że za Olsztynem, który należy już do Warmii). Warmia i Mazury to najpiękniejsze miejsce na świecie i mam nadzieję, że też się zakochasz i nie będziesz chciała stąd nigdzie wyjeżdżać (no chyba,że na wakacje :)) Czekam na kolejne zdjęcia z pięknych warmińsko-mazurskich miejsc. Pozdrawiam i zapraszam do Ostródy Kasia


    chwilo_trwaj
    2016/02/25 13:49:58
    Smerfetko! podaj mejla to ci zająca wyślę ;)


    damar5
    2016/02/25 13:53:06
    Piorko tez fajne :D ale oczywiscie niebieskie sa najfajniejsze i czekam na kolejne pokazy :)
    Piekne parkowanie,jestem pod wrazeniem bo ze mnie marny "parkowacz" :(
    Koniecznie prezent Smerfikowi spraw jak juz mu 100tys. stuknie ,nalezy mu sie :)
    Zycze dalszej intesywnej i krajoznawczej jazdy ,ja nie narzekam na takie wpisy dla mnie nie sa nudne :)
    Poz.Dana


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2016/02/25 19:28:07
    Wiesz, zakładka świetna! Też wybrałabym wersję bez "dyndcza"
    Przy okazji przypomniałaś mi, że jedną wyhaftowałam... Hmmm...ciekawe gdzie ja pióro schowałam... i czy skończyłam zakładkę... Oto jest pytanie :-)
    Im więcej będziesz jeździć tym lepiej :-) I tak trzymaj :-)


    Gość: ela-haft, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2016/02/25 19:57:03
    Super zakładka, czekam na kolejne :) Pozdrawiam


    cornelka2
    2016/02/25 20:40:40
    Zskladka jest super kolor pod moj gust no i zwiedzaj jak najwiecej i pisz super sprawozdania pozdrawiam


    Gość: labores-art, 5.30.80.*
    2016/02/27 12:51:59
    podróżuj i pokazuj, ja tęsknię za PL... u mnie mnóstwo piachu i upał
    co do przygód z samochodem to w Dubaju tylko automaty więc też mam wyzwanie, wczoraj cośtam próbowałam pojeździć i nawet nie idzie źle... tylko dziwne to :)


    Gość: Katarzyna G, *.bas512.cwt.btireland.net
    2016/02/27 22:02:28
    Ty sobie z moich wywodów nic nie rób i haftuj jak Ci sie podoba. Zakładka wyszła super.
    Ps. Ja nie umiem startować z ręcznego. Jak mam pod górkę to tylko pedałami operuje. ;)


    Gość: eda-1, *.dynamic.mm.pl
    2016/02/28 09:40:39
    Bardzo ładna zakładka. Z chęcią poczytam jeszcze o Twoich warmińsko-mazurskich wojażach.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2016/02/29 01:27:11
    zanudzaj zanudzaj, zakładki uwielbiam, będę zagladaćwmiare możliwości czasowych:) co do jazdy to "uwielbiam" jak z naprzeciwka ci chlapnie z wielkiej kałuzy czesto tirowiec prosto w szybe ze dwie sekundy ciemność tylko widac ;) jedyna sytuacja, ktora potrafi wprowadzic mnie w zaklopotanie, bo o ile droga prosta jest ok, ale gdy tak kiedys pojawi sie zakret? brrrrr... Miłego zwiedzania!!!!

    OdpowiedzUsuń