piątek, 15 stycznia 2021

Etnicznie

Zaczęło się od ramki! Widziałam ją jeszcze przed pandemią w Xenosie. Wpadła mi w oko, więc kupiłam a później szukałam hafciku, który by do niej pasował :P


Ostatecznie wybrałam trzech kandydatów. Uwielbiam te małe zestawy. Kupiłam ich nieco w ostatnich latach, na targach robótkowych lub online.


No i wybrałam ostatecznie piórka. Sama byłam w szoku jak je rozpakowałam, że kolorów jest aż 15! Aż mi konia zabrakło, bo biedaczek ma tylko 14 dziurek.... A kolory tak podobne, że w sztucznym świetle nie byłam w stanie ich odpowiednio posortować, musiałam czekać do następnego dnia :(


Zaczęłam od środka, gdzie kolorki mi się najbardziej podobały :)


Później już było monotonniej.



Ale ostatecznie z backstitchami wyszło cudnie. A ramka rzeczywiście pasuje!
Hafcik powstał w czerwcu.


I mała sesja w mojej wiosce :)




Ramka bardzo przypomina mi moje 9 miesięcy w Brazylii i małe zakupy kuchenne, które tam porobiłam a we wrześniu przeglądałam w czasie przeprowadzki do swojego M :)
Wszystkie zdjęcia tu.


I nadal nie wiem, czy używać tych patelni i blach, czy jednak powiesić je na ścianie w kuchni :P



Hmm, a gdzie powiesić piórka? Ramka ma z 20cm, a okienko chyba 10cm. Nie pamiętam już dokładnie, a hafcik od września w szafie w Katowicach.


No to tyle tych brazylijskich wspomnień :) Miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Ty masz szczescie do malych przefajnych rameczek idealnie piorka do niej pasuja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wybrałabym piórka! Pasują do tej ramki idealnie!
    Nie dziwię się Twojemu dylematowi... też nie wiedziałabym czy używać czy jednak podziwiać takie cudne utensylia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe jest piękne. Hafcik uroczy 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piórka świetne a w ramce idealne😍
    Patelnie zdecydowanie na ścianę ,żal używać😁
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik cudowny ,patelnie i blachy do pieczenia sliczne , dostalam milusia patelnie w serducha oczywiscie - dzieks i nie daj sie niderlandzkiej zimie - mama

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórka pasują do ramki idealnie :D sama bym je wybrała :D cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te piórka i wszystko razem gra jakby to był komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne piorka, pasuja idealnie do ramki.

    OdpowiedzUsuń