piątek, 22 stycznia 2021

Pole słoneczników

Takie jak pamiętam z powrotów z greckich wakacji, wzdłuż drogi na Węgrzech. Boziu, ile lat mnie już tam nie było? Ale piękny widok dalej siedzi mi w głowie!

I właśnie z tego sentymentu kupiłam i wyxxx zestaw od Lanarte!


Holenderski zestaw kupiłam w holenderskiej pasmanterii. Pamiętacie wpis o sklepie robótkowym pod pomarańczową plandeką? Niedługo przed przeprowadzką do nowego miejsca, właścicielka miała przeceny prawie na wszystko, więc skusiłam się na dwa zestawy od Lanarte. Drugi jest z polem lawendy :)

No i w zeszłym roku w kwietniu wzięłam się za słoneczniki! Szło fajnie. Oglądałam wtedy kilka sezonów "Fear the Walking Dead" :P Zresztą bardzo lubię taką tkaninę. Krzyżyki w górnej  części pojedyńczą nitką muliny, a samo pole słoneczników w całości podwójną nitką muliny. Fajny efekt :)






Jeśli dobrze pamiętam to całość zajęła mi z 4-5 dni. Hafcik po skończeniu ma rozmiar 17 x 12cm, więc idealnie zmieścił się do ramki z Action. A ramka kupiona w komplecie z ramką do muszli :P Jeden z lepszych zakupów - 5 ramek za 6 euro:P Dwie wykorzystałam, zostały jeszcze 4 małe! Będą w sam raz na hafciki od Vervaco!

Tu przymiarka zaraz po wyxxx. Musiałam sprawdzić co widać, bo niestety wybrudziłam tkaninę ołówkiem. Zawsze zaznaczam sobie ołówkiem na wzorze co już wyxxx, no i niestety nie tylko tym razem obrus wybrudziłam, ale i materiał. Za pranie się nie brałam, bo nie piorę swoich prac, ale wymyśliłam coś innego. 


Zabrudzenie zaxxx chmurką :P Tu macie porównanie. Ta środkowa mała chmurka u samej góry jest moim "dziełem" :P:P:P 


No to kilka zbliżeń na sam haft. W tym roku zamierzam machnąć ten drugi z lawendą :D








Plenerowa sesja zdjęciowa była szybka i konkretna, zdjęcie cyknęłam 1 listopada na krótkiej wycieczce do Kerkdriel :) A zawiało mnie tam ze względu na 2 polskie sklepy otwarte w niedzielę :P


W Nl od jutra od 21:00 wprowadzają godzinę policyjną, codziennie od 20:30 do 4:30 nie możemy wychodzić z domu, a w domu możemy mieć tylko jednego gościa w przeciągu 24h. 

Idę teraz na spacer, a później pomyślę gdzie i jak ruszę się w weekend? Sreberko i Cholera znowu rywalizują między sobą :D A ja mam zawsze dylemat, 4 czy 2 kółka? Hmm, chyba jak zawsze zdecyduje pogoda :P

Miłego weekendu! Trzymajcie się zdrowo.

13 komentarzy:

  1. Cudne sloneczniki , tez odczuwam ich brak... I zrobilo sie troche smutno....Trzymaj sie Mala - mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sloneczniki cudowny obrazek9 i idealna rameczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherná výšivka so slnečnicami, krásna práca, gratulujem!!!
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne🌻😍
    W tamtym roku przejeżdżałam 2 kólkami😉przez pole słoneczników to była frajda😁
    Obrazek świetny ,ten materiał niby mięsisty ale haft wygląda na nim lekko i elegancko .Ramka idealnie pasuje 👍

    Ob

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się wzięło na wspomnienie lata, u nas w tym roku na polu między halami przemysłowymi posiano słoneczniki. Widok przepiękny. Niestety nie zdążyłam zrobić sobie fotek, bo co tamtędy przejeżdżałam to akurat brzydka pogoda była.
    A pomysł z zakryciem xxx tego zabrudzonego kawałka - super!
    Ja każdy swój haft piorę :P więc pewnie nie było by problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiało latem:) Fajny haft w idealnej rameczce. Powodzenia w obsadzaniu lawendowego pola;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Momentalnie tęsknię za latem... Przepiękny haft :-) Idealnie mu w tej ramce :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne słoneczniki :) przychodzi mi na myśl że chętnie pochrupałabym taki świeży słonecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego ze krajobraz siedzi ci w glowie jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety, też pamiętam te pola słoneczników na Węgrzech. Czy to taki charakterystyczny widok?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten haft, te słoneczniki. Ależ ty masz tempo, w 4 dni wyszyć to naprawdę szybko. A krzyżyków trochę tam jest. To zakrycie zabrudzonego miejsca to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek prześliczny:))
    Uwielbiam słoneczniki, to takie bardzo wesołe kwiatuszki, a i nasionka mają bardzo zdrowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń