piątek, 8 stycznia 2021

Butterfly...

Wspólne 6 tygodni właśnie dobiegają końca. Jutro nasz ostatni dzień, a w niedzielę rano ruszą do domu... Tak jak mój pastelowy motyl. Wyhaftowany w maju zeszłego roku a we wrześniu zawiozłam go do Katowic. 

Kolejny zestaw Daydreams! To chyba moja ulubiona kolekcja Dimensions :) A ten motyl jest wyjątkowo delikatny. Kolory ma piękne!


Początek 16 maja.


Krzyżyki jedną i dwiema nitkami muliny na kanwie 14ct.


Półkrzyżyki też jedną lub dwiema nitkami.





I backstitche zrobione następnego dnia, 17 maja.




Szybciutko trafił do antyramy z zestawu. Piękne passe!


Porządnej sesji jednak się nie doczekał. Ostatnie zdjęcia cykałam 5 września jak pakowałam wszystkie hafty na wyjazd do Katowic. Także pomimo, że mebli w moim bardzo własnym M brak, to hafty do zapełnienia ścian już tam są w kilku kartonach :P


Cudny!


Udanego weekendu! Nasz zaczął się już dziś, zrobiliśmy sobie ostatnią dalszą wycieczkę, odwiedziliśmy Den Bosch (czyli 's-Hertogenbosch), które bardzo lubimy :) Piękne miasto.

Od niedzieli wracam do xxxx! Już mnie palce świerzbią po 7-tygodniowej abstynencji :P

10 komentarzy:

  1. Motylek cudnisty !!!zlecial czas i trzeba wracac ale sie nacieszyliscie soba .pozdrawiam a rodzinka niech szczesliwie dojedzie do Katowic

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!! Moja motylkowa miłość mówi mi ,że i ten w kolekcji musi się u mnie znaleźć😁
    Kolory takie delikatne a zarazem świeże ,rozpływam się😁😍
    Szczęśliwej podróży dla Rodzicków❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny motylek - wiosną zapachniało :)
    Pozdrawiam noworocznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy motylek i do tego w pięknych kolorkach. Uwielbiam motyle. Mam wrażenie, że jak byłam dzieckiem latem było ich więcej. Dlatego jak tylko w moim ogródku zawitają jakieś motyle to cieszę się jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Przywołuje wiosnę :-)
    Szybko czas mija w gronie bliskich :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń