czwartek, 30 maja 2019

Chwalę się!!!!!

Moja druga publikacja w gazetce xxx w tym roku!
Trochę na nią czekałam, później czekałam i upominałam się o nagrodę, a później czekałam z wpisem na blogu, ale wszystko Wam dziś wyjaśnię !
Maila do redakcji wysłałam jeszcze jesienią zeszłego roku, a moja praca pojawiła się w gazetce styczniowej! Cross Stitch Gold nr 153 ze ślicznym kardynałkiem na okładce.


No to zajrzyjmy do środka! Ciekawe co wysłałam? Jedne z moich najfajnieszych prac :D


Moje cudniaste nagrobki!!!!!!! Pamiętacie je jeszcze? Powstawały na dwie tury, a pisałam o nich tu i tu!

A tu dokładnie w gazetce!


Co napisałam w mailu?
"Halloween to jedno z moich ulubionych tematów do xxx i w tym roku zrobiłam sobie wesołe nagrobki z firmy Prairie Schholer. Ogólnie uwielbiam ich wzory, ale  ich halloweenowym schematom po prostu nie umiem się oprzeć. Chciałam stworzyć coś 3D, żeby postawić na biurku i w ten spoób powstał mój mały cmentarzyk. Wiem, że niektórym wyda się przerażający, ale tak przyjemnie mi się nad nim pracowało i śmieję się co tylko na niego spojrzę! Przypomina mi także o babci, która kiedy byłam mała zabierała mnie na spacery na cmentarz z powodu ciszy i spokoju, jaki tam panuje." 

Zeena odpisała: "One są fantastyczne. Anna - sama też uwielbiam wzory na halloween. Jestem pewna, że Twojej babci też by się spodobały!"

Też jestem tego pewna, bo babcia Krysia była super :)

Zresztą popatrzcie na nie!!! Czy nie wywołują natychmiastowego uśmiechu? :D:D:D


To zajrzyjmy co tam jeszcze w gazetce. Numer nawet oki, jeśli chodzi o wzory.










Na nagrodę długo czekałam! I nie wiem czy nie wysłali czy gdzieś zaginęła, ale dopiero po drugim mailu z zapytaniem wysłali nagordę, która do mnie doszła!

I to jak widać przeszła swoje! Koperta popękana na każdym zgięciu i w końcu zapakowana w folię, żeby zawartość nie wypadła. Hmm....


Ale zawartość przypadła mi do gustu! Gazetka z wzorami na kartki!



Może nie wszystkie wzory w moim stylu, ale przynajmniej kilka powinno mi się przydać :) 


A Wam które wpadły w oko?


































Jest tego trochę, bo gazetka ma prawie 150 stron! Jeszcze nigdy nie dostałam gazetki w prezencie, zwykle był to zestaw do xxx lub wzór i najpierw nie wiedziałam, czy cieszyć sie czy nie, ale teraz stwierdzam, że fajnie zrobili! Fajna nagroda mi sie trafiła!

To to pierwsze co chciałam Wam dziś zdradzić. Teraz przejdzmy do reszty listy!

Drugie to nie moja zasługa, ale mamy w Holandii długi weekend. Już od dziś, bo 30 maja świętują tu Wniebowstąpienie, a jutro mamy przymusowe wolne... Nie lubię jak mi bez pytania odliczają dzień wolny :( Wrrrr....
No, ale dzięki temu mogę popróbować jazdę na moim nowym rowerze. Produkcja polska, Rodzicki przywieźli na bagażniku przed świętami. Ale już wygląda jak typowy holenderski rower!


Już sie przyzwyczaiłam do dużej ramy i kół 28 calowych. I mam nadzieję, że za niedługo babcie i dziadkowie na e-rowerach nie będą mnie tak szybko wyprzedzali:P
Jeszcze myślę jak go nazwać... No i dalej tęsknię za Czerwonką :(


Co jeszcze? We wtorek mieliśmy ostatnie zajęcia na kursie z holenderskiego przed przerwą wakacyjną i dowiedziałam się, że zdałam egzamin na trzecim poziomie!!!!!!!!!! Uffff!!!!!!! A tydzień temu mieliśmy pisemny i ustny! Poziom czwarty zaczynamy pod koniec sierpnia, więc mam nadzieję, że nie zapomnę wszystkiego do tego czasu!!! 

Kolejna nowina, a może nie, bo co roku to robię :P Za tydzień będę już w Grecji z rodzinką!!!!!!!!!! Lecę w czwartek popołudniu! I wracam po miesiącu!

Na koniec ostatnia bomba! We wtorek złożyłam wymówienie!!!!!!!!!! Pierwszy raz w życiu zwalniam się z roboty! W poniedziałek podpisałam umowę z nową firmą! Zaczynam 1 sierpnia! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę! Ale co, gdzie i jak to Wam zdradzę w sierpniu :P Jedyne co powiem, to zostaję w Holandii!
Także już rozumiecie dlaczego tak często nie pisałam na blogu w ostatnich miesiącach. Szukanie nowej pracy zajmuje pochłania dużo czasu i energii. Moje myśli często były gdzie indziej...


To miłego weekendu! U mnie w planach kino (w Holandii w ten weekend polski "Kurier" w wielu kinach), poza tym sprzątanie i pakowanie, bo we wtorek i środę ostatni wyjazd do Brukselii.


Nie wiem czy wszyscy mnie czytający słyszeli kiedyś holenderski... Dziwny język, ale mnie się podoba :) Na ostatnich zajęciach na kursie tłumaczyliśmy sobie pewną bardzo popularną ostatnio piosenkę. Lubię tutejszą muzykę, więc posłuchajcie ze mną :)





9 komentarzy:

  1. Świetny prezent! Taka gazetka pełna wzorów, to całkiem fajna rzecz :)
    Ależ zazdroszczę Grecji, byłam w zeszłym roku pierwszy raz i się zakochałam! Odpoczywaj i baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. same pozytywne newsy! brawo! :) udanej wyprawy do Grecji i powodzenia w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy prezent sporo fajnych wzorkow .milego pobytu w waszej ukochanej Grecji pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było tak długo czekać na nagrodę... Gazetka rewelacyjna... nic tylko siedzieć i wybierać co najpierw haftować... te śmieszne choinki wpadły mi w oko :-) to tak na pierwsze spojrzenie :-)
    Gratuluję zmiany pracy!!! Będzie się działo :-) Trzymam kciuki :-)
    Wspaniałych wakacji i cudownego odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze. Gratuluje nagrody 😁. Fantastyczna, uwielbiam robić kartki i wyobrażam sobie jaką mi sprawiłaby radość taka gazetka. Dwa. Gratuluję zaliczenia kolejnego kursu. Na pewno będziesz pamiętała wszystko w sierpniu 😁. Trzy . Gratuluję odwagi w decyzji o zmianie pracy. Ja w takich sprawach czyli życiowych decyzjach jestem tchórzem. Wiem jednak, że czasami w związku z tym jest źle. Brawo 👏👏👏👏👏. Cztery. Gratuluję wyjazdu. Zapewne będziesz się dobrze bawić i odpoczniesz. A wtedy obsypiesz nas pięknymi kartami. I z tego się bardzo cieszę. Miłego wypoczynku🏵. Ja dziś też rower wyciągnęłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo ,hallo tu babcia Dana pozdrawia z ebike hihi Fajna gazetka ,wyszywaj i nas inspiruj :) prezent w dziesiatke:)
    Reszty gratulowalam ,sciskam kciuki za poczatki w nowej pracy i niech Ci sie tam kreci:)
    Udanych wakacji!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje publikacji ;) nagrobki są świetne ;) a nagroda też fajniutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia N. wt., 4 cze, 16:48

    Gratuluję publikacji :) Gazetka, którą dostałaś ma dużo ciekawych wzorów. Udanego wypoczynku i powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie wiem jak, ale wczoraj na telefonie zamiast nacisnąć publikuj wybrałam usuń :( Ale wklejam i tak i dziękuję za przemiły komentarz! Jak zawsze zresztą! :)

      Usuń