czwartek, 9 maja 2019

Mandala :)

Przymuszania ciąg dalszy :P

Przedostatnia praca z zeszłego roku, której Wam jeszcze nie pokazywałam. A haftowałam prawie rok temu, bo po zdjęciach widzę, że z końca maja 2018!!!!!! Ale mam rułę :(

Pierwszy zestaw do xxx, który kupiłam w Holandii. Z jednego z moich ulubionych tutejszych sklepów z duperelami - Xenos.


Kupiony w drugim tygodniu pobytu w Holandii, jak urwałam się z pracy, żeby się zarejestrować w urzędzie gminy w Ede. Czyli był to wrzesień 2017!


No to wychodzi, że zestaw niedługo czekał na wyxxx, bo tylko 8 miesięcy :P


Znacie moją miłość do oprawiania w tamborki, więc pewnie nie zdziwicie się, że go kupiłam. Super kolorowy i wesoły tym bardziej mi się spodobał! Zresztą lubię symetryczne wzory :)


Niestety jakość materiałów dawała się we znaki do końca. Muliny milusie w dotyku, ale skubane ciągle się rwały! Jak najkrótsze kawałki ucinałam, żeby temu zapobiec. Natomiast kanwa sztywna jak po krochmaleniu :P Mix zabójczy! Ale udało się i jeszcze przed wakacjami miałam gotową mandalę! Cudna jest!!!!!!!




A później był surprajs, bo okazało się, że tamborek z zestawu o wiele za duży!!!!!!!

 

A co innego było na zdjęciu zestawu!!! No nie?


 No i to mnie nieco zastopowało! Przecież nie mogłam tak tego oprawić!!!!!!! Tyle tamborków mam w garażu w Katowicach, a tu prawie nic :(

Ale, ale!!!!!!! Niedawno w Action pojawiły się zestawy z tamborkami!


Jak je najpierw zobaczyłam to myślalam, że to xxx. Z bliska niestety okazało się, że to niby diamenciki. Niby, bo takiego badziewia dawno nie widziałam :( Wzory koszmarne, a te "diamenciki" to jakiś żart... Brak słów....


Także kupiłam kilka takich zestawów ze względu na same tamborki, a reszta zostanie zrecyclowana :D


Ale różowy tamborek pasuje jak w pysk strzelił!!!!!!
Tamborek ma średnicę 12 cm.



Wstążek też mam tu niewiele, więc narazie będzie niebieska, a później najwyżej wymienię na inną.


I jak? Trochę krzywo mi się oprawiło, bo kanwa i po prasowaniu na mokro nie straciła swojej sztywności, ale chyba nie dam rady już lepiej poprawić.... 

Przed świętami poprosiłam mamę o przywiezienie słoneczka, które wyxxx jeszcze w Brazylii, bo w tym roku pojawiły się odpowiednie ramki w Action :)


W oryginale było oprawione w niebieską ramkę, ale u mnie takich nie było. 


Mnie odpowiednią wydawała się ta pseudo drewniana. I chyba nieźle pasuje :) Rozmiar 20 x 20 cm.


Tyle na dziś! Czas poxxx najnowszy hafcik :) A w poniedziałek jadę z kolejnymi kartonami do Brukseli na testy. Trzymajcie kciuki!

10 komentarzy:

  1. hahahahha wspaniałe jest to Twoje podsumowanie badziewnych koralików, dobrze że ramki się znalazły na Twoje hafty :D podobno malowanie mandali uspokaja, też miałaś takie wrażenie podczas haftowania jej?
    prośba o więcej fotek z Holandii a także Belgii czy gdzie Cię poniesie! blogger jest OK, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, rwiace nitki skutecznie mnie denerwowaly. Spokoj mialam dopiero jak skonczylam :P

      Usuń
  2. Bardzo ładna mandala :) Ramka do słoneczka pasuje idealnie. Może z czasem zaprzyjaźnisz się z bloggerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To sie tu mi rozbrykałaś:) jak widać nie taki blogger straszny :)


    A ja nawet nie zajrzałam jakie badziewne te diamenciki bo też dla tamborków te zestawy zakupiłam:)

    Fajny hafcik nawet te kolory do przełknięcia ale z kolorem tamborka to już całkiem pojechałaś :P Wstążkę bym zmieniła też na różową :P

    Słonko za to całkiem w moim stylu,piękne jest i ramka świetna :)
    Cudne!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna ta mandala! Taka radosna :-) Tamborek idealny!
    A słoneczka bardzo mi brakuje :-( zimno jest...
    pozdrawiam i trzymam kciuki za kolejne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Przydaly sie. Opakowania przeszly wszystkie testy i projekt bedzie zakonczony sukcesem! :)

      Usuń
  5. Soczyste kolory fajnie dobralas tamborek a sloneczko tez mam zgadnij od kogo ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta okrągła forma, jak taka mandala! Bardzo ładny haft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !!!! mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik super a różowy tamborek pasuje idealnie ☺️

    OdpowiedzUsuń