wtorek, 4 kwietnia 2017

Welcome :D

Witam jesiennie w pierwszym kwietniowym wpisie:) Dziś będzie bardziej w sezonie, który u mnie panuje :) Czwarty hafcik w tym roku musiał być w moim ulubionym temacie. Bo ileż można nie haftować czegoś halloweenowego???? Wytrzymałam tylko do końca stycznia. Ze sporej gromadki kupionych na ebayu zestawów NMI, wybrałam te naj, naj na tą chwilę i aż 5 przywiozłam ze sobą do Brazylii. Te i kiladziesiąt innych zestawów wrzuciłam do podręcznej walizki na kółkach, bo nie mogłabym tak cennego ładunku dać do dużych walizek. Z lenistwa i braku czasu wszystkie pojechały z igłami. Także mniej więcej miałam ze sobą 30 igieł i nikt nigdzie na kontroli, w Krakowie, Frankfurcie czy Sao Paulo nie zwrócił mi uwagi, że mam ze sobą niebiezpieczne „narzędzia” :P


Na dowód zdjęcie tych 5 halloweenków :D


DSC01518


Halloweenki od NMI (Needlemagic) są zawsze z wieszaczkami. Z tych cudnych zestawów…  Ach, te dwie „przystojne” heksy!!!


DSC01520


… wybrałam chałupkę:) Taka jakaś przytulna! I te cudne drzewa obok!


DSC01522


2-3 dni i hafcik był gotowy:)


DSC01689


DSC01690


Po słońcu na 11ct, halloweenek był na 18ct. Różnicy jakoś nie odczułam:P


DSC01692


I tak sobie leżał do dziś. Jakoś weny nie miałam na przycięcie, wyprucie i przyszycie wieszaczka. Chciałam w weekend, ale nowy dimek za mocno mnie wciągnął. Dziś jednak był czas na nowy wpis, więc po przyjściu do domu z pracy, załapałam się na ostatnie 30 minut słońca i cyknęłam tych kilka zdjęć. Obejrzałam finał The Walking Dead i zaczęłam wykańczać:)


Jeszcze tylko wybór wstążki.


DSC01697


I gotowe! Jedyna zmiana, którą wprowadzilam to brak french knota w nietoperku. Jak taki grubas mógł się utrzymać w locie? Mój jest taki jak pamiętam greckie nietoperki latające o zachodzie słońca – zgrabny i gibki :D Aaaa! Z lenistwa wolę robić większość backstitchy jako longstitche, a nie co kratkę. Zresztą takie mi się bardziej podobają :D


DSC01698


Ciemno już, ale też takie zdjęcie wymyśliłam sobie dziś w pracy :P Świeczka o jesiennym zapachu – jabłka z cynamonem, który to zapach będzie mi się do końca życia kojarzyć z amerykańskimi sklepami pod koniec lata, kiedy to już wszelkie halloweenkowe i jesienne rzeczy pojawiają się tam na półkach :D Cynamonu nie cierpię, ale sam zapach w US pokochałam :)


DSC01701


Płomień niespokojny, bo nie ma jak ciągły przeciąg w brazylijskim mieszkanku:P Okna z dziurami, drzwi z za mocno przyciętym dołem i to samo u sąsiadów:P Badziew i niedoróbki są w Brazylii zawsze i wszędzie. Taka „uroda” tego kraju.


Mnie halloweenek bardzo się podoba :) Tak sobie dziś pomyślałam w busie jadąc do domu, że może zapełnię sobie ścianę w pierwszym przedpokoju w moim własnym M hafcikami w napisami WELCOME? Mam już kardynałki, halloweenka, a będą jeszcze inne hafty, np. z japonkami, muszelkami, dwa alaskańskie, etc, etc. Hmmm, chyba dobry pomysł :D Na błękitnej ścianie wszystkie będą pasować! O tak!


 


9-ty tegoroczny hafcik dalej mnie pochłania, nie zdradzę co to dokładnie, ale coś Wam pokażę :P


DSC01694


To mykam do mojego Dimka :) Tchau!


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/04/04 09:05:31
    Fajny i bardzo dobry pomysł na niebiański przedpokój = niebieski !!!! Tak trzymać - mama


    1_iwonan
    2017/04/04 10:41:02
    Piękny domek - nic tylko zamieszkać ! Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten haft, a fotka ze świeczką super :)


    Gość: labores-art, 94.204.161.*
    2017/04/04 19:18:08
    uwielbiam nietoperki!!!! Twój faktycznie jakiś szczupły, ale może greckie tak mają :P
    co do poruszania się po Dubaju - nie ma bezpieczniejszego miasta na Ziemi! oczywiście poruszam się samodzielnie, po pracy sama łapię taxi i wracam, normalnie chodzę w krótkich spodniach i bluzkach na ramiączka (poza miejscami gdzie wyraźnie jest to zabronione, jak urzędy czy sklepy wielkopowierzchniowe-malle) - to miasto usiane kamerami więc nic się nie ukryje, a kary są włącznie z pozbawieniem życia, więc nikt się nie wychyla, jedyne co to mogą sobie popatrzeć a wzrok mają świdrujący jak wiertarka :P taka rekompensata


    damar5
    2017/04/05 11:15:19
    Aaaaa cudna chalupka :) i jaka klimatyczna fota ,super !
    Przystojne Heksy tez sa fajne :)
    Pomysl na "Welcomy " rewelacyjny ,koniecznie trzeba zrealizowac :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2017/04/05 12:49:36
    Kolejna pieknosc powstala super ten domek!!!!!!


    drugi.maurycjusz
    2017/04/05 20:44:35
    bardzo ladny hafcik- taki w moim stylu! pasowalby mi do kolekcji ;) pomysl z welcome boski- realizuj koniecznie!


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/04/06 07:33:11
    Jak już wiesz, nie przepadam za Halloween, ale z tego zestawu zdecydowanie wszystko poza czarownicami! Podoba mi się dyniowy strach, domek i sówka (sowy fantastyczne w każdej postaci, u mnie teraz naparski ze zdziwionymi ptaszyskami ;)

    OdpowiedzUsuń