poniedziałek, 17 kwietnia 2017

… i już po

W Brazylii powoli święta się kończą. Przerwa świąteczna trwa od piątku do niedzieli, jutro już zwykły dzień pracy. Choć… i te święta jakieś takie normalne, bo dziś wszystko normalnie działało, jak w każdą niedzielę. W supermarketach szaleństwo zakupowe, puste półki normalnie. Sąsiedzi dodatkowo od piątku do dziś remonty robili, także pomimo jednego z najwyższych procentów katolików w danym kraju, aż tak ich Wielkanoc nie obchodzi:P Wiertara za ścianą dziś o 10 jakoś mnie bardziej rozbawiła niż zmartwiła:P Aaaa, po 24h woda wróciła do kranów. Dowiedziałam się, że po prostu dozorca czyścił zbiornik z wodą na moim osiedlu. Hmm, chyba nie ma lepszego terminu niż od 18:00 w Wielki Piątek do 18:00 w Wielką Sobotę, nie?


A wracając do przyjemniejszych rzeczy, w piątek na żywca, a dziś na zdjęciach mogłam pooglądać co dziewczyny przytachały ze sobą w piątek do Rodzicków! Dana i jej mama, Pani Nela (damar5 i cornelka2), czymś takim obdarowały moją rodzinkę :)


^4485F20D632F3E26F9D1F46430E9826495AB8EDF577F81C6B2^pimgpsh_fullsize_distr


^9EA355BCCB9631EEE311372D706CDD7FF09BDDFD6BBA838171^pimgpsh_fullsize_distr


^C39842B40649AF2D23B1BE9E1833D6F0707287078DD93A3FC3^pimgpsh_fullsize_distr


Dziewczyny, dziękuję że tak miło obdarowałyście moją rodzinkę :)


A co u mnie? Ostatnio miałam trochę więcej czasu i chęci na xxx i w 3 dni machnęłam kolejny wielkanocny hafcik :)


Zaskoczenia brak, bo to kolejny Dimek:P Na plastiku, z kolejnej 6-częściowej serii. Tym razem z 1999 roku:)


DSC01982


Tym razem tylko 13 kolorów i aż jeden łączony! Hmm, po co nie wiem, bo nawet nie widać, ale ktoś miał taki pomysł. Łączone są dwie niebieskie łatki. Widzicie, że to z dwóch kolorów niebieskiej muliny??? Chyba nie:P I po co takie cuda wymyślają?


DSC01854


Xxx zajęły mi dwa wieczory, a backstitche chyba 1-2h następnego wieczoru.


DSC01973


Zajączek trafia do Matkasa, bo jakże by inaczej:) Po wycięciu Matkas sobie jakaś wstążeczkę z garażu wybierze. Liczę na marchewkową, ale zobaczymy czy nie skusi się na zwykłą jednokolorową? Sama jestem ciekawa :)


Wszystko xxx dwiema nitkami muliny, backstitche jedną nitką, a napis dwiema nitkami. Plus jeszcze 3 french knoty i gotowe. Zagubiony zajączek gotowy! Słodki jest :)


DSC01975


Ale marchewa też wymiata :) Tak przyjemnie to już dawno mi się nie xxx :D


DSC01977


DSC01978


Wyszedł jak zwykle wedle oczekiwań :)


DSC01980


A jeszcze przypomina mi kogoś z kartki od Dany :D


DSC01983


Jak już pisałam, seria Simple Delights liczy 6 części. Było trudno, ale znalazłam zdjęcia pozostałych zestawów na necie. Zagadki tym razem nie będzie, bo mam tylko ten jeden zestaw. Reszta jakoś nie wpadła mi w oko na tyle, żeby się męczyć szukaniem pozostałych. Chyba innym się podobały, bo bardzo rzadko można je znaleźć na necie.


Jak zobaczycie poniżej, w prawie każdym hafciku z tej serii mamy zabawy słowne z angielskim. W moim zajączku powinno być Happy Spring, ale co robi zajączek? Skacze, czyli hop, hop po ang, więc mamy Hoppy Spring :)


72583 I love spring


Bądź szczęśliwy to BE Happy, ale pszczoła to BEE, więc taki napis im wyszedł :)


BEE_HAPPY_BEEPRIZE8


Dim72580_med (1)


Całkowicie/totalnie niesamowity to Totally Awesome, ale że ropucha to TOAD, to i tu się pobawili literkami :)


Dimensions 72582 Toad-ally Awesome


Chyba najbardziej podobają mi się tulipany powyżej, ale ten zajączek jest paskudny :( Bleee….


Czyjś aniołek to byłoby Somebody’s Angel, ale wszystkie chyba znamy zajączki Somebunny, więc i im wyszło to samo, że zajączkowy aniołek. Szkoda, że nie ładniejszy:P


SOMEBUNNYS_ANGELPRIZE10


Jak cykałam zdjęcia zauważyłam jeszcze fajny tekst na kartce ze wzorem :D


DSC01866


Simple Delights to proste rozkosze. A częściowo rysunkowy tekst brzmi mniej więcej tak:


Ucieknij od hałaśliwego ruchu, długich kolejek w supermarkecie, stale dzwoniących telefonów. Ciesz się chwilą dla siebie. Przygotuj sobie zimny napój i ciesz się prostymi rozkoszami!


Nie czytałam tego przed xxx, ale rzeczywiście wzór prosty, przyjemności sporo, a mrożona herbatka ostatnio ciągle mi towarzyszy przy xxx :)


No to życzę Wam tego samego, co Dimensions i wracam do kolejnego Dimka. Jeszcze prostszy i też na plastiku, ale wybrany specjalnie pod „awarię” z wodą. Nie miałam zbyt wielu innych opcji do roboty przy 30-stopniowym upale i ani kropli wody w kranie :(


 


labores-art – Jeszcze bardziej wpadłaś z brazylijskim mięsem:P Moja firma jest jednym z największych brazylijskich i światowych producentów mięsa:P Głównie kurczaki, ale wołowina i wieprzowina też. W Dubaju mamy zarówno biuro jak i duży zakład produkcyjny. Zresztą ostatnio wybuchła największa w historii Brazylii afera z mięsem, więc coś było na rzeczy. Ale zapomnijmy o tym :) Ja też tęsknię za polskim żarełkiem, marzę już o pierogach, kopytkach i zupach moich Rodzicków, żurek, kapuśniak…. mniam, mniam :) A rolady wołowe w ich wydaniu!!!!!! Niebo w gębie! W końcu ile można patrzeć na codzienny ryż z fasolką na stołówce albo kanapki z surowym burakiem?


1_iwonan – Spoko, wiem że gusta są różne i wcale się nie przejmuję jak czytam czy słyszę, że któraś z Was nie wyhaftowałaby tego co ja. Mam tak samo:P Ale cicho sza:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/04/17 12:22:48
    Zajączek z marchewą jest super!!!! Trzymaj się tam mocno , już niedługo.... pa - - mama


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/04/17 12:24:27
    Przemiła wizyta , a prezenty jak zawsze WSPANIAŁE!!!


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/04/17 13:56:38
    Zajączek jest słodki, uwielbiam zajączki, króliczki. Ta olbrzymia marchew, którą trzyma, nawet nie zauważyłam na początku że to marchew.
    Piękny wzór, mi z tej serii podoba się jeszcze jeden zając i żaba a pozostałe już nie.
    Pozdrawiam serdecznie


    Gość: Katarzyna G, *.bas512.cwt.btireland.net
    2017/04/17 21:13:21
    Zajaczek bardzo sympatyczny. Mnie to tylko ciekawi jak robisz frencze na plastiku. No bo na materiale igłę wbija się tuż obok żeby supelek powstał a jak to się ma na kanwie plastikowej?
    Ps. Nie wiem czy moje pytanie jest zrozumiałe ;)


    tkaninka
    2017/04/17 21:19:07
    Świetne jak zawsze :) Marchewka mnie powaliła - rewelacja :)


    1_iwonan
    2017/04/18 08:53:12
    Ależ słodki ten zajączek ! I marchewka fajna - zdecydowanie najładniejszy haft z całej serii !
    Cieszę się, że wróciła woda :)
    Życzę Ci miłego spędzania czasu przy krzyżykach i mrożonej herbatce - my też mrzemy pić mrożoną, wystarczy wstawić na balkon, tak się ochłodziło - ocieplenia nie widać :(


    Gość: Hafty Agaty, *.play-internet.pl
    2017/04/18 11:26:57
    U Ciebie upał a do Polski wróciła zima ;) pozdrawiam serdecznie


    damar5
    2017/04/18 22:28:48
    Hazyk jest swietny i faktycznie podobny do tego z kartki :)
    Ciekawa jestem czy kawa z Niemcowic zasmakuje :)
    Powodzenia we wszystkim :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2017/04/19 06:48:27
    Zajaczek obledny biedaczysko musi niesc taka duza marchewe A u rodzicow bylo super wypilismy smaczna herbatke i gawedzilismy o Grecji i nie tylko pozdrawiam


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/04/20 08:57:41
    Świetne te hafty, pogodne zabawne takie, super!

    OdpowiedzUsuń