sobota, 1 kwietnia 2017

Co nowego w DMC?

Chyba większość z nas już wie, że oferta DMC zależy od lokalizacji. W wielu krajach pojawiają się produkty dostępne tylko na ich terenie. A szkoda :( Także dziś przegląd głównie z Hameryki, ze strony DMC, gdzie kilka razy coś zamówiłam i nawet na darmowy kubek się załapałam mojej ostatniej zimy w Michigan (ten) :D


Zdjęcia zapisałam już jakiś czas temu, a dziś zauważyłam, że nieco posprzątali albo wyprzedali, bo np. ani jednej skarpetki już nie ma! Jeśli chcecie sobie pooglądać ceny i inne produkty, to zapraszam tu. Niestety wysyłka tylko na teren US.


A co mi wpadło w oko? Pewnie znowu to, co większości z Was wpadłoby i zaraz wypadło:P Ale co tam! Mój blog, to będzie to co mi się podoba:P


Przede wszystkim nowe „materiały” do xxx! Korek i siateczka!


Korek zwykły, który jest zdecydowanie cieńszy niż taki co znamy z kuchni:D


cork-pdp-1


cork-pdp-2


Nawet da się go naciągnąć na tamborek!


cork-pdp-3


Jest też korek ze złotym połyskiem, tzn. takie paćki złote.


cork-gold-flecks-pdp-1


cork-gold-flecks-pdp-2


Tu chyba nieco lepiej widać złotka.


cork-gold-flecks-pdp-3


Jest też siateczka dwukolorowa, z jednej strony złota, a z drugiej srebrna.


mesh-pdp-1


mesh-pdp-2


mesh-pdp-3


Sama padłam na widok drewnianego wzornika ściegów!!!!!!!!!


emb_kit


Marzenie!!!!!!!


embroidery_card_set_of_3_1


hmembc1s


hmembc2s


hmembc3s


Super są też podstawki pod kubki!!!!


hmcoast16s-main


Wzory bardzo moje, a mulina jest jakaś specjalna matowa, co to nie mechaci się i ma 5 nitek w motku.


coaster_


Drewniany chustecznik jest cudny! Też mi się marzy!


hmtb16s-2


hmtb16s-1


tissue_box


A kalendarz jakoś im nie wyszedł.


heatherlins


hmhl5002s_2


hmhl5002s_3


Ostatnio nawet Ariadna wypuściła zestawy do samodzielnego wykonania bransoletek, z piankowymi dyskami. W Hameryce dyski są drewniane. Takie muliny mam, bo kupiłam w Hobby Lobby, ale dysków za moich czasów jeszcze nie było. Buuu :(


prgdkumks


prnekumks


prspakumks_


Wspomniane już mini skarpetki zawsze skradają mi serce. Mam już trochę innych, ale te też ładne:) Duże też były, ale ja już wolę Dimkowe w rozmiarze xxl :)


csct16sms


csg16sms


csob16sms


csorn16sms


cspd16sms


csr16sms


css16sms


Basia ostatnio pisała w komentarzu, że nie lubi haftowanych bransoletek:P A ja lubię i takie ze sztucznej skóry kupiłabym. No tylko czarną i granatową, bo róż i biel to jednak nie moje kolory:P


CUFF-1BLK


cuff1blks-2


CUFF-2WHT


cuff2whts-2


CUFF-3DNM


cuff3dnms-2


CUFF-4FCH


W Europie wiele hafciarek wzdycha do drewnianych skrzynek od DMC. Mnie jakoś nigdy nie wpadły w oko, a jak je zobaczyłam w Gdyni na żywca to się skrzywiłam:( Nie lubię takich niedoróbek, ale to pewnie wina taty i naszego drewnianego rodzinnego biznesu:D


W Hameryce mają inne propozycje. Takie bardziej sklepowe, bo drewniane widziałam w jednym mniejszym sklepie robótkowym w Lansing.


acrylic-cabinet-side-view


wood-cabinet-side-view_2


Za to kolejne tamborkowe zestawy bardzo mnie zaciekawiły! Oczywiście tylko niektóre, ale jest do czego się uśmiechnąć:)


Dwa z nich mają kanwę z nadrukiem i tylko kilka elementów się xxx.


tmrcrx1


tmrcrx1_lifestyle (1)


Ślicznie pakowane :) Zwłaszcza te wstążeczki w krateczki!


tmrcrx2_1


tmrcrx2lifestyle


Pozostałe mają bawełniany kawałek materiału z nadrukiem. Najbardziej podoba mi się pomysł z przyklejeniem materiałów we wzorki, jako uzupełnienie haftu.


tmremb1


tmremb1_lifestyle


I te zestawy, w przeciwienstwie do tych z kanwą, można sobie w domu odgapić :P


tmremb2


tmremb2_lifestyle


tmremb3


tmremb3_lifestyle


tmremb4


tmremb4_lifestyle


tmremb5


tmremb5_lifestyle


tmremb51


tmremb51_lifestyle_1


Ta dziewczynka najbardziej mi się podoba:)


tremb52


tmremb52_lifestyle


No to koniec z Hameryką, ruszamy do Europy!


Na francuskim blogu DMC padłam ostatnio! Jak zobaczyłam kanwy z nadrukiem i zapytałam się sama siebie, czemu u nas ich nie puścili do sprzedaży????? Pamiętacie kilka lat temu, jak wiele z nas załapało się na te cudeńka?


toiles_cuisine_700x700


Mnie udało się wszystkie dorwać, ale było ciężko, bo szybko znikały z polskich sklepów internetowych. Matkas tylko jedne wisienki kupiła na wystawie DMC w katowickim Spodku, inne były już wykupione. I dorwałam je na angielskim ebayu.


Dlatego pytam się, czemu tych u nas nie było????????


lot-coupons-toile-aida-imprime-DC9994


Różyczki jak różyczki, nic ciekawego…


dc27prfleur_700x700


…ale dwie pozostałe! BOSKIE!


dc27prmedal_700x700


Zwłaszcza te!


s-l1600 (21)


Były też oczywiście książeczki z wzorami do nich i tu już w całej okazałości widać jakie cudeńka można by było przy pomocy tych kanw stworzyć. Szkoda, że Polkom nie było to dane:(


14732


14733


14735


14734


Natomiast na ebayu trafiłam na super, chyba nowe bo na wielu aukcjach, zestawy DMC. Nie wiem, na który rynek puszczone, bo ostatni katalog DMC, który miałam w łapkach był z 2015 roku.


s-l1600 (7)


s-l1600 (16)


Chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo zorzę polarną!!!!


s-l1600 (8)


s-l1600 (15)


Też na ebayu, ale chyba z UK, znalazłam takie zakładki. Raz się pojawiły i zaraz je ktoś wykupił. Lnu nie lubię, ale od czego jest lniana kanwa? Tylko jeszcze jakieś wyraźniejsze wzory potrzebne.


s-l1600 (19)


s-l1600 (20)


Gdyby któraś z Was trafiła na którykolwiek z ostatnich 4 wzorów, to ładnie się uśmiecham i zaparaszam na pocztę gazetową (piegucha).


To tyle na dziś:) Hmmm, chyba dobrze, że nie znam innych stron DMC, bo mogłabym paść na zawał:P


Mykam do morskiego Dimka, a Wam życzę udanego weekendu!


 


Aaaaaa, odnośnie zapytania/zagadki z ostatniego wpisu! Żadna z Was nie trafiła obu zestawów, ale damar5 i 1_iwonan miały po jednym trafieniu. Z serii Quick Creations mam jeszcze słoneczniki i misia :) Co nie znaczy, że motyl (brazylijski:P) czy leżaki nie byłyby mile widziane w moich łapkach :D


 


labores-art  – Obecnie xxx już 9 hafcik w tym roku:D Pozostałe Quick Creations w pudełku w garażu w Katowicach. A co do problemu, to mam dokładnie odwrotny :(


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/04/01 16:05:21
    No , no te nowości są rewelacyjne i szkoda , że nie są w większości dostępne... Ale to nie przeszkoda , bo Polki potrafią / dużo!!!/. Trzymaj się tam - mama


    damar5
    2017/04/01 19:17:17
    I co wygralam? :P
    Sliczne poniektore nowosci ,przejrzalam kilka razy faworyta nie mam ale pare bym chetnie przygarnela.
    Dimkowe nowosci jak dla mnie ladniejsze :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag, *.ip.rudna-net.pl
    2017/04/02 11:13:23
    Dużo ciekawych nowości. Drewniany wzornik też skradł moje serce:)
    I oczywiście szafeczki szufladkowe DMC też wpadły mi w oko. Szczególnie ta druga jakby z drewnianą obudową. Jeśli chodzi o drewniane szafki DMC to o mojej nie mogę powiedzieć nic złego. Oglądałam ją z każdej strony z kilka razy i jest idealnie wykonana.
    Szkoda, że DMC tak olewa Polskę, ale od czego jest internet:)
    Dzięki za nowinkowy post!


    cornelka2
    2017/04/02 11:21:55
    Mnie spodobaly sie wzory na tamborki pozdrowienia


    1_iwonan
    2017/04/02 18:12:31
    Miło, że w świecie hafciarskim cały czas coś się dzieje, coś może nas zaskoczyć i zachwycić... Tym razem zadziwiła mnie kanwa - korek, a serce zabiło mi szybciej na widok zestawów tamborkowych, są wyjątkowo urocze... Bardzo się cieszę, że w ostatnim komentarzu miałam jedno trafienie ! Huuura !


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/04/08 12:07:31
    CZemu nie ma u nas? Odpowiedź w sklepach jest zawsze jedna - bo się nie opłaci i w ogóle to kto mi to kupi.

    OdpowiedzUsuń