niedziela, 26 stycznia 2020

Pierwsze kwiatki tej wiosny :)

Po pierwsze w moim mieszkaniu :)
W listopadzie wyxxx kolejny kwiatek z tryptyku Vervaco! Po stokrotce (wpis tu) przyszedł czas na mak.


Tym razem więcej kolorów, więc nie męczyłam się aż tak jak przy stokrotce:P Poszło szybko i przyjemnie.
Bez backstitchów.

A obrazek oprawiłam w grudniu jak rodzinka była już ze mną. Miałam kolejną oryginalną ramkę z Vervaco. Trafiłam ją w pasmanterii w Rhoon we wrześniu. I dlatego niedługo potem wzięłam się za xxx. Ramka zawsze zwiększa we mnie motywację do xxx. Też tak macie? :)


Obrazek malutki, bo ma tylko 6 x 6 cm, dlatego tak mi zależało, żeby trafić oryginalne ramki.


Ale jak się okazało, Vervaco przez lata miało różne ramki, więc obie oryginalne a jednak inne. Mnie to wcale nie przeszkadza :)


W tryptyku jest jeszcze chaber, ale bez ramki nie chciałam się za niego zabrać. Problem rozwiązał się wczoraj. Zrobiłam sobie jednodniowy wypad do Belgii, połaziłam po kilku miastach, odwiedziłam kilka pasmanterii i w Heppen-Leopoldsburgu trafiłam na kolejną rameczkę. Jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że znowu jest nieco inna:P No i tak mam 3 ramki vervaco i każda z innej wsi:P Ta najnowsza taka sama jak pierwsza tyle, że musiała być wystawiona na słońce i nie pomalowana podkładem i drewno ściemniało pod lakierem.


No i fajnie, i tak zostanie :) 


A mój maczek śliczny wyszedł :D


Poza moją chałupą, kwiatki pojawiły się już za oknem. Niderlandy kwitną! Wiosna przyszła! I tak sobie uświadomiłam, że tej "zimy" nie widziałam jeszcze śniegu i jestem z tego powodu przeszczęśliwa :D

W czasie śniadania ptaszki za oknem wesoło ćwierkały, a później na spacerze pocykałam nieco zdjęć. Cudnie, nie?





I z moimi kwiatkami :)



Miłego tygodnia, a ja mykam kończyć mój najnowszy hafcik :)

11 komentarzy:

  1. Tak wiosennie u Ciebie się zrobiło i to nie tylko w haftach. Zdjęcia ze spaceru wyglądają jakby była wiosna a nie zima. A mak i stokrotka super. Ramki prawie identyczne. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten maczek chaber tez mi sie podoba rameczki dobrane idealnie troche sie nabiegalas za nimi ale bylo warto pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie i na kanwie i w realu :)
    Czerwień jest energetyczna i mimo ,że niebieski to mój ulubiony kolor to ten mak najbardziej mi się podoba :)

    Czekam aż i u mnie wiosna się pojawi póki co mrozik :/
    Poz.Dana
    P.S.Dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Jakbym miała okazje też bym kupiła te zestawy i ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wiosna zimą, za śniegiem też nie przepadam :)
    Bardzo mi się Twoje kwiatki podobają, muszę odszukać moje miniaturki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak namalowane te kwiatki, które budzą się w Holandii do życia! prześliczne! a Twój maczek bardzo pasuje, urokliwy :) widać że Niderlandy to Twoje miejsce na Ziemi :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają te kwiatki i te różne rameczki dodają im uroku:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzory, mak jest cudowny. Zazdroszcze wiosny, u mnie nie jest zimno ale wiem ze najgorsze jeszcze przed nami. Luty jest bardzo zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna flora w super dobranych ramkach .Chaberek bedzie dopelnieniem tej serii . Ale wiosna w Niderlandach juz przyszla wiec byle do swiat i do wakacji...Trzymaj sie - mama

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te kwiatki ;D cieszę się że kupiłaś ramkę bo na chabra czekam najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ten zestaw obrazków!
    Mam nadzieję, że może zawita niedługo wiosna.
    Zimy co prawda nie było, ale teraz to już nie chce mi się jej, wcale a wcale :)

    OdpowiedzUsuń