niedziela, 19 stycznia 2020

Kawa czy herbata?

Koniecznie w czerwonej zastawie :)
Kolejne hafciki z Vervaco! Uwielbiam ich malutkie serie xxx :)
Te dwa zestawy kupiłam w zeszłym roku w pasmanterii w Apeldoorn.


W tej serii jest jeszcze jedna filiżanka, ale lekko badziewna, więc mój komplecik będzie dwuczęściowy :)


Za hafciki wzięłam się niedługo po kupieniu, bo już w październiku! Najpierw zabrałam się za kubek, który pojechał ze mną do Gorzowa.

Kanwa 18ct i jak zwykle zamiast przepisowych dwóch nitek, machnęłam wszystko jedną. Na zdjęciu prześwity biją po oczach, ale w naturze jest delikatniej :)



Już w Nl, o powrocie z delegacji, wzięłam się za filiżankę :)



Jak widać darowałam sobie xxx ramek. Też wydawały mi sie badziewne:P


No i zaczęło się! Wymyślanie oprawy! Za dużo opcji .... Wyjęłam z kartonu wszystkie rameczki w odpowiednim rozmiarze, które miałam, wstążkę pod kolor i zaczęłam nadmiernie myśleć:P:P:P




Później kupiłam na marktplaats (tutejsze allegro/olx) malutkie czerwone rameczki.


Ale za małe były, żeby się wstążka zmieściła, a ten element już wydawał mi się niezbędny.


No i tak wszystko przeleżało święta, aż w sobotę pojechałam do pasmanterii w Voorthuizen i trafiłam na badziewne zestawy do xxx gobelinowych hipciów (oszczędzę Wam widoku:P). Dołączone do nich były dwie cudne czerwone drewniane rameczki! Od razu pomyślałam o mojej zastawie!
Wczorajsze przymiarki znowu dały mi do myślenia!



A dziś wzięłam się do roboty i wreszcie wszystko zagrało! Jest CUDNIE :D






I o niebo lepiej niż w oryginale :) Skromna dziś nie będę! O nie!!!!!!



A w ogóle to przecież wiecie, że czerwony to mój ulubiony kolor, więc pozwoliłam sobie dziś poszaleć w kuchni i taka sesja tematyczna mi wyszła :) Co prawda w mojej bardzo własnej kuchni będą się prezentowały super, ale w obecnej z tymi koszmarnymi białymi kafelkami i czarną płytą jakoś ujdzie:P




Moja ulubiona maruda na poranną kawę od Matkasa :D 





W sobotę wybrałam się jeszcze raz do Apeldoorn, miałam przeczucie, że znajdę to czego szukam i spełniło się!
Nie byłam pewna czy w Nl jest ta sama promocja co w Pl, ale okazało się, że trochę tak!
Niebieska puszka od DMC! W Polsce wymagania były spore, bo zdaje się, że aż 40 mulin trzeba było kupić, tu tylko 10! 


Złotą puszkę już w zeszłym roku kupiłam w tej samej pasmanterii :P


A tu mój gratis i 10 mulinek z najnowszej serii :)


W puszce były też wzory do hafu płaskiego


 i krzyżykowego.


Weekend uważam za bardzo udany! Teraz wracam do xxx i już planuję kolejny sobotni wypad :D A z oprawą obecnej pracy nie będzie problemu - kupiłam zestaw od razu z ramką, choć wtedy o tym nie wiedziałam :P


9 komentarzy:

  1. Ładny komplecik sobie wyszyłaś :)
    Czerwone ramki są piękne i pasują idealnie ,mnie by nawet te hafciki w tych mniejszych odpowiadały :)
    Świetny cały kubkowy zestaw:)

    Puszka fajna bo niebieska :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw kawusia lub herbatka bedzie smakowala patrzac na nie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor czerwony jest mi do życia potrzebny, tym bardziej podziwiam Twój zestaw.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne hafty, twoja wersja jest o wiele lepsza niz orginalna, wstazki sa fajniejsze niz te ramki w orginale no i ta czerwien - fantastyczne. Kubki sa odjazdowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny zestaw i juz wraz z kubkami. Perfekcyjny !!!! Puszka z mulinami tez super a wycieczka do pasmanterii w gratisie bo kazda miejscowosc w krainie deszczowcow czyli w Niderlandach jest godna zwiedzania. Trzymaj sie - mama

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię czerwień :-) Świetne te hafciki i obłędnie wyglądają w tych czerwonych ramkach. Puszki super...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te hafciki ;) Bardzo ładnie prezentują się w tych rameczkach i tak jak ty uważam że wstążki były niezbędne. Robią robotę !:D
    Zakupy udane puszka super ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było czekać na te idealne ramki. Dzięki tej ramce i wstążce hafty prezentują się całkiem inaczej niż na opakowaniu. Zgadzam się mini zestawy Vervaco są super, jeszcze lubię te od Permin.
    Puszki warte zakupu - też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rameczki super. Ja sie jeszcze zastanawiam czy granatowe by nie pasowały. Ale jak czerwony to twój ulubiony, to jak najbardziej. Tylko nie przesadź.

    OdpowiedzUsuń