wtorek, 7 lutego 2017

„Słoneczko po prostu!!!”

Cytat z komentarza 1_iwonan pod podprzednim wpisem :) Iwona, nie wiem czy miałaś jakąś wizję proroczą czy co, ale trafiłaś w mój kolejny hafcik!


Haftowany w grudniu tak szybko, że nawet nie mam zdjęcia z powstawania:P


DSC01110


Półkrzyżyki i french knoty machnięte w jeden wieczór w czasie brazylisjkiego lata. A oprawione już w polskiej zimie:P


DSC01107


DSC01150


DSC01152


Po ramce poznacie, że to kolejny Dimek z kolekcji Sweet Petites :) Jak zwykle wyszedł jak na zdjęciu:) Pomimo, że nie lubię różu to tu mi jakoś nie przeszkadzało :D Bo słoneczko zostaje moje! Nikomu nie oddam! Nawet Matkasowi:P


DSC01123


Trochę już tych słodziaków mam, oczywiście podzieliłam się z Matkasem. A kolejne czekają na wy/// w garażu :D


DSC01113


Jeszcze 2 hafciki i koniec z twórczością z 2016 roku!


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze, choć zauważyłam pewną zależność. Im więcej odwiedzin, tym mniej komentarzy:P Jeśli powodem są hafty, to muszę Was zasmucić, bo obecnie haftuję tylko z gotowych zestawów i tak jeszcze długo będzie, bo oferta brazylijskich pasmanterii nie pozwala na pomysłowość w xxx :(


 


Aaaaa, odnośnie reklam, które Wam się wyświetlają po wejściu na Pieguchowo! Założyłam wątek na forum „O blox.pl” (tu) i dowiedziałam się, że są dwa powody. Cytuję bagiennego z serwisu gazety: „Nie wyświetlamy reklam w nowych okienkach. Jest to jeden ze skryptów umieszczonych przez Ciebie w bocznej szpalcie.” Czyli albo mój licznik albo zegarek. Ale można na to zaradzić tak: „To zależy od tego jak mają skonfigurowaną przeglądarkę. Jeżeli mają włączoną (aktualnie w większości przeglądarek jest domyślnie wyłączona) funkcję blokowania otwierania nowych okienek - nie zobaczą tych reklam.” Skoro nie wszystkim wyświetlają się reklamy to zostawiam licznik i zegarek, bo je lubię:) A Wy możecie u siebie blokować okienka lub nie.


 

1 komentarz:

  1. cinka26
    2017/02/07 06:33:20
    Świetne są te hafciki! Ja wracam pomału do życia blogowego. Uwielbiam Twoje hafciki "z zestawów". Ostatnio to dla mnie najwygodniejsza opcja haftu: wyciągasz i robisz :o) Idealna przy małej ilości wolnego czasu :o)

    Do następnego przeczytania ;o)


    atojaxxl
    2017/02/07 08:51:12
    Rzadko komentuję - zawsze się zachwycam, nie tylko haftami. Nie mam szansy podróżowania po świecie i dlatego lubię blogi, dzięki którym mogę tego świata kawałek zobaczyć. A gdy blog jest pisany w tak żywy, interesujący sposób, to zastępuje najlepsze przewodniki :) Kolekcja w ramkach - zachwycająca. Pozdrawiam serdecznie z zamrożonego i zasmogowanego Tarnowa


    alkakz
    2017/02/07 09:13:41
    uwielbiam oglądać te malutkie hafty. sama teraz robię miniaturki, ale szydełkowe.
    Fajnie brzmi "z brazylijskiego lata do polskiej zimy".


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/02/07 09:19:19
    Przypominam , że SłONECZKO to ja , no nie? Jest cudne!!!!! mama


    1_iwonan
    2017/02/07 09:59:44
    Z dumy pękam, że mam zdolności prorocze ... :)
    A jak patrze na wyhaftowane przez Ciebie słoneczko, to naprawdę potrafię sobie wyobrazić brazylijską temperaturę... i na chwileczkę chociaż zapomnieć o naszym -3 :(


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/02/07 10:05:09
    Imponujący zestaw :)


    damar5
    2017/02/07 12:39:43
    Tęsknię już za takim słonkiem ,ciepło mi się marzy :) a Twoje go daje przez te kolory ogniste :)
    Super kolekcja ale jednak śnieżynka jakoś sama się do mnie uśmiecha mimo ,że zimna ale ze mnie przewrotna baba :D
    Dzięki za wyjaśnienia reklamowe :)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2017/02/07 18:44:06
    Ale fajne sloneczko a u nas znowu mroz brrr juz chce wiosne z tym slicznym slonkiem pozdrawiam


    ella1101
    2017/02/07 21:28:15
    Super kolekcja, sloneczko dodaje ciepla oj przydalo by mi sie takie ciepelko. Biedronka jest najladniejsza.


    Gość: Fejferek, *.sggw.waw.pl
    2017/02/08 12:12:01
    Słonko jak znalazł na poprawę humoru tej mroźnej zimy :) Odsłon dużo, ale komentarzy mało, bo każdy gdzieś pędzi, śpieszy się i tak sobie pewnie myśli, że wróci i uzupełni komentarz w wolniejszej chwili, ale to zwykle się nie udaje... ;)
    Ja teraz korzystam z chwili spokoju w pracy i sobie przeglądam blogi, bo w domu to mi czasu zupełnie nie starcza.

    pozdrawiam i do usłyszenia!


    Gość: Tami, *.vsg1.zeelandnet.nl
    2017/02/08 15:06:34
    Słoneczko świetne, jak ja Ci zazdroszczę tej kolekcji ,,, wow


    Gość: ...z minionej epoki, *.jeleniagora.vectranet.pl
    2017/02/08 15:24:30
    Hafty nigdy się nie nudzą, po prostu czasu ciągle brak choćby na komentarz. Jestem pewna, że wszyscy podziwiają twoje hafciki, nawet w milczeniu :) A z tych wszystkich haftów w rameczkach najbardziej podoba mi się śnieżynka. Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej udanych hafciarsko-gazetkowych zakupów w brazylijskich pasmanteriach.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/02/12 11:51:21
    Co do wyskakującego okienka to to jakaś wredota jest, nie można nic zrobić dopóki to tworstwo nie otworzy się w nowym oknie. Wystarczy kliknąć cokolwiek na stronie. Kilka razy mi antywirus na to krzyczał :( bardzo upierdliwe.
    Co do pass w Brazylii. Ja się tak czuję w Polsce w porównaniu chociażby do Ukrainy, u nas nic się nie opłaci ;/ Nie ma dużych opakowań nici, nie ma dużych motków mulin, nie ma porządnych zestawów do wyszywania, nie ma nawet materiału do wyszycia koszuli. I wszędzie jedna odpowiedź: a kto mi to kupi.


    drugi.maurycjusz
    2017/02/22 21:53:22
    trochę tego słonka podłapałam w NZ - i stamtąd mam też naparstek dla Ciebie . Podeślesz mi na fb adres- bo ulice i miasto pamiętam, gorzej z mieszkaniem i kodem ;) Piekne sa te ramki dla całego zestawu, a teraz takie słoneczne hafty jak najbardziej na topie w burej, szarej i deszczowej rzeczywistości naszej pseudozimy :)

    OdpowiedzUsuń