wtorek, 28 lutego 2017

Niestety …

… ostatniego zeszłorocznego haftu nie udało mi się skończyć :( Tak nie chciałam, ale mam drugiego w życiu ufoka :(


Dimek wymarzony, bo prawie każdy z kardynałkiem jest boski :D


DSC01421


Zaczęłam xxx i /// w grudniu. Nie zdążyłam już zrobić backstitchy w Brazylii. Zapakowałam go z innymi haftami do walizki, licząc że w Katowicach uda mi się go dokończyć. Niestety tyle rzeczy miałam na głowie i kilka innych haftów do wykończenia, że te 2 tygodnie spędzone w domu nie starczyły i hafcik w takim stanie czeka na moją kolejną wizytę w Polsce. A kiedy to będzie? Sama jeszcze nie wiem, ale pracuję nad tym.


DSC01373


Hafcik był całkiem przyjemny w xxx, odwrotnie do obecnego Dimka. Jeszcze nie wiem czy wyxxx napis, bo jakoś zbędny mi się tu wydaje. Może zostawię tak jak jest, a może trochę więcej śniegu dorobię? Jeszcze nie wiem, mam czas to się zastanowię.


A od jutra czas na nowy hafcik! Na moim ulubionym plastiku :D


Clipboard01


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


 


1-iwonan – Wow, nie myślałam, że istnieją hafciarki, które się nie mylą! Gratuluję :)


drugi.maurycjusz – Co kto lubi, ale ja osobiście nie przepadam za wiecznym marznięciem w mieszkaniu bez ogrzewania, bez izolacji, z pojedyńczymi oknami, a jednym z dziurami do wietrzenia, spaniem pod dwiema kołdrami i kocem, myciem się w zimnej wodzie (zęby jeszcze przeżyję, ale mycie włosów w zimnej wodzie mnie mierzi). +10 st.C jest fajne w zimie, jak się jest na zewnątrz normalnie ubranym w ciuchy i buty, ale ta sama temperatura wewnątrz mieszkania już nie jest tak przyjemna. Także nie, nie lubię brazylijskiej zimy:(

1 komentarz:

  1. 1_iwonan
    2017/02/28 10:01:12
    Och nie przejmuj się tym UFO-kiem ! Drugi w życiu, niektórzy doliczyć się nie mogą tyle tego mają..., ja ma jednego ale za to potężnego "Koci kalendarz" - znasz ten ból... Na razie kompletnie nie ma na niego ochoty i ne wiem jak to się skończy :(
    Wiedziałam, że skomentujesz mój wywód dotyczący wyższości zakreślacza nad ołówkiem i mojej nieomylności hi,hi... żeby Twoje było na górze, to właśnie wczoraj się pomyliłam :)


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/02/28 10:42:08
    Hafcik przebojowy i już tak blisko do końca a jednak nie ...Trzymaj się - mama


    damar5
    2017/02/28 14:27:39
    Oje ale straszny Ufok hihi chetnie sie zamienie :D
    Juz ladnie wyglada a z kreseczkami kolejne cudo powstanie :)
    To tylko zyczyc szybkiego odwiedzenia Kato :)
    Poz.Dana


    blasiuk
    2017/02/28 17:36:27
    Taki UFOk to pryszcz!! Machniesz go od ręki, za jakiś czas ....!!! Pozdrawiam


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/01 09:29:00
    Trzymam kciuki i czekam na efekty! Na pewno wszystko nadrobisz :)


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2017/03/01 17:37:32
    Fajny hafcik, szkoda by go było nie skończyć...


    cornelka2
    2017/03/01 19:50:26
    Cudenko!!!!bardzo mi wpad w oko podrawiam

    OdpowiedzUsuń