piątek, 30 września 2016

Szok w bok!

Czyli moja nowa zakladka od DMC. Nie wiem czemu, ale jak tylko zobaczylam ten zestaw kilka lat temu to sie w nim zakochalam! Kolory nie moje, ale lubie symetryczne wzory:) Zakladka ekspresowa, bo powstala chyba w 3 dni, zaczelam w weekend majowy w Katowicach, a dokonczylam juz w Ketrzynie. Oprawilam w lipcu w Katowicach. Bardzo przyjemnie sie xxx, choc kanwa biala a trzy muliny color variations glownie rozowe:P


DSC09111


DSC09113


DSC09115


DSC09117


Nieskromnie powiem, ze wyszla lepiej niz na zdjeciu z zestawu:P Zwlaszcza, ze darowalam sobie "zwis" z guzikiem:P


DSC09120


A tu wszystkie 3 dotad wyxxx zakladki z DMC. Kolejne 4 czekaja w Katowicach na mnie:)


DSC09122


To jeden szok juz mamy, a kolejne brazylijskie!


Pamiatek tu brak, nawet pocztowek w Jundiai nie maja! Pamiatki olimpijskie widzialam tylko na lotnisku. Ale nie bylabym soba jakbym czegos nie znalazla, bo przeciez cos musze miec, zeby mi przypominalo ten rok w egzotycznym kraju. Poza lazeniem po sklepach robotkowych uwielbiam "zwiedzac" supermarkety i tak dzieki nim mam pamiatki do mojego wlasnego M!


Blachy do pieczenia!


DSC09627


DSC09624


DSC09629


DSC09625


Boskie, nie? Obie juz mam w domu! Zakup z Carrefoura:) Maja tez brazowe, ale te pomimo przepisow na ciasta jakos nie podobaja mi sie az tak.


DSC09630


DSC09628


DSC09626


Natomiast w supermarkecie BOA trafilam na cudowne patelnie!!!!!!!!


DSC09952


Jeansowa juz mam:)


DSC09953


Zastanawiam sie jeszcze nad drewniana:D


DSC09954


Na koniec zostawiam wizyte w Supermarkecie Russi i najwiekszy szok:P Kolega z pracy polecil mi tutejsze pizze...


DSC09976


Na pierwszy rzut kupilam serowa z provolone, ale zainteresowaly mnie te obok, bo czegos takiego jeszcze nie widzialam. A Wy?


Pizza z biala czekolada i kolorowa posypka :D


DSC09977


I bananowa:)


DSC09979


Po rozmowie z kolezanka z pracy przekonalam sie i dzis kupilam czekoladowa. W weekend wyprobuje, moze sie nie otruje i mi zasmakuje:P Dzis nie bylo juz tak wesolej, ale biala czekolada i posypka sa juz w mojej lodowce!


DSC09980


Obok byla tez ciemna czekolada z truskawkami, ale ze nie znosze tych owocow, to nie kupilam:P


DSC09981


Wrazenia smakowe opisze kolejnym razem:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze, choc spodziewalam sie wiecej. Ale tak to jest, duzo osob prosi o jakis wpis, a pozniej juz nie komentuje:P Ale przeciez nie pisze sie dla komentarzy, ale samej przyjemnosci pisania i dzielenia sie czyms ciekawym z innymi, nie? :D


Zaraz mykam do 5 dimka "brazylijskiego", bo pozostale przywiezione dimki strasznie kusza, a coraz blizej do "wymiany asortymentu" :) Z przyjsciem wiosny robi sie coraz cieplej w nocy, dni coraz dluzsze, a w pazdzierniku bedzie zmiana na czas letni! Zyc, nie umierac :D Wiec po pracy w tym tygodniu juz nie wracam do domu tylko ruszam na spacer po mojej dzielnicy lub na zakupy do centrum. Przeciez nie musze wracac do domu przed 18, moge blizej 20:) Dzis dojazd 2 busami z pracy do centrum zajal mi godzine, ale powrot juz szybszy, bo korki na drogach mniejsze a ja mieszkam w polowie trasy :D


 


Agnieszka - Zakupy robi sie w supermarketach do poznego wieczora i w weekendy, a w soboty zwykle sklepy mozna odwiedzic. Szalenstwo zakupowe jest, bo zawsze w marketach tlumy, czy jestem w tygodniu po pracy, czy w niedziele o 21. A w soboty centrum wyglada jak mrowisko. Poza tym w pierwsza sobote po 5 dniu miesiaca, czyli kiedy wszyscy juz dostali wyplaty, sklepy sa otwarte do 18 a nie jak zwykle do 13-14, wiec mozna wydac wyplate:P


alkakz - Hotel tez potrafi wyjsc uszami. Zanim przenioslam sie do wlasnego apartmamentu przez ponad miesiac mieszkalam w hotelu i to najlepszym w miescie (Quality Hotel Riviera). Po 2 tygodniach mialam dosc, a na koniec strasznie sie cieszylam, ze sie wynosze wreszcie:)


atojaxxl - Zawsze tak mam, ze od pierwszego dnia utozsamiam sie z nowym miejscem, czy to nowa firma, czy kiedys wydzial i uniwersytet, od zaraz jestesmy "my" a nie "wy". Tak jest latwiej i przyjemniej :)


edytag - Wiem, ze w Polsce jesien:P To dopiero moj pierwszy pobyt na drugiej polkuli:P


emilya5  - U mnie tez targ nocny w srody, a poranny w niedziele, ale jeszcze nie bylam, widzialam tylko z busa.


kinioslawa - W zwyklych sklepach tez mozna trafic fajne reczniki do xxxx. Chyba jeszcze nie trafilam do sklepu z recznikami, ktory nie ucieszylby hafciarki:D


ann_margaret - Ania, wracaj do blogowania! Tesknie za Twoimi wpisami :(

1 komentarz:

  1. Gość: Mariola, 83.230.96.*
    2016/09/30 08:52:52
    Hej. Nie zawsze komentuję, ale z utęsknieniem czekam na Twoje wpisy. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam Mariola (prawie sąsiadka z Rybnika)


    emilya5
    2016/09/30 09:27:35
    Jak zobaczyłam te pizze, to najpierw się obruszyłam, ale potem pomyślałam sobie, że w sumie też bym spróbowała. Co najwyżej stwierdziłabym, że mi nie smakuje :P
    Tak więc czekam na komentarz kulinarny ;)
    A patelnie i blachy są cudne!
    No i zakładki :) świetny komplecik powstaje :) ta różowiasta też fajna, chociaż ja bym się pewnie pokusiła o zmianę kolorów ^^
    pozdrawiam


    Gość: kawerno, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/09/30 11:47:26
    Te pizze to prawie jak nasze drożdżówki. Coś czuję, że brałabym każdą do spróbowania. Ciekawe jak smakują...
    Zakładki bardzo ładne :) Kiedyś chciałam sobie jedną wyszyć. Potem stwierdziłam, że skoro nie korzystam z tych co już mam to nie będę robiła nowych do leżenia w szufladzie.


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/09/30 12:09:38
    Ale świetne te blachy, zakochałam się!
    Pizza jakoś do mnie nie przemawia. Bardzo jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia, bo może jest pyszna i mam nadzieję, że tak będzie i tego Ci życzę :)
    Ależ zazdroszczę zmiany czasu "w tę!" w stronę, ehh...


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/09/30 13:23:26
    Z zakłądką można pokombinować z różnymi kolorami, bo wzór fajny.
    Faktycznie, ładniej Ci wyszła niż na zdjęciu.
    Mnie spodobały się te patelnie. Fajne!
    Pizza na słodko jakoś nie dla mnie.


    alkakz
    2016/09/30 17:22:50
    cudowne te patelnie, gapiłam się na to zdjęcie i zastanawiałam gdzie one są !!!! :-) chyba mam dziś dzień obniżonej spostrzegawczości. Ale jak wreszcie je zobaczyłam, to się zauroczyłam, taki prosty pomysł na design, a taki fajny efekt.


    renataa25
    2016/09/30 20:16:30
    Faktycznie dziwne te pizze, ale może warto zmienić smaki:) Ta czekoladowa to w sam raz dla mnie:) Zakładka fajna, choć wolałabym inne kolorki. Pozdrawiam:)


    cornelka2
    2016/10/01 19:57:18
    Blaszki superowe patelnie ciekawe a zakladka bardzo mi sie podoba!!!pozdrawiam


    ann_margaret
    2016/10/02 02:13:16
    Jestem, jestem:)) i zapraszam na zdjęcia z wystawy haftu:))

    Zakładka super, śliczne są te pastele:))) Fajnie, że dom urządzasz, zawsze miło coś takiego kupić, a takich patelni jeszcze nie widziałam.
    Te pizze - hmm, na pewno interesujące:)) Opisz potem proszę wrażenia smakowe:)


    damar5
    2016/10/02 08:28:48
    I dzieki pizzom zakladka zeszla na ostatni plan :D
    Oczywiscie niebieska najladniejsza :P ale ta rozowa ma cudny wzorek ,niby prosty ale jakos najbardziej przykuwajacy oko, ladna jest i tyle :)

    Tego rodzaju pamiatek jeszcze nie widzialam ale dlaczego nie? Oryginalne i swietne!!!
    Kup sobie jeszcze cos bo nawet w Niemcowicach takich nie daja ,wiec masz jedyna okazje :D

    A co do pizz ,czekoladowych nie jadlam ale z jablkami i cynamonem owszem na deser wspaniala ( nie nazywa sie pizza ale Flammkuchen i najpopularniejsza to z cebula ,boczkiem i Crme fraîche ) Czekam zatem na Twoje wrazenia ,pisz czy przezylas :P
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/10/02 16:26:30
    Zakladka fajna - wszystkie sa oki... A pizza orginalna jak i inne- przecież to cos na zab... mama


    1_iwonan
    2016/10/02 19:05:49
    Bardzo ładna ta zakładka, prosta i fajne ma kolorki.
    Blachy do pieczenia super !!! Słodka pizza... jakoś do mnie nie przemawia, czekam na Twoją relację!


    fiolqak
    2016/10/02 19:25:25
    fajny wzorek i taki prosty... patelnię drewnianą to bym chciała mieć :) ale wiesz czego Ci zazdraszczam ? takich super blach do pieczenia, bo bombowe są.
    Co do pizzy to jaoś dla mnie niespecjalnie wyglądają chyba bym się nie skusia, ale Ty daj znac jak smakowały hahah

    OdpowiedzUsuń