sobota, 9 listopada 2013

Wycinanki :D

Nie, nie porzuciłam xxx. Po prostu połączyłam xxx i nożyczki:P W poniedziałek miałam tyle energii, że po napisaniu postu na blog wzięłam się za wykańczanie kilku wakacyjnych hafcików, które od lipca i sierpnia leżały i kwiczały czekając na wykończenie:( Dobrze mi szło, bo i „podkład” był dobry, w tym tygodniu na kanale Lifetime zaczęli puszczać filmy świąteczne:) Od kilku lat już nie lubię tak jak kiedyś BN, ale takie filmy poprawiają mi humor, więc wcale mi nie przeszkadza, że już na początku listopada są w tv:P


Ale wracając do xxx! Mój lipcowy hafcik, który powstał dzięki Ivonie! Ivona, dzięki, że mogłam przejrzeć Twoją olbrzymią kolekcję gazetek i książek xxx :)


Oto i co znalazłam w jednej ze starych gazetek xxx. Chyba to było Cross Stitch Collection, ale nie jestem pewna.


DSC00933


Zakochałam się w tym nowoczesnym projekcie, żywych kolorkach i pomyśle z wycięciem nadmiaru kanwy plastikowej! Hafcik powstał chyba w 2-3 wieczory w czerwcu lub lipcu i od tego czasu czekał na wykończenie. Tak, wiem, że są tu róże, ale w większości moje ulubione – biskupie i fiolety, które też lubię:) Oj, trochę się namęczyłam, żeby pochować nitki od spodu, tak by nie widać ich było na przeźroczystej kanwie plastikowej, ale udało się!


Hafcik mały, choć nie tak zupełnie - 6 x 7,5 cm.


DSC01854


Pomysł na wykończenie miałam od razu w głowie, tylko nieco się bałam czy wyjdzie czy nie. W końcu w poniedziałek odważyłam się i jest taki jak sobie wymarzyłam:) Magnesik na filcu z powycinanymi dziurami. Najpierw zabrałam się za wybieranie filcu, mam ich sporo, we wszystkich kolorach tęczy i jakoś najbardziej pasował mi jasny fiolet:) Od spodu przykleiłam magnesy, więc jak tylko znudzi mi się trzymanie go na biurku i ciągłe macanie, i oglądanie, to kwiatek wyląduje na lodówce.


DSC03503


To kilka zbliżeń, a co, przecież ładny jest:) Zdjęcia nieco ciemne, ale już jaśniej nie będzie. I u mnie zmieniliśmy czas na zimowy w zeszły weekend:( Tradycyjnie nie będę zmieniać czasu na zegarkach na rękę. Strajkuję aż do wiosny! :P Zimie mówię zdecydowane NIE!


DSC03506


Kanwę plastikową przykleiłam do filcu taśmą dwustronną.


DSC03508


DSC03510


DSC03511


DSC03514


DSC03515


I jak Wam się podoba? Mnie bardzo:D


 


Dziękuję za wszystkie komentarze, gratulacje i liczne odwiedziny:) To, że tyle się dzieje w moim życiu to nie przupadek, sama sobie wiele rozrywek organizuję, nikt na mnie nie czeka. A wielu moich znajomych jest tak zmęczonych życiem, że nawet im nie mówię jak mam napięty plan dnia i tygodnia, bo później tylko słyszę jak od mojej sąsiadki: „dlaczego sobie to robisz?”.


Wczoraj pobiłam swój rekord, nie spałam przez 25h:( W pracy byłam od 9 rano w czwartek do 8 rano w piątek, w tym od 19:30 do 8:00 mierzyłam non stop, później 4h snu i spotkanie z szefowymi, ale były zadowolone z wyników:) Co prawda jak jechałam rano na Czerwonce do łóżka to musiałam wyglądać jak zombie, bo rowerzyści poruszający się w przeciwną stronę jakoś dziwnie na mnie spoglądali:P Weekend pod znakiem korków, bo moi studenci mają egzamin we wtorek. Ale może uda mi się nieco odespać i przygotować na kolejny maraton pomiarowy:P Aaaa! Mam powody do depresji! Z egzaminu z innego przedmiotu, już nie statystyki, dostałam „tylko” 98%:P Oj, czas się pochlastać:P


 


Udanego weekendu i trzymajcie się ciepło w ten jesienny czas!


 


damar5 – Ty, lepiej sama zostaw sobie tą energię i omijaj słupy:P


1_iwonan - :)


Vokulska – Rodzicki żałowali, że nie mogą mnie na szczęście kopnąć w tyłek:( Matkas zawsze mnie kopała jak miałam sesję na polibudzie:P


Eliszka8 – Kontakt do mnie jest dla domyślnych:P Blog na gazecie, to i mail gazetowy (piegucha) :P

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/11/09 08:10:45
    Przesliczny , nic dodac...Odpocznij, tyle ile się da / wiemy dlaczego to robisz.../. Trzymaj się Mala - mama


    Gość: Katarzyna G, 78.18.242.*
    2013/11/09 08:53:41
    Jak zwykle potrafisz wynaleść "inne" hafciki" :) i ten jest w 100%w Twoim stylu :) Co do stylu życia - to korzystaj póki masz okazję :) a potem opowiadaj takim jak ja, co to tylko pieluchy i podcieranie nosów, niech też coś z tego mają ;)


    damar5
    2013/11/09 09:05:35
    brrrr nie wspominaj o slupach bo do dzis wygladam jak Twoj aktualny hafcik :/

    Ty moj biedaku tylko 98% ooo to powazny problem cos sie opuscilas ,wstydz sie :P
    Jesli tylko masz checi i sily to korzystaj z zycia ile wlezie i niech to beda same mile chwile :) :)
    Poz.Dana


    arabeska291
    2013/11/09 09:44:19
    świetny pomysł,takiego magnesika zazdroszczę


    aeljot
    2013/11/09 10:35:08
    Kwiatek ładny. Ciekawy pomysł z wycięciem zbędnej kanwy i przyklejeniem. Ładnie wygląda na fiolecie choć i na tle z pierwszego zdjęcia prezentuje się uroczo.

    Tylko 98% ? Harakiri trzeba popełnić i tyle :P


    labores_pariunt_honores
    2013/11/09 10:48:40
    niesamowity pomysł, bardzo ciekawie to wyszło! masz bardzo inspirujące wyzwania :)))) tylko dobrze by było byś spała deczko więcej :P


    paga-tek
    2013/11/09 15:26:10
    Wyglada super :)


    cornelka2
    2013/11/09 16:25:01
    Oj to całkiem coś nowego ale kanwa plastikowa mnie nie lubi chyba bo omijam ją . Ale ciebie wyszło fajnie pozdrawiam


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2013/11/09 20:06:14
    I jakie cudeńko powstało!!! Bardzo mi się podoba.


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/11/10 13:21:58
    :)))oooo.....różowe! :))).. i to kwiatek!...czy to nie depresja? :)
    pozdrawiam ciepło i na różowo:)))
    Vokulska :)


    1_iwonan
    2013/11/10 16:32:05
    Widzę, że robótka była precyzyjna - efekt śliczniuchny!!!


    zakreconamysia
    2013/11/11 18:54:48
    Powiem Ci że niesamowicie to ciekawie wygląda, pierwszy raz się z tym spotkałam co by tak wycinać ;o)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2013/11/12 08:42:06
    Pracuś z Ciebie:) Fajny pomysł z tym wycinanym haftem! Ładnie Ci wyszedł. A co do filmów: ja uwielbiam Boże Narodzenie, a świąteczne filmy są najfajniejsze włącznie z Kewinem:) Mają swój klimat i rodzinną atmosferę.... Pozdrawiam Iza


    mpgoga1983
    2013/11/12 22:47:33
    Ale super ten kwiatuszek wyszedł. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałam :)


    musiak87
    2013/11/19 10:41:38
    O matko, ten fioletowy hafcik jest po prostu cuuuuuuuuudny!!!!!!!


    Gość: kingak40, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/11/20 10:12:56
    Gratuluje publikacji! Też niedawno wydrukowali mój list w WCS, ale gdzie mi tam do Ciebie... :)
    Kalendarz zapowiada się mega :)

    OdpowiedzUsuń