środa, 20 listopada 2013

Trevor i reszta!

Gdy pisalam ostatnio o mojej 26 publikacji w WOCSie (tu) nie spodziewalam sie, ze nagroda tak szybko do mnie dojdzie:) Pisalam w niedziele 20 pazdziernika a juz w poniedzialek nagroda byla w Katowicach! I to jaka! I bylo cos jeszcze:P


Matkas poszalala z aparatem, a Osobisty Ociec ze skanerem, wiec ich mozecie obwiniac za dlugi post:P


Tak sie przedstawia cala zawartosc paki z WOCSa:) Postarali sie tym razem, nie ma co:D


021


Glowna nagroda, ktora mi sie bardzo spodobala pomimo rozow:P jest sliczny zestaw do haftowania! Zapakowany w torebke ze wstazeczka:)


Clipboard05


Bardzo sympatyczny:)


Clipboard06


A w srodku...


022


023


Dolozyli tez stary dodatek do gazetki - zestaw do zrobienia kartek w ksztalcie kul snieznych. Akurat go nie mialam, wiec fajnie:)


Clipboard02


W srodku nie ma kanw ani mulin, ale sa kartki, koperty i naklejki. No i oczywiscie wzory do xxx.


Clipboard04


Bardzo podoba mi sie inny stary dodatek - ksiazeczka z wzorami na kartki. Tez jej nie mialam a aniolek z okladki jest boski! Ogolnie te pastelowe kolorki sa super:) Takie nowoczesne podejscie do BN.


Clipboard03


Najmniej przydatne beda naklejki, bo kartek nie robie:(


Clipboard01


Ale byla tez zlota nitka od Gutermana:)


026


Razem z ta przesylka Osobisty znalazl w skrzynce druga koperte. Zupelnie niespodziewana:P Byla od Cross Stitch Crazy za moja 27 publikacje:) I to prawie ta sama co 26:P Crazy, tak jak WOCS na FB prosili o maile ze zdjeciami prac swiatecznych, a ze nie wiedzialam komu sie spodoba to jednym i drugim wyslalam. Jak widac wszystkim sie spodobalo:D


I wlasnie dzieki przesylce z nagroda (Crazy najszybciej wysyla nagrody) wiedzialam, zeby zajrzec do numeru 183.


A oto i nagroda:)


028


I tytulowy Trevor, ktory zawladnal sercem Matkasa:) Przez pierwsze tygodnie od przesylki zastanawialam sie, czy Matkas go sama nie wyxxx :P


Przystojny, nie? :D


IMG_0002


Gazetke tez juz zdarzylam sobie kupic:) I nawet dosyc ciekawa zawartosc.


DSC03583


Szkoda tylko, ze nie mialam czasu, zeby ja przeczytac:( Za duzo pracy w labie ostatnio. W sobote siedzialam od 9 rano do 3 rano w niedziele:P Moj zyciowy rekord - 18h pomiarow nonstop:P Mialam tylko kilkuminutowe przerwy co 15 minut, akurat na wyjscie do ubikacji czy do „ofisa” na wspomaganie zywieniowe:P


Ale wracajac do gazetki - oto i glowny powod zakupu:)


DSC03585


Wiem, znowu „xero”:P Pomimo tego samego zdjecia, napisalam jednak inna tresc:P


„Zawsze koncze z bozonarodzeniowymi haftami w lecie. W zeszlym roku wyhaftowalam sporo tych malych ornamentow swiatecznych, a w tym roku dodalam kilka nowych. A kiedy na dworze robi sie zimno i bialo haftuje wakacyjne motywy. Szczegolnie lubie haftowac greckie obrazki, bo tam jezdze na kazde wakacje!”


I komentarz Helen: „Jaki ciekawy pomysl!”


Hmm, Wy tak samo bylyscie zaskoczone moja wlasna „klima”:P Pamietam jak o tym pisalam na blogu:P


To jeszcze kilka zdjec z gazetki, zeby nie bylo tylko o publikacjach i nagrodach. Co mi sie w srodku spodobalo?


Slon Elliot juz od dawna chodzi mi po glowie:) Choc moze nie tak duzy:P


DSC03586


Kardynalki i robinki - moje michiganskie ptaszki:D


DSC03589


Pastelowe wience na BN sa boskie! Juz mysle jak je po swojemu zrobic:D


DSC03592


Lubie takie nowoczesne ozdobki:) I nawet mam nozyczki co takie wzorki wycinaja:)


DSC03594


Dodatki niestety srednio im wyszly:(


DSC03596


A jak juz jestem w temacie gazetkowym to pokaze Wam nowy numer Cross Stitch & Needlework, ktory kupilam w zeszlym tygodniu. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio bardziej mi sie podobaja wzory w amerykanskich gazetkach niz brytyjskich. Amerykanskie maja ciekawe i zupelnie nowe pomysly na wykorzystanie haftow, sa nowoczesne, czyli takie jak lubie:D Kiedys bylo odwrotnie, a teraz te z UK strasznie sie popsuly:(


Numer styczniowy zacheca juz okladka:)


DSC03569


Nie, w srodku nie ma mnie:P Ale sa fajne „bobinki” na muliny – drewniane choinki:) Na zdjeciu macie adres strony, na ktorej mozna je kupic, jakby ktos mial ochote.


DSC03571


Co mnie zachecilo do zakupu? Nowy kalendarz! Beda publikowac caly rok, a teraz zaczynaja od grudnia i stycznia. Nie wiem jak reszta miesiecy bedzie wygladac, ale te dwa zimowe obrazki sa bardzo wesole:) Pomimo mojej niecheci do bialego badziewia i zimy, mam straszna ochote na te dwa obrazki:) Juz nawet mam pomysl na wykonczenie kalendarza. Oczywiscie bedzie inny niz wszystkie, ktore juz popelnilam:P Bo Piegucha ma pelno pomyslow i zamierza je wszystkie zrealizowac:D


DSC03573


Jak zwykle malenkie hafciki skradly moje serce:)


DSC03576


I nowy pomysl na ornamenciki choinkowe! Super, czegos takiego jeszcze nie widzialam:D


DSC03579


 


To tyle na dzis. Pozdrawiam z labu, samotna, bo juz wszyscy normalni ludzie poszli do domu (jest prawie 22) i do sklikania:)


 


Dziekuje za komentarze i odwiedziny!


 


Katarzyna G – Moje obie babcie mialy dosyc spore nosy (przynajmniej jako babcie, bo wczesniej ich nie znalam:P), wiec mozliwe ze moj maly kartofelek nieco jeszcze urosnie:P Obecnie mam chyba najmniejszy nos w rodzinie:) Przoduje natomiast kulfon Macka, ale to na wlasne zyczenie:P


anna-kalinska – Kiedys dostalam od taty siekiera w nos, ale terminator ze mnie i nic nie bylo widac:P


myszkowato – Ojeju! W zyciu, zadne operacje plastyczne:P Hmm, odnosnie mojego nosa to Matkas go chyba wyspiewala zanim jeszcze mnie nie bylo na swiecie:P Tak sobie spiewala: „malenka to dziewczynka, jak kruszynka, ma nosek jakich wiele, kartofelek...” I tak sie mala Ania pojawila z kartofelkiem:)


Vokulska – Roz sie jeszcze pojawi w Pieguchowie:P I to byla moja wlasne inwencja:P


aeljot – Automatyczna publikacja to chyba na blogerze, na bloxie nie ma czegos takiego.


 

2 komentarze:

  1. aeljot
    2013/11/20 08:50:34
    Gratulacje :)
    I w końcu nagrody przyszły i ich nie wcięło ;)

    Zainspirowana Twoimi publikacjami i ja wysłałam zdjęcie swoich wypocin do Cross Stitchera i mnie opublikowali :) Nie zgarnęłam żadnej nagrody ale dla mnie to spore wyróżnienie :)


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2013/11/20 08:53:24
    Gratuluję.
    Czy jeszcze Ci się Aniu nie znudziło czytać gratulacji ? Nagrody ciekawe, bardzo fajny ten zestaw do haftowania z różem. Ciekawa jestem co Ty tam nowego wymyśliłaś w kwestii wykończenia kalendarzy...
    Tak sobie myślę, że Twoja mama powinna zrobić sobie tą przyjemność i wyhaftować Trevora :).


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/11/20 08:55:55
    Anku!!! Gratulacje i już...I spac mi tez tam, bo trzeba!!!!! mama


    damar5
    2013/11/20 10:13:23
    Trevor jest boski!!!, zachecam Pania Iwone do wyxxxx :) :)
    No i gratulacje, nagrody rewelacyjne :) nawet ten rozowy napis! bo nie taki az wscieklawy ten roz :D
    A gazetka to morze pomyslow ,bobinki rewelacja ,ozdoby na choinke rowniez no a te okladkowe rekawice ,az by sie juz je chcialo :) Bardzo udane wydanie :)

    Poz.Dana


    vr1974vr
    2013/11/20 10:28:44
    Gratuluję - a nagroda jest wypasiona :)


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/11/20 13:13:02
    :))) nie chcę nic mówić..albo, co gorsza być monotematyczna [ ("jutro o tym pomyślę"- co gorsze:))- to cytata z Przeminęło z wiatrem ] , ale jak tak dalej pójdzie, to w następny Halloween będziesz miała w uszach nie straszne dynie czy inne potwory, ale- puszyste różowe króliczki:))))
    ...a Trewor pozostanie w mej pamięci jako intrygująca nazwa..:)..szkoda,że nie mam teraz .żadnego zwierzaka do nazwania... chyba, żeby tak ...własnego faceta?...jutro o tym pomyślę! :)))


    OdpowiedzUsuń
  2. 1_iwonan
    2013/11/20 14:08:29
    Gratulacje, gratulacje za następne publikacje - rym:)
    Ach gdybym była Twoim Matkasem, nic by mnie nie powstrzymało od wyhaftowania Trevora - jest rewelacyjny!
    Dziękujemy za to, że pomimo sterania w labie miałaś siłę i ochotę pokazać nam nowe gazetki, nawet jak człowiek nie ma i mieć nie będzie to dobrze wiedzieć, co tam się w prasie xxx dzieje:)


    paga-tek
    2013/11/20 14:12:38
    Ojej jakie super prezenty!! Zadrosze i gratuleuje kolejnych publikacji. A gazetki sa superowe i ja sie na nie skusze :)


    cornelka2
    2013/11/20 16:36:11
    GRATULACJE!!!!!!! Prezenty odlotowe życzę kolejnych pozdrawiam


    arabeska291
    2013/11/20 18:29:06
    fajny różowy zestawik,ale mimo wszystko Królik jest naj.Pozdrowienia pracoholiczko (dobrze Ci)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2013/11/21 07:06:25
    Gratuluję!!! Piękne prezenty! A Twój haft różowy bardzo mi się podoba i ten króliczek też. Pozdrawiam Iza


    Gość: Katarzyna G, 78.19.242.*
    2013/11/21 09:21:54
    Gratuluję publikacji, nagród.... Zasłużyłaś :) A co do gazetek brytyjskich to muszę Ci przyznać rację, a nawet dodam, że powtarzają wzory z zeszłego roku :(


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/11/21 17:06:18
    Bardzo fajne nagrody! Jeszcze raz gratuluję! Trevor jest przesłodki! A jaką ma świetną minkę:)
    Ten nowy numer Cross Stich&Neadlework też przyciągnął mą uwagę. Bardzo fajny wzorek na okładce. Już ściągnęłam sobie z internetu:)
    Pozdrawiam!


    Gość: Eliszka8, *.ip-point.pl
    2013/11/22 18:47:06
    Swietne nagrody dostalas! ! Gratuluję! To dopiero będziesz zajeta teraz! Ale masz się czym chwalic bo nagrody są świetne!


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/11/22 23:19:50
    Gratulacje... coraz więcej dziewczyn ma publikowane prace w cross stitchach.... chyba się zawezmę i w końcu coś im mojego podeślę??? No nie wiem.... a może lepiej nie???
    A z komentarza jak się uśmiałam, że ci mama wyśpiewała nosek.. hi hi hi... Pozdrawiamy cieplutko- i śpij czasem ;)


    mpgoga1983
    2013/11/23 15:40:01
    Gratuluję nagrody! Trevor jest fantastyczny :)
    Bardzo podoba mi się ten wzór z Cross Stitch & Needlework - rękawice z okładki - są piękne!


    chica111
    2013/11/24 20:01:53
    Faktycznie zaszaleli tym razem z nagrodami ale w końcu i Ty nie próżnowałaś i wysyłasz do nich zdjęcia swoich prac. Świetnie.


    zakreconamysia
    2013/11/30 23:01:40
    Różowiutki zestaw cudny ;o)


    drugi.maurycjusz
    2014/01/23 12:12:26
    gratulacje!!!! Trevor mnie rozlozyl, na miejscu Matkasa bym haftowala od razu!:))) publikacje letnio- zimowa mam, ale teraz mi sie prenumerata skonczyla i bym musiala odnowic, zeby byc na biezaco z Twoimi sukcesami,hihi;) najgorsze jest to, ze troche boje sie im wyslac prace nie z ich gazetki, ale moze kiedys???:)))

    OdpowiedzUsuń