sobota, 2 listopada 2013

Ostatnia partia!

I po halloween. W tym roku pierwszy raz od 5 lat nie mialam sily na moj halloweenowy spacer po osiedlu:( Ale udalo mi sie kupic jeszcze kilka par kolczykow:) W moim spozywczaku przeceniali rozne halloweenki codziennie! Kocham ten sklep:)


W czarnych kapeluszach bylam w czwartek na wydziale:) Studentkom sie podobaly, tak samo jak moja wiedzmowata koszulka z walmarta:P


DSC03493


Mysle, ze w dynkach moge jeszcze spokojnie kilka dni pochodzic:)


DSC03489


Dolozyli i od razu tez przecenili zdziebko badziewne kolczyki, ale co tam. Raz sie zyje, a pozniej sie straszy - cytat z Matkasa:P


DSC03481


DSC03487


No i wracajac do Matkasa, to najbardziej podobaja jej sie te duchy! Matkas, za rok na Twoich uszach? :) W tym roku moja dziewczynka paradowala w innych, ale tez duszkowych kolczykach:) Caly dzien w czwartek! Fajna mam mame:)


DSC03485


Co tam jeszcze w spozywczaku slychac? Cyknelam zdjecia dla wlasnej inspiracji, ale moze i Wam sie spodobaja amerykanskie kartki na halloween.


Wszystko z filcu, a wypelnienie dyn jest jednoczesnie pacynkami na paluszki:) Chyba cos sobie takiego zrobie.


DSC03470


Byl tez szydelkowy, a moze druciany duszek? Nie znam sie:(


DSC03473


To jeszcze na Wasze zdrowie wzniesmy toast! :D


DSC03472


W czwartek po pracy ledwo zipialam, ale w zeszly piatek mielismy imprezke halloweenowa. Wikeszosc osob sie poprzebierala (ja za dynie:), ale tez i poczestunek byl nastrojowy. Wlacznie z zielonym napojem, w ktorym ciekly lod robil swoje, byly male hot-mumie (hot dogi) i moje krwiste ciasteczka:) Polane krwia ludzi i potworow. Choc uslyszalam, ze wygladaly bozonarodzeniowo:P


DSC03425


A taka kartke wyslalam do mojej rodzinki:) Matkasowi i chlopakom bardzo sie podobala:) Taka miniaturka Pieguchy a tekst bardzo akuratny:)


IMG_0009


Zeby nie bylo tylko halloweenowo to jeszcze dwie pary kolczykow, ktore wyjelam dzis ze skrzynki pocztowej. Dawno temu kupilam 4 pary z tej samej firmy, niestety juz ich nie maja w Searsie, a w innych sklepach sa drogie. Ale od czego jest ebay? :) Poprzednie pary mozecie sobie przypomniec tu.


Pierwsza para oliwkowa.


DSC03498


Druga srebrna z niebieskimi krysztalkami.


 


DSC03500


Aaaa! Zapomnialabym! Ostatnio ciagle mam halloween, bo mykajac na Czerwonce o dziwnych roznych porach dnia i nocy, zwykle miedzy 5-7 rano lub 19-23, moge straszyc ludzi:P Zreszta dzieki wstawaniu w srodku nocy wreszcie odkrylam jakie piekne gwiazdziste niebo mamy nad Michigan! Miedzy 5 a 7 rano widac sporo gwiazd:)


 


Zycze bezpiecznego weekendu, oby to dzisiejsze swieto nie stalo sie niczyim.


A ja mam bardzo naukowy weekend, bo w poniedzialek mam egzamin ze statystyki, a zaraz przed... moj pierwszy w zyciu wyklad!!!!!!! Pani profesor, dla ktorej juz 3 rok ucze laboratorium zaufala mi na tyle, ze pod jej nieobecnosc mam poprowadzic wyklad. Na auli powinno byc jakies 125 studentow, watpie czy wszyscy beda, ale i tak mam malego stresa. Co prawda wiekszosc z nich juz uczylam i dalej ucze w labie, ale zawsze to co innego niz lab. Trzymajcie kciuki!


 


W imieniu Matkasa chcialam Wam bardzo podziekowac za wszystkie komentarze nt bransoletek. Matkasowi bylo i jest bardzo milo:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/11/02 07:57:11
    Poszalalas kolczykowo :-D
    Ja strasze od wczoraj hihi a w czwartek w uszach mialam straszne dynie :-D
    Mlody straszyl w masce diobla i nazbieral pol siatki slodyczy , zalapal sie jeszcze na impreze gdzie zjadl parowkowe paluchy wiedzmy polane keczupem :-D
    Zycze powodzenia na wykladzie , poradzisz sobie a stres niech bedzie tylko i wylacznie motywujacy :-)
    Poz.Dana pirat :-P


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/11/02 09:29:00
    Ale kolczyki, fantazja...I kartka z Twoja podobizna tez - dzieks ...mama


    arabeska291
    2013/11/02 11:22:15
    świetne kolczyki,naprawdę świetne


    anna-kalinska
    2013/11/02 15:13:15
    Prawdziwy wysyp kolczyków! Szydełkowy duszek mi przypomina rakietę :))
    Głowa do góry, pierś do przodu i na pewno wszystko pójdzie dobrze!
    Powodzenia!


    cornelka2
    2013/11/02 16:43:38
    Witam po dłuższej przerwie . Kolczykowy zakup superowy jak jest okazja to kupować . A co do wykładu to nie mam cienia wontpliwości, że wszysto będzie na cacy pozdrawiam!!!


    Gość: Little Princess, *.wtvk.pl
    2013/11/02 17:55:45
    Trzymam kciuki za wykład! :) Sama już wiem ile stresu na początek przynosi prowadzenie zajęć. Ja na szczęście dopiero ćwiczenia mam ze studentami ;)


    paga-tek
    2013/11/02 19:03:05
    Masz reke i szczescie do zakupow :). Kolczyki sa super bez wyjatku.
    Trzymam kciuku za udany wyklad w poniedzialek :)

    Agata


    1_iwonan
    2013/11/03 11:40:05
    Tylko zazdrościć tych zakupów - kolczyki super! Bardzo mi się spodobał cytat z Matkasa "raz się żyje, a potem się straszy" :)
    Jeszcze raz w tym miejscu dzięki za to że, mogłam "zmałpować" wzorek od Ciebie. Wiesz tak się domyślałam, ze ukryłaś adres (chociaż już teraz wiem jaki jest), żeby nie dostawać listów w stylu, "czy mogłabyś mi kupić.." - tak ludziska cały czas marzą o niedostępnych rzeczach z Ameryki, tylko że Piegucha to nie sklep, tylko człowiek:):)
    Wykład na pewno będzie OK - nie ma innej możliwości! Powodzenia!!!


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/11/03 21:37:01
    :))) gratuluję powierzenia wykładu!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/11/04 12:09:46
    Ale Ty masz tych kolczyków! U nas halloweenowych nie uświadczysz:)
    Powodzenia na wykładzie!!!


    Gość: Katarzyna G, 78.18.226.*
    2013/11/05 20:06:05
    A mi się te badziewiaste najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń