piątek, 11 stycznia 2013

Suma sumarum

Czyli czas na robótkowe podsumowanie roku 2012. Tradycyjnie już nie będę liczyć prac. Jak ktoś ma ochotę to proszę bardzo, mi się nie chce:P Jak zwykle będzie wiele zdjęć, bo w klejenie mozaiek nie będę się bawić:P Nie lubię ich, bo mało na nich widać. Mozaikę uznaję tylko w wersji parkietowej:D I jak zwykle dużych projektów nie było:P Nie wiem dlaczego ostatnio kilka namoli namawia mnie na duże projekty? Hmmm...


To zaczynamy!


Rok 2012 zaczęłam banerkiem dla Matkasa:)


DSC00752


Później zaprojektowałam swój własny magnesik:)


DSC00857


Powellowskie zakładki zamieniłam na banerki:) Serca dla Matkasa, Grecja dla Osobistego Ojca i niezapominajki dla mnie:)


DSC01647


Nie mogło oczywiście zabraknąć Grecji:) Wiadomo, że haftowana dla Rodzicków:D


DSC04221


Następnie wpadłam w obsesję naparstkową i powstało kilka hafcików, które kiedyś ozdobią mój hafciarski kącik:)


DSC01133


Miśki – moja wielka miłość, dominowały w tym roku:)


DSC01187


DSC01321


DSC01441


DSC04801


DSC06110


Szczęśliwie po wielkich bólach wyhaftowałam drugiego i możliwe, że ostatniego misia Tatty Teddy:D


DSC01706


Matkas znowu “ukradła” mi jeden z moich haftów:P


DSC01695


Nawet kilka wielkanocnych hafcików powstało, choć nie przepadam za tymi świętami.


DSC01625


DSC01627


I jeszcze jeden wafelek na specjalne życzenie alexls.


DSC03165


Oraz dwa dla pagatka:) I reszta mojej wymianki kawowej dla Agaty:)


DSC06481


Jak co roku spróbowałam nowych kształtów w 3D!


DSC03266


DSC05484


DSC05558


DSC05774


I nawet poczyniłam próbę guzikową:P


DSC05527


Trochę haftowanej biżuterii też się pojawiło:D


DSC01203


DSC04568


DSC06760


Sporo z niej powstało dla innych, bo sama nie przeżyłabym róż:( Zwłaszcza tych różowych.


DSC01315


DSC01415


W tym dokładnie wg szczegółowych wytycznych od alexls:P


DSC03217


Jeden wisiorek nawet z dwustronnymi backstitchami :D I reszta wymiankowych prezentów dla damar5:)


DSC02609


Ale najbardziej podoba mi się wisiorek na dzień matki:)


DSC01908


Na koniec roku nieco moich kolczyków i nie tylko poleciało w świat:)


DSC06459


DSC06406


DSC06431


DSC06439


DSC06418


I nawet malutkie magnesiki udało mi się zrobić przed wakacjami:)


DSC01830


DSC01837


Pchnęłam do przodu mojego jedynego i bardzo niechlubnego UFOka:(


DSC03895


DSC04479


DSC04682


Miał powstać jeszcze kwiecień, ale wymianki i prezenty mnie “dobiły”:P


DSC04698


Za to powstała wymarzona od dawna wiatrowa dziewczynka:)


DSC06757


Jak co roku w lecie zaczęłam haftowanie przywieszek świątecznych. I muszę powiedzieć, że nigdy jeszcze i pewnie nigdy więcej już tylu za jednym zamachem nie popełnię:P


DSC06321


Tylko jedną zakładkę w tym roku stworzyłam:( Ale przynajmniej była zupełnie inna niż poprzednie, bo nie dwustronna na taśmie aidowej, a na kanwie plastikowej  podklejonej filcem:)


DSC06784


Halloweenowe hafciki, które powstały już po halloween czekają jeszcze na wykończenie.


Clipboard012


Ale zaczęłam dwa nowe kalenadarze Lizzie Kate! I do sylwestra skończyłam po trzy miesiące w każdym z nich:)


DSC07235


DSC07265


DSC07306


DSC07251


DSC07348


DSC07361


 


Biżuteryjnie w tym roku było bardzo nędznie:(


DSC04450


DSC04498


DSC04502


DSC04500


DSC04504


DSC04505


 


Ale na koniec roku poszalałam z filcem!


DSC06540


DSC06563


 


Czyli wszystko po staremu:


- pcham mojego UFOka :(


- haftuję Grecję


- próbuję nowych kształtów w 3D


- halloweenowe motywy ruszam po halloween


- powstaje sporo haftowanej biżuterii


- trochę obrazków, poduszeczek do zawieszenia oraz ornamencików świątecznych


- dopiero w listopadzie bierze mnie ochota na filc


- nie ma ani jednej „kobyły”


- nie bawię się w żadne zabawy blogowe typu SALe, RRy czy grupowe wymianki


- w lecie robię sobie przerwę w xxx i cieszę się czasem spędzanym z rodzinką:)


- i jest mi z tym wszystkim bardzo dobrze:D


 


 


Na koniec jeszcze w ramach chwalipięctwa chciałam podsumować mój rok publikacji:) Od 1 grudnia 2011 do 3 listopada 2012 moje nazwisko pojawiło się aż 16 razy w gazetkach hafciarskich:)


Raz byłam w panelu czytelniczym:)


wpis


Raz zaprojektowano specjalnie dla mnie wzór xxx – naparstek, który czeka na wyhaftowanie:D


70


Ale aż 14 razy doceniono moje prace xxx:)


Clipboard02


50


genius


star


pierscionek


kaczucha


img165


Scan


kolczyki


DSC04028


Clipboard02


kalendarz


DSCF0876


Clipboard02


Chyba pobiłam rekord w ilości publikacji w tak krótkim czasie:P Pewnie już nigdy czegoś takiego nie powtórzę, bo wysyłałam wtedy pełno maili z nowymi i starymi pracami, ale powiem, że jest mi bardzo miło:) A co tam! Kurde bele, jestem dumna jak paw:D Ale postaram się, żeby sodówka mi nie odbiła:P 


 


 Planów na 2013 brak:P Zresztą jak co roku. Nie lubię i nie będę planować, będę po prostu haftować to, co „wyjdzie w praniu”:D Tylko jedno jest pewne, pomimo że ciężko, ale będę pchała do przodu mojego UFOka, bo wstyd byłby go nieskończyć!


 


 


 


Dziękuję za komentarze odnośnie drugiego kalendarza:) Cieszę się, że spodobał Wam się mój pomysł z kanwami:) Tempo już zmalało, bo się semestr zaczął. Od kilku dni nie miałam igły w ręce, a pierwsze zajęcia ze studentami dopiero w poniedziałek. Ale marudzić nie będę, bo nie samymi xxx człowiek żyje. I chyba zwariowałabym jakbym miała codziennie haftować:P Ale, ale! Wiosna przyszła do Michigan i sobie mykamy powoli z Czerwonką:) Radość wielka, a może i okrutna:P Stwierdzam, że bez roweru żyje się o wiele trudniej niż bez robótkowania:(


Z niecierpliwością czekam na weekend, bo ma być 12-13C, dziś "tylko" 6C. Żyć, nie umierać!!!!!!


 


damar5 – Chyba miałaś gorączkę, bo nie uwierzę:P Zaraz mi powiesz, że fiolet też Ci się podoba:P


edytag74 – Przecież wiadomo, że żartowałam z tym praniem:P Kalendarz ma być łazienkowy, więc będą klamerki i sznurek. Żadnych patyków w łazience nie trzymam:P Jedyny kij bambusowy z Grecji mam za łóżkiem:D


Agnieszka – A mówiłam, że lubimy co innego? Ty zrobisz „kobyły” z kalendarzy, a ja wolę maleństwa:)


4.mar.chewka – Kilka lat temu miałam już propozycję tłumaczenia artykułu z niemieckiego na angielski, bo przecież to nasz język urzędowy:P Choć że mówię po rosyjsku to też wiele razy słyszałam, a ja ani słowa nie znam.


chmurkax – Nigdy nie słyszałam o spinaczo-klamerkach, a może głucha jestem? :P Co do siatek i reklamówek, to mogę jeszcze dorzucić worek i tasia. W moim słowniku obowiązują wszystkie formy i naprzemiennie ich używam:) Choć może reklamówka to będzie taka bardziej eksluzywna tasia:P


kasiaparkview – Ciemnoszarej kanwy jeszcze nie widziałam. A śniegu współczuję:(


haftytiny - Że co? Przecież zawsze mówię, że biała kanwa jest "beee" :P


arabeska - O boziu, dobrze że tak daleko ode mnie ten śnieg:P

2 komentarze:

  1. ella1101
    2013/01/11 03:48:36
    Pracowita bylas, same wspanialosci stworzylas. Gratuluje tyle publikacji.


    4.mar.chewka
    2013/01/11 08:30:40
    Opowiadanie o tym co wiedza obcokrajowcy o Polsce to temat rzeka. My tu jednak mamy roczne podsumowanie i ja chcialam powiedziec, ze ciesze sie ze nie ulegasz tym wszystkim modom na Sal, RR itd, bo ja bardzo lubie czytac blogi ogladac to co zrobili inni ale jesli wszedzie jest to samo to zaczyna mnie to lekko denerwowac. Te zabawy xxx, moim zdaniem bawia tylko uczestniczki, ja sie szybko nudze. Nie moglabym haftowac czegos pod przymusem tak jak np. RR. Lepiej wyznaczac trendy tak jak ty robisz niz je sledzic.
    A jak kiedys zmienisz zdanie i zaczniesz sie bawic w pokazywanie sloika ze scinkami, to przysiegam spotkamy sie osobiscie tylko po to by nakopac ci tylek :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/11 09:29:31
    No , no - az glowa boli...Byle tak dalej....mama


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2013/01/11 10:58:57
    no tak, jakoś tak wychodzi, że robię same "kobyły" :D

    gratuluję dorobku w tym roku, jest pokaźny. a publikacje w gazetkach? SUPER! jeszcze bardziej gratuluję. przeglądając Twój "rok w pigułce" przypominam sobie te prace, jak jeszcze siedziałam u Ciebie po cichu na blogu:)

    a mleczne kolczyki mi się strasznie podobają, są super!

    pozdrawiam:)


    aeljot
    2013/01/11 12:25:11
    Sporo chwalipięctwa, jak to u Ciebie :P
    Nazbierało się tych publikacji. To może jeszcze podsumowanie prezentów za publikacje ? Bo pamiętam, że z kilkoma były problemy ;)


    paga-tek
    2013/01/11 14:01:48
    O ludzie, widac ze prawdziwa z Ciebie hafciarka :) Piekne prace stworzylas niektorych bardzo zazdroszcze...


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/01/11 14:18:12
    No, no! Ale się tego uzbierało! A do tego te publikacje! Nieźle!
    Właśnie się dowiedziałam, że należe, chyba, do "namoli"! No super!
    Edyta Namol pozdrawia!


    mamuska73
    2013/01/11 14:33:49
    calkiem spora kolekcja miniaturek;brawo


    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2013/01/11 15:33:27
    Ten post przyprawia o zawrot glowy! Mialas bardzo "urodzajny" rok,a ja jestem szczesliwcem u ktorego zamieszkalo kilka z prezentowanych dzis perelek! Jeszcze raz bardzo za nie dziekuje i zycze Ci, abys nadal czerpala radosc ze swojej tworczosci!

    Pozdrawiam!


    damar5
    2013/01/11 16:20:38
    Kolorowy i mily zawrot glowy :) Fantastyczne wszystkie prace gdyby trzeba bylo zaglosowac na nr 1 to bylby wielki problem :) ,oprocz tych moich prezentow oczywiscie :D te sa the best :)
    Bardzo roznorodna tematyka ,wykonczenia bombowe i wszystko swietnie sie prezentuje:)
    Tylu publikacji gazetowych gratuluje i zycze jeszcze wiele wiecej :)
    Bardzo fajne podsumowanie.
    Poz.Dana
    P.S, Nie goraczka ,nie wallam sie tez w lepetyne :P no fajny ten rozowy luty i juz!


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2013/01/11 16:28:35
    Jak dla mnie to Powell wymiata, kocham go miłością taką jak LK :) I piękna wiatrowa dziewczynka.
    Co do równych krzyżyków, to znowu pokazałaś, co potrafisz, chyba że w fotoszopie je przerabiasz :D
    A publikacji masz tyle, co mój S. do habilitacji :D


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/11 17:26:45
    No faktycznie troszkę tego się u Ciebie nazbierało. Cóż teraz tylko trzeba się zabrać do pracy i pobić zeszłoroczny plan.
    Pozdrawiam


    labores_pariunt_honores
    2013/01/11 17:51:30
    ja chciałam Ci pogratulować tylu fajnych i częstych postów na blogu! i tych fotorelacyjnych z Michigan i sklepów!!! brawo :)


    cornelka2
    2013/01/11 18:04:01
    Nazbierało się tych wspaniałości ,no i publikacji . Ale znając Ciebie ten Rok nie będzie gorszy lecz bardziej mile nas zaskoczy pozdrawiam


    olcia113-world
    2013/01/11 23:08:35
    Przepiękne prace, aż nie można się napatrzeć!


    pkela_1
    2013/01/12 00:43:11
    Mogę tylko cichutko zazdrościć takiego materiału do podsumowania!!! :)


    Gość: , *.ajc.com.pl
    2013/01/12 10:24:05
    imponujące zestawienie!!!! pękam z dumy, że mam taką superaśną kumpelę;)))) i do tego sąsiadkę ;)) zawsze mówisz, że biała kanwa jest beee??? e tam czasem się przyda:) ja miałam się ciężko przestawić na kolorową, ale po Twoim ostatnim poście już się przekonałam:) właśnie haftuję dziewuszkę na niebieskiej kanwie:) miłego i twórczego weekendu:)


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/12 13:24:12
    niezły dorobek, brawo!


    asiulla_13
    2013/01/13 15:00:31
    Ty to mogłabyś pracować w fabryce św. Mikołaja :)
    Produkcja drobiazgów idzie u Ciebie pełną parą cały rok ;)
    Tyle tego naprodukowałaś, że wstyd patrzeć na własny dorobek :P


    Gość: Ela, *.dynamic.chello.pl
    2013/01/14 21:36:41
    bardzo dziękuję Ci za informacje o publikacji mojego listu, ja właśnie czekam na mój egzemplarz TWOCS, a własnie ostatnio narzekałam, że nigdy nic mojego nie opublikują;)
    pozdrawiam gorąco! Ela


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/01/15 17:40:57
    Zapomniałaś dodać, że w ubiegłym roku zaraziłaś haftowaniem Uchomisia :D Dzięki :)


    renataa25
    2013/01/16 12:20:54
    Uwielbiam Twoje prace:)))) Chyba musze choć jeden dzień w tygodniu przeznaczyć na robótki, tylko co ja zrobie z moim łobuziakiem:)??


    arabeska291
    2013/01/16 23:31:46
    piękne podsumowanie :)


    Gość: Plichcia, *.hsi6.kabel-badenwuerttemberg.de
    2013/01/17 10:11:37
    Chylę czoła nad pracowitością, genialnymi pomysłami i fantastycznym wykonczeniem prac.... Jak dla mnie mistrzostwo świata :). Piegucho czy jest szansa skontaktować się z Tobą mailowo? Jeśli tak to podaję namaiar na siebie : stitchingkate@gmail.com.
    Pozdrawiam Plichcia


    iwonan_1
    2013/01/17 15:14:13
    Jestem pewna, że już napisałam komentarz pod tym postem, a tu nie ma:(:(
    Cóż - powtórzę się!
    Chwalić Ci można bez końca... takie cudwonosci, przez cały rok, oj zdolna z Ciebie bestia, wyjątkowo zdolna ! Pozazdrościć!!!


    Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/01/17 20:00:39
    Ale nahafciłas w tym roku , niezły dorobek , od ilości zdjęć kręci mi się w głowie hi hi , ale ta czrna gwiazdka z haftem powaliła mnie , jest niesamowita , no i twoje nazwisko w magazynach to juz coś , gratuluję.


    madziorek-myslipisane
    2013/01/29 18:18:45
    jejku ! ile tu cudownych haftów ! kurki, misie, te zwykłe i te TT!, a te czerwone naparstki !! miód !!
    piękne prace !!
    gratuluję !


    handmade.by.magda
    2013/01/29 18:53:39
    Nie mam pojęcia, jak to się stało, że dopiero teraz do Ciebie trafiłam. Mnóstwo hafciarskich inspiracji u Ciebie. Jak mi weny zabraknie na xxx, to na pewno do Ciebie będę wpadać :-)

    OdpowiedzUsuń