piątek, 12 października 2012

W Gold nie chcieli, ale w Crazy już tak :D

Ojej, ale ten tydzień szybko mija. Dopiero była niedziela, a teraz jeszcze jeden dzień i będzie znowu weekend. Od kilku dni nie mam sił haftować, tylko patrzę na moje prace i nie umiem się zabrać za backstitche:( Wczoraj tylko w ramach motywacji wyciągnęłam mulinki do nowej pracy. Może w sobotę uda mi się nieco poxxx:) Jutro pewnie padnę znowu, a plany na piątkowy wieczór bardzo „ambitne” – wizyta w pralni:P No nic, w ramach relaksu w czasie pisania sprawozdania z labu (spektroskopia w podczerwieni) pochwalę się:D Ironia na całego, bo dziś piszę swój raport, a jutro będę sobie „umilać” czas ocenianiem raportów moich studentów:P


A o co chodzi z tytułem? Rok temu wysłałam maila z moimi pracami do Cross Stitch Gold. Nigdy się nie odezwali, więc w te wakacje wysłałam maila z tymi samymi pracami do Cross Stitch Crazy i tu już się odezwali:D No i mam nową publikację:) 15 !!!!!


W zeszły czwartek do sprzedaży w Wielkiej Brytanii trafił 170 numer Cross Stitch Crazy:)


crazy


Okładka całkiem sympatyczna, nie? :) A środek jeszcze bardziej, bo w dziale listów znajdziecie to!


DSCF0876


Zdjęcie okładki z facebooka. A zdjęcie powyżej dostałam wczoraj od Kasi:) Dzięki! I nie, wbrew pozorom nie mam etatu w żadnej z gazetek:P


Jak widać komuś spodobały się moje szpetne zakładki dwustronne:P Tak, wiem co niektóre z Was myślą o krzyżykowaniu w dwie różne strony:P


Co tam tym razem pobazgrałam? :D


„Kilka lat temu znalazłam kurs haftu krzyżykowego dwustronnego, gdzie obie strony ukończonego haftu wyglądają tak samo. Od tego czasu wyhaftowałam zakładki dla moich rodziców, które spodobały im się tak bardzo, że wyhaftowałam im kolejne. Mam nadzieję, że Wam się też podobają!”


Sarah z redakcji skomentowała: „One są fantastyczne, Anna – tak starannie wyhaftowane!”.


Dla porównania oryginalne zdjęcia, które cykałam w lecie w Katowicach:) Cieszę się, że do publikacji wybrali to zdjęcie, gdzie widać, że zakładki są rzeczywiście dwustronne:)


DSC02582


Zakładkami rodzicki się ładnie podzielili:) Do wszystkich wzory sami wybierali:D Tylko jedna jest moja, ta środkowa w śnieżynki.


DSC02585


Cieszę się, że tak bardzo się spodobały:) Moje stare czytelniczki znają już mój kurs haftu dwustronnego, ale jak ktoś ma ochotę spróbować to zapraszam tu.


Nagroda, jak wszystkie ostatnio, trafiła do Katowic:) Rodzicki na początku tygodnia przysłali mi już skany:)


Obowiązkowy list gratulacyjny:P


list


I mały zestaw do haftowania:D Jak tylko go zobaczyłam to pomyślałam: „Maciek”! Kotek gna jak szalony zupełnie jak mój brat:P Tyle że Maciek zamiast deski, gna na nogach:P I często ma tak samo głupio zadowoloną minę:P


IMG_0001


To tyle, koniec relaksu, czas wracać do pracy! Udanego piątku i weekendu! Mój będzie bardzo naukowy – w środę pierwszy egzamin w tym semestrze:(


 


Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze:D Cieszę się, że miśki Wam się spodobały:) A z mamą doszłyśmy do wniosku, że dla niej kanwa jest brudnoróżowa, a dla mnie brudnofioletowa:D I tak już zostanie:P W weekend może uda mi się sfotografować nowe gwiazdkowe 3D, to może wrzucę na blog:D


 


Plichcia – Super propozycja:D


fejferek, ella1101 – Oj, zdziwicie się, ale różowych kanw mam nieco zakupionych:P Jasnoróżowych, brudnoróżowych, w paseczki, w krateczkę oraz w serduszka:D


isana_haft – To moje wzorki są niefajne? :P


haftyska – No właśnie mało się ostatni dzieje:( Bardziej naukowo niż xxx się dzieje:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/10/12 04:20:36
    Gratuluje Aniu kolejnej publikacji! W koncu kto jak nie TY;)!

    Pozdrawiam!


    Gość: Z igłą i nie tylko, *.cdma.centertel.pl
    2012/10/12 04:30:27
    Oooo, nigdy nie widziałam jeszcze haftu dwustronnego. Bardzo fajnie to wygląda. Pozdrawiam


    drugi.maurycjusz
    2012/10/12 07:28:35
    gratulacje, Kobietko!!! Ty to masz odwagę cywilną:))))brawo!!!!!zakładusie prześliczne!- wiesz ,ze wreszcie mam karton dla Twojej szafki???:))


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/12 08:07:41
    Anka dzieks, zakladki sa przebojowe i wg naszych zyczen...mama


    cornelka2
    2012/10/12 08:34:30
    No i kolejne GRATULACJE!!!!!zakładki ekstra bardzo mi się podobają pozdrawiam


    blankac
    2012/10/12 10:24:38
    brawo - gratulacje :-))


    damar5
    2012/10/12 10:36:47
    Gratuluje! Sama jestem szczesliwa posiadaczka takiej zakladki i wiem jakie sa sliczne i dopieszczone .W pelni zasluguja na publikacje bo sa fantastyczne:)
    Kociak uroczy,smieszny bardzo hihihi
    Poz.Dana


    robotkoweroznosci
    2012/10/12 10:48:38
    Ech, no będę się powtarzać - GRATULUJĘ! Chyba sama zacznę pisać do tych gazet :D Pozdrawiam


    anna-kalinska
    2012/10/12 20:19:11
    Gratulacje! Zakładki wyglądają rewelacyjnie :)


    haftytiny
    2012/10/12 20:23:36
    jak Crazy to crazy:)) zakładki obłędne, pierwszy raz takie widzę! właśnie doczytałam, że znalazłaś gdzieś kursik na dwustronny haft:) dla mnie czarna magia , gratuluję publikacji!


    Gość: tychna, *.kalisz.mm.pl
    2012/10/12 21:08:38
    gratuluję!
    zakładki są super!
    a i koteczek śliczny!


    paga-tek
    2012/10/12 21:25:35
    Kolejny raz udowodnilas jaka jestes utalentowana :) Jestem z Ciebie dumna:P Zakladki sa cudne :)


    blasiuk
    2012/10/12 21:38:35
    Haft dwustronny to dla mnie czarna magia i pewnie tak już pozostanie :)
    Gratuluję kolejnej publikacji !!!!


    labores_pariunt_honores
    2012/10/12 22:54:23
    15?! brzmi jak recydywa :)))))
    gratki!!!
    i nie poddawaj się, ja też mam ostatnio za dużo w pracy by jeszcze mieć ochotę na hafty, ale przyjdzie ten moment ;)


    aeljot
    2012/10/13 08:59:04
    Gratulacje :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/10/13 10:22:29
    No super! Gratuluję kolejnej publikacji!!! Rewelacja! Niech w świat idzie jakie to Polki zdolne kobiety :D


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/10/13 11:03:45
    gratuluję kolejnej publikacji! ja się chyba wreszcie zmobilizuję, porobię nowe zdjęcia swoich haftów i też powysyłam gdzie się da :)
    ciekawa jestem do czego ci różowe kanwy, zdradzisz może swe niecne zamiary względem nich?
    nie wiem czy widziałaś wzór na dyniowego biscorniaka na stronie kincavel krosses? mialaś kiedyś tę strone u siebie na szpalcie w linkach, ale widzę, że usunęłaś i mogłaś nie widzieć...
    pozdrawiam i lecę po apap i jakiś hafcik mordować
    aga


    Gość: magin, *.btk.net.pl
    2012/10/13 13:14:21
    Gratulacje z kolejnej publikacji! Jakbyś faktycznie była na etacie w którejś z gazetek :)
    Zakładki są świetne - a Twoja w śnieżynki, to mój nr 1.


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2012/10/13 19:25:31
    Gratulacje! Zakładki jedyne w swoim rodzaju. Już je wcześniej widziałam, ale za każdym razem robią na mnie wrażenie.


    haftyska
    2012/10/16 07:54:41
    GRATULACJE! Dziwię się, że nie chcieli opublikować zakładek, przecież nie są banalne... świetnie więc, że inna redakcja jest mądrzejsza :)

    OdpowiedzUsuń