środa, 31 października 2012

Happy Halloween :]

Za pół godziny zaczyna się halloween:) Nieco jestem do tyłu z xxx, bo dopiero wczoraj zaczęłam mój pierwszy halloweenowy projekt w tym roku. No cóż, dobrze że nie jestem sezonową hafciarką, tylko nastrojową:P Po miesiącach świątecznych hafcików czas na halloweenowe i  jesienne:) I będę kontynuować tak długo, jak będę miała na nie nastrój:) W zeszłym roku moja BN praca to było halloweenowe biscornu:)


Dziś nie mam co pokazać xxx, ale może część z Was zainteresują nowe nożyczki firmy Kelmscott. Na razie są oferowane w przedsprzedaży, ale jak kuszą!!!!!!!!!


KelmscottDesignsScissors0Pumpkin1150


Podobają mi się też takie nożyczki, co już jakiś czas temu pojawiły się w ofercie Kelmscott:) Może zrobię sobie prezent pod choinkę? :P


KelmscottDesignsScissors0WitchBoot1150


I jeszcze mała prywata:P Czy ktoś ma wzór do tej heksy? Jest to Stitch Witch firmy Victoria Sampler.


CJVS31 (1)


To mykam jeszcze chwilę pohaftować, a później spać, bo w Stanach cały tydzień przed nami, bez długiego weekendu. A jutro mój coroczny spacer koło północy po moim osiedlu:) Może i w tym roku uda mi się fajne zdjęcia dyniowe zrobić? Choć możliwe, że pierwszy raz będą w deszczu, bo i do nas dotarł huragan Sandy. Na szczęście tylko w postaci deszczu, deszczu ze śniegiem, gradu oraz wichury – a to wszystko tylko dziś:P


 


 


Happy Halloween


 


A wszelkim malkontentom, co nie lubią, nie obchodzą tego święta i ogólnie bzdury wygadują i wypisują, podziękujemy:P


Tak samo tym co takie głupie komentarze zostawiają jak: to do d.., to do kitu, to badziewne, etc. Kicham Was!!!!!!!! I nie, sama takich bzdur nie zacznę wypisywać na innych blogach, bo po co? Po kiego grzyba?


 


Dominika  - W warszawskim empiku w Złotych Tarasach widziałam kiedyś Cross Stitch & Needlework. Cena była niestety ta sama co angielskich gazetek:(

2 komentarze:

  1. haftytiny
    2012/10/31 07:42:41
    W takim razie jako malkontent nie znoszący przenoszenia amerykańskich "świąt" na nasze podwórku nie zabieram głosu ;))))))))) tylko o nożyczkach mogę, cudne są :))


    damar5
    2012/10/31 07:57:35
    Happy Halloween ,buuuuuuu :):)

    Te drugie nozyczki sa fajniejsze ,zrob sobie prezent bo warto :)

    Poz.Dana


    edyta350
    2012/10/31 08:17:47
    To że romby a nie kwadraty to zauważyłam :P Chodzi mi o to czy np. haft się nie marszczy bo dwa rogi są bardziej naciągnięte a dwa mają luźniej. Chociaż ja nie jestem aż taką wielką perfekcjonistką i trochę nierówno może u mnie być. No ale marszczeń nie lubię.
    Te drugie nożyczki to mi się z Rozbójnikiem Rumcajsem skojarzyły... :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/31 08:47:38
    A tak wogole to dzisiaj wystapie w odpowiednich kolczykach , a co - jak bawic sie to ....Nozyczki besciarskie ,a czarownica - taka z naszej rodzinki...mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/10/31 11:51:23
    Nożyczki są ekstra! Bardzo mi się podobają.
    Heksy takiej nie widziałam, ale jak wpadnę na nią to podrzucę.


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/10/31 12:16:24
    A dzięki za info :) Ale to chyba tylko albo w sklepach albo okazyjnie. Przez internet u nas szukałam i nic nie ma niestety :( same badziewia w stylu haftów polskich...

    Wesołego świętowania :D


    paga-tek
    2012/10/31 12:48:17
    Nozyczki sa super, zwlaszcza te drugie.
    Mnie tu najbardziej zaczyna fascynowac tlo jakiego uzywasz do zdjec. Liscie sa fajowe :).
    Happy Halloween!!


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/10/31 13:10:38
    Właśnie skończyłam słuchać audycję na temat tego, czy Haloween jest potrzebne i niektórych wypowiadających się miałam ochotę strzelić przez łeb. Nie rozumiem tego nawiedzonego fanatyzmu co poniektórych. Skoro ludzie dobrze się bawią, dzieciaki mogą oswoić swój strach przed nocą i wędrować z innymi, mając radosnego banana na twarzy - nie widzę przeciwwskazań :)
    Mam nadzieję, że uda Ci się napstrykać dużo fajnych zdjęć i będziemy miały co oglądać i podziwiać :) A nożyczki są cudowne! Oczywiście te wiedźmiobutowe są moim faworytem, idealnie odpowiadają mej wiedźmiej naturze ;]
    O, i ten wzorek wiedźmy jest piękny... czy gdyby udało Ci się go zdobyć, mogłabym poprosić ładnie o podzielenie się nim?
    Pozdrawiam ciepło! (oby gradu więcej nie było w Twoich okolicach)

    P.S. Przypomnę swojego maila, bo krzyczysz na te dziewczyny, które o coś proszą, a potem musisz się dogrzebywać namiarów na nie po ich blogach ;) carseviel@wp.pl :)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2012/10/31 18:46:38
    U mnie co prawda huraganu nie ma ale pogoda identyczna do tej,jaka opisujesz :/ za to w radio dzisiaj uslyszalam,ze to prawdziwie Halloween'owa pogoda co jasno pokazuje ze nie wszyscy tak narzekaja jak my a prawdziwy szkot to nawykly do takiej :)
    Czekam na te foty podgryzajac czekoladke-wampirka :) Happy Halloween!!


    labores_pariunt_honores
    2012/10/31 18:57:38
    ja corocznie dziubię dynię ale teraz nie wiem czy dam radę, bo miałam bardzo męczący dzień w pracy :/ ale wystawiłam jabłka koło drzwi dla dzieciaków, i o dziwo po pierwszym nawiedzeniu przez nich zauważyłam że zniknęły, więc :D :D :D happy halloween :D


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/11/01 04:32:09
    Happy Halloween!
    Zapewne teraz jestes na tym spacerku po wiosce:) Mam nadzieje ze bawisz sie dobrze.
    Nożyczki bardzo mi sie podobają, a wzor tej pani to rozpracowałabyc w kilka minut sama;)

    U mnie tez mialo byc dzis strasznie i w klimacie, ale mam awarie sprzetu i wpis jest na rozowo, a halloween bedzie z poslizgiem:(

    A tak przy okazji pochwale postawe mojej parafii i polskiej szkoly przy niej dzialajacej.
    Wyobraz sobie organizuja dzieciom bal halloweenowy, a jako głowna atrakcje wymyslili konkurs na najlepszy kostium. Warunek - ma to byc kostium swietego!
    Co Ty na to?;)


    iskierka_duszy
    2012/11/01 15:10:32
    Jakie śliczne nożyczki, dziękuje za tak szybka odpowiedz odnośnie tego forum widzialam jakieś punkty i byłam pewna ze to trzeba płacić, dobrze jest się czasem spytać


    cornelka2
    2012/11/02 15:21:31
    Superanckie nożyczki zrobisz sobie piękny prezent tylko kup je bo warto pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń