sobota, 31 grudnia 2011

Tylko taki śnieg lubię:D

Na haftach:D Albo w filmach. Pogoda chyba mnie dziś rozumie, bo zamiast śniegu padał dziś deszcz. Z przerwami, więc ruszyliśmy się na mały „spacer” z Czerwonką:) Dobrze, że już dawno nauczyłam się jeżdzić na rowerze z parasolem w lewej ręce:P Przydało się jak wychodziłam z Hobby Lobby, bo strasznie lało:(


A dzisiejszy śnieg jest na ostatnim miesiącu kalendarza Lizzie Kate! Hura! Nawet nie wiecie jaką ulgę odczułam jak postawiłam ostatni krzyżyk:P Trochę go ulepszyłam i gotowe, już wisi na ścianie:)


DSC00376


Nawet mi się podoba:P Więc jeszcze kilka zdjęć.


DSC00380


DSC00382


DSC00384


DSC00386


DSC00388


DSC00378


Zaraz biorę się za ostatnie dwa wafelki z drugiego kalendarza, bo założony plan trzeba wykonać:D


 


Jutro sylwester i pewnie wiele z Was gdzieś się wybiera, dlatego już dziś życzę Wam:


UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ


I LEPSZEGO NOWEGO ROKU!!!


 


Pewnie jeszcze tu jutro wpadnę na chwilę, więc strzeźcie się:P


 


Dzięki za komentarze i liczne odwiedziny:) Ostatnio tłumy mnie odwiedzają, ale to pewnie tylko dlatego, że na wielu blogach posucha wpisowa:P


 


Co do garage sale, to widzę, że gdzie indziej jest lepiej. U mnie omijam szerokim łukiem, bo .... ciężko mi powstrzymać wybuchy śmiechu:D Takie badziewia albo mocno „przetrawione” rzeczy, a ceny wybujałe. Szkoda gadać:(


 


damar5 – Dana! Daj już spokój:P Przecież wiesz, że ja się z kazdej Twojej przesyłki cieszę i radochy było wiele i nadal jest:) Wszystko dalej lezy na wierzchu i macam i macam:) Dziękuję jeszcze raz!


renataa25 – Jak się nie ma kasy, jak ja zaraz po przyjeżdzie do Stanów, to z duszą czy bez, przygarnia się wiele rzeczy:P


matkas – Tak sobie dziś pomyślałam, że dobrze, że tata nie zostawia komentarzy, bo motywacja byłaby jeszcze większa i dziwnie odebrana, Ty Cholero Jedna:P


ella1101 – Ale gdzie ja się nie cieszę? Jeśli jeszcze nie zauważyłaś, to im większy ochrzan z mojej strony to większa radość:P Taki mam styl w pisaniu bloga i w życiu:D I masz rację ze śmietnikami:P Ja też jak przyjechałam to nie miałam za dużo kasy, liczyłam każdego dolara, więc cokolwiek za co nie musiałam płacić to było jak wygrana w totka:)


pagatek – Oooo, to fajnie z tymi trawnikami! U mnie widzę na trawnikach tylko dwie rzeczy – pojemnik ze śmieciami i drugi z rzeczami do recyclingu.


gościu bezimienny – Dziękuję za link!


Ewa – Oooo, to widzę, że jeszcze lepsza ode mnie jesteś:)

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2011/12/31 02:49:39
    Hafcik prezentuje sie elegancko :). I ja rowniez zycze Ci udanej zabawy, ja tam bawila sie nie bede trzeba rano do dzieci wstac - nie ma zmiluj :P. Pewnie zasne przed 12 :).

    Pozdrawiam


    ulikop
    2011/12/31 05:16:54
    Happy New Year z "californijskiego" New Jersey


    koraliki_agi
    2011/12/31 08:02:24
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    Kalendarz pięknie ozdobiony. Podziwiam wytrwałość w jego tworzeniu. Ja w swoim trzy ostatnie miesiące roku zostawiłam na rok następny.
    I dziękuję Twojemu Gościowi za wzorki, też chętnie skorzystam.


    malgorzata-p17
    2011/12/31 08:31:09
    widzisz-sama dziś napisalaś że na blogach posucha:)
    oczywiście śledzę na bieżąco Twoje wpisy i to wcale nie dlatego że jest mało wpisów na innych blogach - zawsze jestem u Ciebie:)
    pozdrówka na nowy rok:)


    damar5
    2011/12/31 10:30:43
    Ty szalejesz z tymi haftami :) Kolejna super ozdobiona makatka :) Posiadasz ten "smak" nie za duzo ,nie za malo i zawsze jest pieknie :) Bardzo ciekawa tez jestem wafelka i materialu na tyle :)
    Udanej zabawy :) ,spikniemy sie na Gadulcu ::)
    Poz.Dana


    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2011/12/31 11:34:30
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)


    monia0083
    2011/12/31 12:24:37
    Szczęśliwego Nowego 2012 Roku...


    cornelka2
    2011/12/31 12:57:27
    Super jak zawsze pięknie wykonane i fajnie ozdobione guziczkami ,bardzo mi się podoba.A Ja myślałam ,ze się z Tobą podzielę wstążkami a już nie muszę . WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU


    arabeska291
    2011/12/31 15:05:50
    efektowne guziki i ze zwykłego powstaje małe cudeńko. Szczęśliwego nowego Roku :)


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/12/31 17:22:13
    Wszystkiego najlepszego na Nowym Roku :)


    pkela_1
    2011/12/31 19:03:57
    A nieprawda!
    Odwiedzam Cię, bo chcę, a nie dlatego, że podobno na innych blogach posucha.
    Ja tam tego nie widzę, tyle jest czytania, że nie ogarniam.
    A przyszłam tu z życzeniami - Szczęśliwego Nowego Roku!
    Ela
    czas-relaksu.blogspot.com/


    ann_margaret
    2011/12/31 19:14:05
    Gratuluję ukończenia całego kalendarza!! Hafcik śliczny i dodatki jak zwykle super dopasowane:)

    W Nowym Roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim dużo zdrowia, udanej pracy na uczelni - no i czasu na robótki:))))


    beatrix73
    2011/12/31 20:15:23
    Spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!


    Gość: codzienna, *.warszawa.mm.pl
    2012/01/01 15:18:05
    Marzeń, o które warto walczyć,
    Radości, którymi warto się dzielić,
    Przyjaciół, z którymi warto być
    I nadziei, bez której nie da się żyć...


    renataa25
    2012/01/02 09:54:54
    Bardzo podoba mi sie ten grudzień, ja ostatnio zaniechałam kalendarzy, brak czasu. Choć mam na nie ochote, może na styczeń się skuszę:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń