wtorek, 6 grudnia 2011

Miłość od pierwszego wejrzenia:D

Oczywiście z ebaya:P Znalazłam w zeszłym tygodniu, ale niekoniecznie muszę mieć gotowe zestawy. Będę wdzięczna, jeśli pomożecie w poszukiwaniach!


Wzór idealnie obrazuje moją obecną sytuację:P Albo jutro wypiorę albo od środy chodzę bez bielizny:P Ale tak to już jest, jak się ma sporo na głowie, a do pralni nie po drodze:(


$(KGrHqZHJDIE7Bcviu-zBO0Y9!ZBVw~~60_3


Drugi wzór jest słodki! Uwielbiam misie! Wszelkie misie:) Mam do nich wielką słabość, a że ten jest z kawą to już koniecznie musi być mój:D


$(KGrHqF,!g0E45)!CHwDBO(RnJo!DQ~~60_3


A dziś w nowym numerze Cross Sticth Collection znalazłam informację o nowych malutkich zestawach z DMC i też się zakochałam:( Co prawda są różowe, bo dzięki nim mają zbierać kasę na walkę z rakiem piersi, ale co tam, czasem nieco różu mogę znieść:P A jak nie zdołam, to zawsze wcisnę Matkasowi:P Ona lubi pastelowy róż:)


rozowe 2


U mnie pewnie nigdy nie będzie tych zestawów, bo jeszcze na oczy nie widziałam w żadnym tutejszym sklepie ani jednego zestawu z DMC, ale może kiedyś na ebayu się znajdzie w dobrej cenie:) Nie wiem jak Wam, ale Matkasowi i mi podoba się serduszko i mufinki:) No ewentualnie te dwa bukieciki u góry i buciki na dole:P Reszta nieco badziewna:P


rozowe 1


Help! Hilfe! Pomocy! Wzywam pospolite ruszenie:P Pomóżcie w szukaniu:D


 


Życie wraca do normy po wczorajszym lenistwie:( Właśnie na 40 minut przed terminem wysłałam mój projekt na zaliczenie:P Przyjemnego czytania, pani profesor :D


 


O kurka, dzięki Waszym komentarzom dowiaduję się o kolejnych dziewczynach z Katowic:) Ale fajnie! Tyle hafciarek porozrzucanych po świecie, a wszystkie Ślązaczki:) Ja też kocham nasze brudne i brzydkie miasto:P Miłość jest ślepa:P


 


jaemigrantka – Takie zasoby opłatka mnie dziwią, znaczy coś sobie słabo życzycie:P Ja zawsze wcinam do końca:P W pierwszym roku w Michigan opłatek z Polski przyszedł dopiero w styczniu:(


labores, mamuska73 – Kasztany pieką zawsze na grillu, więc super smakują no i są to michigńskie kasztany, więc jak się stęsknię to sobie takie same kupię w sklepie i upiekę w moim piekarniku:P


Ewa – Pewnie, że można kupić w necie. Namiary podawałam rok temu tu.


Chranna – Znowu? To co się tak ukrywałaś? Tu nie strzelają do obcych:P

1 komentarz:

  1. Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/12/06 09:35:19
    misia to i ja bym przygarnęła :) słodziutki :) a ta różowa seria dmc jak dla mnie nie za bardzo, no, może faktycznie te muffinki, ale wzorów muffinek to jest od groma i nie muszę specjalnie kupować ich zestawu, żeby jakąś wyszyć.
    czekam na zdjęcia zakupów o których ostatnio wspominałaś ;)
    pozdrawiam
    aga


    damar5
    2011/12/06 10:43:32
    Nie widzialam niestety jeszcze takich wzorow ale jak tylko cos sie w oczy rzuci to podesle :):)
    Mini zestawy urocze ,choc tak jak i Tobie kolorem mi nie pasuja ,serduszko jest najladniejsze :)
    Poz.Dana


    renataa25
    2011/12/06 11:45:19
    Przepiękne wzorki, jak coś znajde to z miła chęcia się podzielę, sama bym przygarnęła te różowe wzorki, ja do różu nic nie mam:))
    Pozdrawiam:)


    anenia-vladona
    2011/12/06 14:06:54
    ja się nie dziwię że się zakochałaś w tych wzorkach bo są przecudne :-)
    pomysłowa ta nowa seria DMC ale faktycznie za bardzo różowa ....


    arabeska291
    2011/12/06 14:17:26
    eee...ten róż nie taki zły :)choć osobiście nie preferuję. wzór koszyka gdzieś chyba widziałam na chomiku niestety;/


    1_iwonan
    2011/12/06 14:33:26
    Wzór z praniem - CUDNY!!! Małe różowe... ech, sedruszko najładniejsze!
    Pozdrawiam!
    Iwona - ta co nie widzi różnicy między Mikołajem a bałwanem:)


    cecy44
    2011/12/06 19:26:50
    Piękne te hafty.Podoba mi się każdy.Bardzo lubię małe hafciki.A ten z miśkiem i praniem super.Pozdrawiam.


    ann_margaret
    2011/12/08 14:37:14
    Pytałam o te różowości w mojej pasmanterii, niestety nie było. Ale będę się rozglądać:))

    OdpowiedzUsuń