poniedziałek, 19 grudnia 2011

Doigrałam się:P

Najpierw ja wysyłałam paczuchy do dziewczyn,  a moja własna skrzynka pocztowa świeciła pustką. Aż wczoraj wieczorem doigrałam się i znalazłam kilka przesyłek adresowanych do mnie:) Nawet nie wiecie jaka to radość dostać coś od osób, których nigdy w życiu nie widziałam, a jednak znamy się internetowo:)


Na pierwszy rzut pójdzie kartka z życzeniami od Ivony! Widziałam ją wśród innych na blogu Ivony i najbardziej mi się podobała, a teraz jest moja:)


DSC00131


Ivona, dziękuję za pamięć:)


Następna koperta zawierała typowo amerykańską karteczkę z życzeniami – uśmiechnięte buzie całej rodzinki na zdjęciu:) Kartkę dostałam od pagatka, ale nie będę tutaj pokazywać całej kartki:P


DSC00134


Dostałam też ręcznie robioną filcową skarpetę:)


DSC00135


Agata, dziękuję bardzo za przesyłkę! Skarpeta na pewno ozdobi mój apartament:)


O dziwo to nie wszystko:P W skrzynce była też koperta od Oli – alexls! A w niej kartka z życzeniami,


DSC00138


opłatek i laseczka:)


DSC00140


oraz ręcznie robione śnieżynki!


DSC00143


Nie mam pojęcia jak się coś takiego robi, ale są boskie! Olu, dziękuję bardzo! Doczepię do nich wstążeczki i zawieszę na gałązkach, na które „zapoluję” 23 grudnia:D


DSC00144


DSC00146


DSC00148


No i co? Grzeczna byłam, nie:P


Ostatnia przesyłka znaleziona wczoraj w mojej skrzynce to zakup z ebaya. Już chyba od 3 lat oglądałam na różnych aukcjach, aż się skusiłam w tym tygodniu:)


DSC00151


Nie jest to zestaw xxxx, ale needlepointowy. Magda.madziula, mam nadzieję, że tym razem dobrze rozpoznałam rodzaj haftu:P


DSC00153


W środku poza szybkami do oprawienia, sporo “dobroci”:D


DSC00154


Sama nie wiem jak to kiedyś wyhaftuję:P Do wykorzystania różne niteczki,


DSC00156


kanwa i monokanwa (wreszcie wiem jak to wygląda:P) oraz śnieżynka:) Uwielbiam zestawy Daydreams!


DSC00158


Choć 3-częściowy schemat nieco mnie przeraża:(


DSC00160


DSC00162


DSC00164


Na koniec chciałam jeszcze pokazać co Matkas znalazła w piątek w skrzynce! Był to dosyć ciężki dzień, bo Matkas miała poważny wypadek i bardzo się o nią martwiłam. W takich momentach żałuję, że jestem tak daleko od domu:( Ale jak wrócila do domu ze szpitala, to znalazła taką miłą i niespodziewaną przesyłkę! Dana, dziękujemy za karteczkę i życzenia:) Zdjęcie zrobił Osobisty Ojciec:)


Clipboard01


Dziewczyny, jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyrazy pamięci:)


 


Na koniec mój mały wywód. Mam nadzieję, że przynajmniej kilku z Was polepszy się humor:P


Na kilku blogach czytałam ostatnio, że dziewczyny nie czują magii świąt albo, że choroba je położyła i pokrzyżowała plany przygotowa, więc też nie cieszą się na święta. Pocieszę Was – zawsze w takim momencie pomyślcie sobie, że ja mam gorzej:P Dla mnie święta to nie żarełko czy prezenty, ale czas spędzony z rodzinką! I to oni w tym czasie najbardziej się liczą. W Stanach jestem sama jak palec. Nikt mnie nigdzie nie zaprosi, bo to, że Amerykanie zapraszają samotnych obcych to tylko na filmach się zdarza:P Albo innym, mnie nigdy. Dlatego dziewczyny doceńcie co macie! Rodzinka to podstawa! Nawet jeśli spędzacie święta z dala od Polski, a macie wokół siebie męża i dzieci, to i tak nie marudzcie, bo macie lepiej niż ja. I nie, ja się nie będę nad sobą użalać, bo to mi w niczym nie pomoże, ale chciałam Wam zwrócić uwagę jak wiele macie:) To będzie moje czwarte Boże Narodzenie w Stanach i na pewno nie ostatnie, dlatego wiem jak je przetrwać i to nawet w całkiem niezłym nastroju:D  Włączę sobie telewizję, w której będą same świąteczne filmy, trochę pohaftuję i może pójdę na spacer i zobaczę co inni na moim osiedlu robią w wigilię. Może uda mi się spotkać jakąś wiewiórkę, zajączka czy jelonka? Dziewczyny, weźcie się garść – macie bliskie osoby tak blisko siebie. Ja moją rodzinkę zobaczę dopiero w czerwcu:( Ale damy radę, bo wiemy po co tu jestem! My się nie poddajemy i walczymy do końca:) Także wesołych świąt i nie marudzić mi już więcej:P


 


Aaaaa, dziś mój dobry humor sięgnął zenitu! Szefowa ma chyba turboładowanie, bo wszystko już oceniła! Z projektu, który był wart 25% naszej oceny końcowej dostałam 100% i jeszcze komentarz: „very nice report”:) Z jednego egzaminu dostałam 100% (też wart 25% mojej oceny końcowej)! A z tego online 94%! Straciłam tylko 9 punktów na 150! Od dziś możecie do mnie mówić „Genia” (od Eugenii czy Eugeniusza:P). Mam nadzieję, że już jutro dowiem się jakie mam oceny końcowe, bo mnie to wszystko strasznie gryzie:P


No i jeszcze tylko 4 dni do pracy, bo w piątek uniwersytet zamknięty! Hura:)


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:)


 


Jaemigrantka – Ty się tak nie podmilaj:P Osobisty Ojciec już by Ci wyjaśnił jak to się Piegucha opinkala:P I dużo rzeczy robi na ostatni moment:P Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę Boxing Day! To co widziałam u Ciebie na blogu w zeszłym roku... Oj, u mnie nigdy nie ma takich przecen i w takiej ilości w sklepach robótkowych, nawet w Czarny Piątek:( Więc spodziewam się długiego i szczegółowego raportu z wyjścia na blogu!


damar5 – Ojej, a ile Ty chcesz haftować? Mnie te kolczyki wyjątkowo długo zajęły, bo przez te metalizowane muliny męczyłam sie 3 a nie 2 wieczory, ale czasu jeszcze masz:) Zresztą myślę, że jakby co to Twoja mama Ci może zrobić, ona wszystko potrafi! No a w takich kolczykach można chodzić przecież całą zimę, a nie tylko w święta:P


alexls - Czyli niecny plan się powiódł:)


arabeska291 – A ja wpadam w przerażenie jak widzę jakie „kobyły” niektóre dziewczyny tworzą:P

2 komentarze:

  1. haftyska
    2011/12/19 08:17:49
    Ja też nie czuję "magi"i nadchodzących świąt... nie ma śniegu i jakoś tak ogólnie nie tak :( ale co racja, to racja- będę z rodziną! Trzymaj się kochana, pomyślę o Tobie ciepło przy wigilijnym stole :)


    renataa25
    2011/12/19 08:35:12
    Super przesyłki do Ciebie dotarły!!! Fajnie jest wiedziec, że inni o Tobie pamiętają:))
    Ja życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt!!
    Pozdrawiam ciepło!!


    mamuska73
    2011/12/19 11:03:15
    piekne prezenty dostalas,bo w pelni na nie zasluzylas;
    zestawik cudny zakupilas choc mnie tez ten schemacik by chyba przerazil;czekam wiec na dzielo rak twoich


    morsia
    2011/12/19 11:16:20
    Będziesz miała co robić w święta z takim pięknym zestawem - jaka radość, gdy już rozgryziesz schemat! :D A że grzeczna jesteś, to wszyscy wiedzą :P, więc nie dziwi taka ilość prezentów. A i tak jeszcze prawie tydzień do świąt. :)
    Piernikowe serduszka są naprawdę śliczne i szybko się je robi, więc jak będziesz miała okazję, to zrób, efekt gwarantowany. :D
    No i gratuluję wyników! Nie dość, ze grzeczna, to jeszcze i zdolna. :P


    labores_pariunt_honores
    2011/12/19 11:46:23
    jejku ale fajnie że tak dobrze Ci poszło z egzaminami! gratuluję :)))))))


    Gość: Ewa, 80.187.215.*
    2011/12/19 11:54:19
    Wielkanoc tez spedzasz sama?


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: , 69.158.17.*
    2011/12/19 13:06:12
    Ciesze sie ze kartka sie spodobala. Serdecznie gratuluje dobrych wynikow z testow a co do swiat to wyslala bym ci troche pierogow ale mysle zeby sie popsuly zanim by doszly a jakbys mieszkala w toronto to napewno nie bylabys sama na swieta. Pozdrawiam.


    paga-tek
    2011/12/19 13:42:01
    karteczki fajowe i prezenty tez :). Zestaw z ebay super. Ostatnio tam czesto zagladam i sie wciaz zastanawiam czy nie ulec pokusie :)
    To o czym napisalas o swietach to calkowita prawda, zgadzam sie w 100%. Ja po powrocie z wakacjii powiedzialam sobie ze musze sie cieszyc tym co mam, bo inaczej czlowiek zglupieje w takim rozdarciu miedziu dwoma miajscami na ziemi :).
    Zycze duzo zdrowka dla Twojej mamy!!!!

    Pagatek


    anenia-vladona
    2011/12/19 16:00:01
    no w końcu i tobie się "dostało'.... karteczki :-)
    fajny ten zestaw - tylko ja nie maiłabym chyba pojęcia jak to ugryźć - tym bardziej będę czekać na efekt końcowy :-)
    pozdrawiam
    anenia


    kasiulka1605
    2011/12/19 19:53:04
    bardzo jestem ciekawa tego needlepointu, nawet nie wiem jak dokładnie napisać :) powiedz mi czy to jest dużo trudniejsze od haftu krzyżykowego? :)


    Gość: Jaemigrantka, *.not-set-yet.ntli.net
    2011/12/19 21:11:40
    Hihi,nie powiem ze mnie przejrzalas,bo wszystko co napisalam to szczera prawda:}

    O ile pamietam,moje wiekopomne (jak sie okazuje dla wielu osob) zakupy z Hobby Craftu to byla wyprzedaz powyprzedazowa ale w Boxing day jest podobnie plus jest duzo wiecej dobra;tamte zakupy to jakis ulamek tego co mozna tam nabyc.Powiedzialabym raczej,zebys spodziewala sie niejednego wpisu,bo bede tam zapewne kilkakrotnie,dopoki nie oczyszcze polek:)
    Jesli chodzi o swieta,to ja tez poki co nie czuje klimatu co wcale nie ma zwiazku z faktem,ze nie wyszorowalam idealnie mieszkania,albo ze cos mnie lupie w krzyzu.Czlowiek jest tak zaharowany w okrecie przedswitecznym w pracy,ze dni przelatuja jak w goraczce;malo jarzysz i nie wiesz co sie dzieje wokol.Na swieta do polski nie latam,nie wspominam juz o piekielnie drogich biletach i 12 godzinach podrozy,plus teraz godziny lotow sa takie,ze laduje o 23 wieczor na ostatnich 60 kilometrach bez zadnej mozliwosci dojazdu do domu wiec z gory dziekuje.Poza tym ja mam mozliwosc dostac urlop w grudniu tylko raz na piec lat wiec...:)Ale to moj wlasny wybor.ja sie zawsze ciesze tym,co mam i uwazam ze mam naprawde wiele.Staram sie zawsze o tym pamietac,nie tylko w swieta:)

    p.s.ale wyniki w nauce....o kur...a nieopierzona!Ja mam dwie godziny anglika w tygodniu (w drugim semestrze ma byc dwa razy) i prawie nigdy nie chce mi sie isc,choc jezyki to jedyne czego chyba zawsze lubilam sie uczyc,tylko kiedys nie mialam mozliwosci:/ szacun kochana i czapki w glow:)


    magda.madziula
    2011/12/19 22:08:15
    Potwierdzam - needlepoint - i to w dodatku śliczny :)
    Geniuszu - gratulejszyn!!!


    Gość: Dasia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2011/12/19 23:26:02
    No tak....na wyjeździe tak jest, że jest się samym, ale wyczuwam, że jesteś już osobą zahartowaną w świąteczny okres, jesteś super zorganizowana i masz tyle pomysłów, że ho ho ho święta przelecą...., też jestem ciekawa tego hafciku wg schemacików to będzie hafcik na hafciku i hafcikiem będzie poganiać, ale efekt na zdjęciu ho ho ho pozdrawiam


    damar5
    2011/12/19 23:30:55
    Ooooooooo Geniuchna :) zdolna Babo ,gratuluje serdecznie madrej mozgownicy i oby tak dalej :) :)
    Wszystkie przesylki sliczne ,gwiazdki Oli bombowe ,sama kiedys takie produkowalam ale bardzo krzywe powychodzily ale i tak jestem zadowolona bo sa moje :)
    Zestaw masakryczny:P nie wiedzialabym jak to ugryzc ,powodzenia zycze a jak skonczysz bedzie czym sie zachwycac :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń