piątek, 2 września 2011

Dummies:P

Ostatnio jak pokazywałam wnętrze Tuesday Morning, odonata zdziwiła się, że w serii dummies są też i zestawy do malowania farbami olejnymi a nie tylko książki. Odonata, dummies są też dla hafciarek:P


Dimensions się pod to podpięło i w sklepach można znaleźć takie zestawy do nauki różnych haftów! Moje zdjęcia akurat z JoAnn, bo tam byłam w zeszłym tygodniu. W zestawie oprócz normalnej zawartości – materiału, nitek i igły, znajduje się też tamborek.


Haft płaski


DSC07950


Needlepoint. Ta stokrotka tak mi się podoba, że chyba skuszę się i nauczę się tego haftu:)


DSC07951


Nasz ukochany haft krzyżykowy:)


DSC07954


I moja fascynacja – punch needle:D Ten obrazek też mi się podoba, choć za kwiatkami za bardzo nie przepadam.


DSC07955


Chyba tylko, żeby ktoś się nie obraził, że jest „głupkiem”, to Dimensions wypuściło jeszcze drugą podobną serię, tylko tym razem nazwaną „Learn-A-Craft”. Właściwie jedyne co je różni to nazwa:P


Stamped cross stitch


DSC07958


Na te serca to już od 3 lat patrzę i się zastanawiam czy kupić:P


DSC07962


Needlepoint


DSC07959


Haft krzyżykowy


DSC07963


I haft płaski


DSC07965


 


W bonusie macie dziś na zdjęciach moje palce u lewej stopy:P


Dziś dzień był zdecydowanie bardziej udany:) Spełniło się coś na co czekałam od 15 sierpnia:P Pogoda też była super, a nawet za super, bo po 16 było jakieś 35 st C. A jutro ma być jeszcze cieplej:D Lato trwa nadal i dlatego lubię Michigan:)


 


alexls – Olu, żarty się Ciebie trzymają:P Moje plany weekendowe są takie jak zwykle w Ameryce – naukowe! Semestr zaczął się w środę, a ja już mam 3 zadania domowe, artykuły do przeczytania na dyskusję na wykładzie i zapowiedziany quiz. Oprócz tego jeszcze muszę się przygotować do nowego przedmiotu, który będę uczyć. Więc jeden dzień poza wydziałem, bez obowiazków przyda się bardzo:) A Wy jakie macie plany?:) Pewnie ciekawsze niż ja:P


chica111 – Plany robótkowe mam skrystalizowane na jakiś czas, ale tylko Matkas jest wtajemniczona:P


jaemigrantka – U Ciebie Boxing Day, a u mnie Black Friday czyli piątek po Święcie Dziękczynienia, to największe wyprzedaże w całych Stanach. Choć powiedziałabym, że z xxx zakupów to raczej nie ma szału, bo nic specjalnie nie przeceniają. Jedyne czym się zawsze w tym dniu obkupuję to muliny DMC, bo wtedy często wychodzi mi po jakieś 25 centów za motek:) Robię wtedy zapasy na kilka miesięcy:) I też po wszystkich przecenach tutaj stwierdzam, że jednak zakup gotowego zestawu bywa tańszy niż zebranie mulin i kanwy osobno.  


ann_margaret – U mnie w sklepach też nie ma tych nowości Dimensions:( Nie wiem dlaczego, ale bardzo rzadko na półkach można znaleźć nowe zestawy? Dlatego ja też jeśli się na jakąś nowość zdecyduję to kupuję na ebayu albo na joann.com. A myślisz, ze gdzie kupiłam Twojego kardynałka? Przecież nie w sklepie:(


nuriko – Świąteczne zestawy to już żadne nowości:P Pisałam o nich już w lipcu, więc to starocie:P

1 komentarz:

  1. aeljot
    2011/09/02 08:36:57
    Cudowne są te zestawy. No i człowiek mógłby nauczyć się czegoś nowego.


    damar5
    2011/09/02 09:08:27
    Zdecydowanie kupic :) Bardzo ladne sa :)
    Poz.Dana


    Gość: malgonia, *.dynamic.chello.pl
    2011/09/02 10:03:46
    serce faktycznie piękne, do upolowania.


    magda.madziula
    2011/09/02 10:32:55
    te needlpointy które pokazujesz to raczej półkrzyżyki tylko że na monokanwie - czyli materiale do needlpointa przeznaczonym. Bo półkrzyżyki w needlpoincie owszem występują ale stanowią marginalną część tego haftu. Więc może jak się uczyć needlpointa to na jakimś innym wzorze :)?? pozdrawiam i się zastanawiam dlaczego do mnie nie wpadasz??


    renataa25
    2011/09/02 11:33:45
    Bardzo fajne te zestawy!!! Fajnie by było spróbować innych technik!!


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/09/02 15:02:40
    haha :P wiem wiem, że to starocie... ale za każdym razem kiedy na nie sobie patrzę i przypominam to wzbiera we mnie chęć ich wyhaftowania :D !!!! wogóle kiedyś firma dimensions nie budziła we mnie zainteresowania... a teraz jak najbardziej chcę wyhaftować całe mnóstwo dimensions :) Pozdrawiam


    Gość: ellie, *.internetia.net.pl
    2011/09/02 16:16:21
    Serduszka też bym kupiła, ale głównie dla tej sentencji :)
    Obrazki punch needle mają prawie zawsze takie wesołe kolorki. Chyba w końcu skuszę się na jakiś gotowy zestaw. Póki co próbowałam sił na wzorku odręcznie rysowanym ;)
    Pozdrawiam
    E.

    OdpowiedzUsuń