piątek, 12 marca 2010

Wiosna na kanwie:)

Pora zdradzić, jakie biscornu dłubię już drugi tydzień. Jest to Spring Biscornu projektu Barbary Any. Jest to moja jedyna jak dotychczas praca dosłownie wiosenna. Może nawet podchodzić pod wielkanocne biscornu:) Ogólnie nie lubię Wielkanocy, a już na pewno nie tu, gdzie obchodzi się je tylko w niedzielę, a w poniedziałek trzeba iść do pracy. Dlatego nie będzie u mnie na blogu żadnych innych wielkanocnych prac. A teraz szczegóły najnowszej pracy: kanwa 14, Charles Craft koloru Light Seafoam (czyli seledynowa), trzy nitki muliny DMC wg wzoru -  w tym jedna cieniowana (marchewki:). Wzór bardzo mi się podoba, zwłaszcza marchewki:D dlatego właśnie przemogłam moją niechęć do wzorów wiosenno-wielkanocnych i skusiłam się. Wzory Barbary Any są tak cudne, że pewnie jeszcze popełnię kolejne biscornu jej autorstwa!


DSC01741


Dziś zaczęłam haftować spód, więc mam nadzieję skończyć i zszywać w weekend. Guziki i wstążka już wybrane, nawet całkiem szybko się na nie zdecydowałam:P


 


kinia_1979 – No wiesz co! A myślałam, że wszyscy ubóstwiają chemię:P Bardzo się cieszę, że mogę się zajmować chemią, którą ubóstwiam:) Ale wiem jak to jest, jak się nie pracuje w swoim wyuczonym zawodzie, bo tak jest z moimi rodzicami:( Cieszę się, że podobają Ci się moje prace, choć przy Twoim foteliku to wypadają skromnie.


zula-z, mamidana, ewaiwiki – Dzięki:)


paga-tek – Dzięki. Mam nadzieję, że do Polski wrócę w lecie 2012 roku:)


aeljot – Ja po prostu ubóstwiam robić maleńkie hafty! Najbardziej się męczę przy większych pracach, dlatego tak mało mam ich na swoim koncie. Pamiętam ceny z polskich pasmanterii. Do dziś jestem w szoku, odkąd widziałam w pasmanterii w Zabrzu zestaw do haftowania za 40zł, a był całkiem mały bo 5 x 5 cm! No i ile razy nie oglądałam gazetek angielskich w empiku i nie wychodziłam z pustymi rękami i skwaszoną miną:(


anek-73 – Ojej, aż się wystraszyłam, ale jak mus to mus! Ja już mam pomysły na przynajmniej trzy kolejne pary xxx kolczyków. A każde będą inne, nie tylko jeśli chodzi o wzór, ale też o wykonanie:)


 

1 komentarz:

  1. obsesjakasiulka
    2010/03/12 07:54:56
    Kurcze gdzieś widziałam taki biscorniak.... hmmmmm bo ładny jest.... nie mogę sobie tylko przypomnieć jak wygląda tył...no to czekam z niecierpliwością


    damar5
    2010/03/12 08:06:52
    Ania,cudo tworzysz ,piekne,tez chce takie miec,bardzo prosze o wzorek - jesli moge .Nie wiem kiedy zrobie bo ostatnio nie mam checi na nic i wcale nie ma to zwiazku ze zmeczeniem albo przesileniem wiosennym :(
    Z gory dziekuje i pozdrawiam Dana


    kamala86
    2010/03/12 09:11:22
    Cudowneeeeee! Az sama się zakochałam w tym wzorze. Do tego jest taki na czasie, a więc wiosenno-wielkanocny. Króliczki po prostu mnie rozłozyły na łopatki :D Czekam na całość!


    edyta350
    2010/03/12 09:24:55
    Świetny ten wzorek. Faktycznie powiało Wielkanocą. Czekam na efekt końcowy :)


    mamidana
    2010/03/12 09:34:00
    Bardzo ładne biscornu a jakie kolorowe będzie :) Piękne wzory, bardzo mi się podobają. Niestety u mnie w sklepie to tylko polskie gazetki są i wzory jakieś takie... niezbyt ciekawe przeważnie. Pozdrawiam :)


    vilemoo2005
    2010/03/12 09:49:30
    Ale będzie cudniasty popcornik!!!!!!!ja uwielbiam wszelakie popcorniki!:)


    ann_margaret
    2010/03/12 10:10:10
    Super biscornu! Króliki najfajniejsze:))
    Mogę tez się uśmiechnąć o wzór?:)
    Mam nadzieję, że szybko skończysz tę pracę, jestem bardzo ciekawa całości!
    Pozdrawiam!


    zula-z
    2010/03/12 10:49:42
    Bardzo wiosenny wzór, będzie wesoła poduszeczka :)


    paga-tek
    2010/03/12 16:02:57
    Piekny wzorek sama sie za niego chce zabrac... Napewno calosc bedzie cudna :)


    kinia_1979
    2010/03/12 22:56:28
    Prześliczne, przezabawne, przekolorowe...poprostu zachwyca.
    Chyba sama sie skuszę w ramach relaksu :)
    A gdzie można znaleźc wzorek do tych zajęcy ;) ?


    anetakam0
    2010/03/13 10:20:30
    O! cudo - ja myślałam o projekcie chyba tej samej autorki ale z "ludzikami" a nie "dziczyzną"
    Ten mi się bardzo podoba :)
    Miło by mi było jakbym schemacik miała - jeśli można prosić o namiary


    meririm
    2010/03/29 21:23:08
    Cuuudaśne króliki! Czy i ja mogę uśmiechnąć się o ten i inne wzory tej autorki?

    OdpowiedzUsuń