niedziela, 14 marca 2010

W całej okazałości!

Wczoraj wieczorem skończyłam zszywać Spring biscornu. Kolejny gigant w mojej kolekcji:) Średnica 12 cm, grubość 4,5 cm. Mamie bardzo się podoba i stwierdziła, że od następnych świąt już zawsze będzie na stole w Wielkanoc:) Mnie też się podoba. Całość wykonałam zgodnie ze schematem, nawet udało mi się kupić podobne guziki. Natomiast wstążka to już moja własna inwencja. Wydaje mi się, że małe zajączki na różowej wstążce całkiem nieźle komponują się z seledynową kanwą i całym haftem. A najbardziej podoba mi się ten stojący tyłem:]


DSC01753


DSC01751


Od spodu mało ciekawie, bo na rogach tylko małe kwiatki, ale skoro przód jest tak bardzo “naładowany” to całość nieźle się komponuje. Nie chciałam już sama nic od siebie dodawać, bo skoro przeznaczenie ma być typowo stołowe, to będzie widoczna i tak tylko górna część:P


DSC01752


 


A wiosennie u mnie nie tylko na kanwie, ale i na dworze. Od kilku dni temperatura w ciągu dnia sięgała nawet 16 st. C! W nocy też było na plusie. Dopiero dziś zaczęło padać, ale na przyszły tydzień prognozy są podobne – słoneczne i bezdeszczowe. Co mnie bardzo cieszy, bo mogę znowu wszędzie jeździć na rowerze! A to mi zawsze poprawia humor:)


Teraz zabieram się za coś, co powinno sie przydać kilku osobom, ale nie ujawnię co to, aż nie skończę:P Zdradzę tylko, że ponownie sięgnęłam po czerwoną kanwę. Choć pewnie za jakiś czas wezmę się za kolejne biscornu Barbary Any, bo bardzo mi się podobają.


 


mamidana – Jeśli chodzi o wzory, to od jakiegoś czasu wszystkie mam z netu, więc masz dostęp do tych samych co ja:) Ostatnio bardzo się wkurzyłam na angielskie gazetki, ponieważ przestali dostarczać najlepsze dodatki do Stanów. Do Polski jeszcze docierają, a do wydań na Stany dodają jakieś badziewne schematy. Ostatnie dwa dodatki, na które długo czekałam –metalowy piórnik  oraz kalendarz z Nelsonem, musiałam kupować na ebayu. Od tego czasu stwierdziłam, że już nie będę kupować żadnych angielskich gazet. A jak zobaczyłam najnowszy dodatek do CS – szpilki, to się utwierdziłam w postanowieniu. Mam już takie od roku, kupione w JoAnn za 1,5$ :D


Dziewczyny, dziękuję za wszystkie miłe komentarze nt pierwszej części biscornu:) Wszystkim chętnym wysłałam schemat, więc zobaczymy czy na innych blogach nie pojawią się kolejne biscorniaki z zającami:)

1 komentarz:

  1. haart_hana
    2010/03/14 04:52:36
    piękny :)
    www.haart.blox.pl


    anetakam0
    2010/03/14 08:02:58
    adres folderu: chomikuj.pl/glopp122/haft+krzy*c5*bcykowy+(haslo+glopp122)/biscornu zobacz jakie cuda - już się biorę za wykonywanie
    ps jak nie masz chomika a coś chcesz to daj znać


    anek-73
    2010/03/14 08:30:44
    Biscornu jest obłędne, a wstążeczka rozkoszna :)


    aeljot
    2010/03/14 08:53:05
    Śliczne biscornu. Wstążeczka pierwsza klasa.


    damar5
    2010/03/14 09:10:13
    Wiedzialam ,ze juz dzis bede podziwiac Twoje biscornu i jak tylko weszlam do netu to pierwsze "kroki" do Ani :) Ale cudne : kolorowe,wiosenne ,super dekoracja na stol swiateczny ale i nie tylko.Poprawilas mi humorek,dzieki :)
    Poz.Dana


    gajeczka84
    2010/03/14 10:02:54
    Od jakiegoś czasu oglądam Twojego bloga i bardzo podoba mi się zarówno klimat, jaki na nim stworzyłaś, jak i Twoje prace - piękne są :) Tak jak to biscornu, wiosnę czuć :)
    pozdrawiam :)


    magiczna-szuflada
    2010/03/14 13:42:11
    to biscornu jest przecudne, czy ja rowniez moge prosic o schemacik?


    zula-z
    2010/03/14 14:12:54
    No i pięknie wyszło! Można się uśmiechnąć o schemat? Zaczynam dojrzewać do wyszywania ;)


    kamala86
    2010/03/14 14:37:16
    Cudnie wyszło!! Moge tez się usmiechnąc o schemacik na gazetowy?? Masz moż einne wzorki od Barbary Any? Jest po prostu nieziemskie :)


    magdor2009
    2010/03/14 15:09:10
    Super podunia. Czekam na kolejne cudeńka spod Twoich rąk. Pozdrawiam


    damar5
    2010/03/14 22:31:09
    A ja sobie tu przyszlam poogladac jeszcze raz :) I tak patrze ,patrze (i troche kolory odgapiam) i mam pytanie: czy Ty Ania robisz krzyzyki w rozne strony? Chodzi mi o te gorne pokrywajace, jedne widze w prawo drugie w lewo albo tylko sie mi wydaje ? Ciekawe to ciekawe :) Poz.Dana


    vilemoo2005
    2010/03/15 09:21:06
    Kopara mi dosłownie opadła!!!CUDO!A tak nieśmiało mogę prosić o wzorek:):):)


    ann_margaret
    2010/03/15 11:58:00
    Biscornu wyszło wspaniale! Takie radosne i wiosenne:)
    Boska jest ta wstążka z zajączkami:)))


    magiczna-szuflada
    2010/03/15 18:39:56
    ja tez poszukuje innych schematow Barbary Any, bo sie przez twoj blog w nich poprostu zakochalam .... :) czy masz jeszcze jakies inne, bo ja mam na haloween.

    OdpowiedzUsuń