niedziela, 2 sierpnia 2020

Znacznik dotarł!

Dziś będzie ździebko zakupowo! W ostatnim tygodniu dotarły do mnie dwie przesyłki. Pierwsza z Niemiec z moja ulubioną halloweenową gazetką! Od 2011 kiedy to wyszedł pierwszy numer, co roku kupuję specjalne wydanie Just Cross Stitch :) W tym roku okładka mało zachęcająca, ale zawartość już zdecydowanie lepsza :)



























I na okładce reklama Mill Hill! Ach, te dyńki!!!!!!!!


Na drugie zamówienie z holenderskiej pasmanterii musiałam poczekać od maja. Pamiętacie jak zaczynałam xxx sowę i byłam ciekawa czy znacznik do wzoru dotrze na czas? Hmmm, ździebko się spóźnił :P


No nic, przyda się przy innym zestawie :P A motylek to nowość od RTO, do xxx na sklejce z nadrukiem.


Tamborek do nowego kalendarza, a kanwa do pewnych domków :)


No i dawno wypatrzony zestaw Dimensions :)


Na pamiątkę 7 lat mojego życia w US :D


Co do xxx, to tyle zrobiłam od 12 lipca, jak rodzinka przyjechała :P


Zbyt intensywnie spędzamy urlop i jak już siedzimy wieczorem przed tv, to nie mam siły ani ręką ani nogą ruszyć :P Kochane pijawki i siebie wykańczają :P
Unikając tłumów odwiedzamy ulubione miejsca w Nl i odkrywamy nowe :)










 Tu kilka z naszych punktów programu wycieczkowego :)


I motylek z mojej wioski :)


Do Niemiec jeździmy na zakupy. Wiadomo, że za wschodnią granicą taniej :P



Po niecałych 3 latach, rodzinka uruchomiła mój taras i tu też spędzamy trochę czasu:)


Ale najlepsze jest, że mnie karmią :) Nie muszę gotować, a brzuszek pełny :) Tata jest mistrzem hamburgerów :)


Miłej reszty weekendu. My zaraz znowu gdzieś się ruszymy, a jutro za wschodnią granicę :)


6 komentarzy:

  1. Zakupy jak zawsze super, a Niderlandy cudne tez a szczegolnie w obecnych czasach tak trudnych do wypoczynku bo tutaj zawsze mozna znalesc jakies spokojne miejsce dla siebie i jednoczesnie piekne...Wiec wypoczywamy na calego... mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory halloweenowe sa super to teraz czekam na twoje krzyzyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna halloweenowa gazetka ;) niektóre wzory bardzo mi się podobają ;) ciekawe który wyxxx :D Zestaw z mapa USA też bardzo fajny ;) Odpoczywaj z rodzinką;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazetka ladna Twoje klimaty odpoczywaj z rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałą macie pogodę! udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię klimaty halloweenowe. Super podróże z rodzinką. My też w tym roku tylko okolice ale zawsze można było odkryć coś nowego.

    OdpowiedzUsuń