sobota, 15 sierpnia 2020

Nielubiana mewa :(

W czasie tych nieznośnych upałów chciałabym Wam pokazać hafcik, który powstał w marcu. Zaczęłam 28 marca, a skończyłam 31 ! Tempo ekspresowe, a haftowałam sobie przy serialu Krew z krwi :)
Hafcik z mewą od Dimensions, z serii Matted Accents.



Kanwa 14ct, piękne kolory mulin od Dimensions i dobrane passe.
Początki były takie se.


A jak doszło do /// to zaczęłam się mylić:P Jakoś nie lubią mnie ///. 
Xxx dwiema nitkami, a /// jedną i dwiema.


Nawet bez backstitchy było ładnie. Uwielbiam kolory od Dimensions :)


Backstitche dodały mu charakteru :) Cudnie wyszło!


A później siup do ramki z Action :)


Matkasowi mewa się nie podoba, więc i cały hafcik jest be, ale mnie się podoba :)
I mam letni komplecik z innymi muszlami :)
Kolejne Dim z Matted Accents na pewno powstaną, bo w końcu nakupiłam ramek w Action :D


Jak tam upały u Was? W Nl to najdłuższy okres upałów w historii kraju, w domu czujemy się jak muchy w smole, ale zawsze milej na holenderskiej wiosce, w okolicznych lasach czy nad kanałami niż w Katowicach. We wtorek specjalnie byłam w pracy między 6 a 10 i po wyjściu z laboratorium czułam się jakbym wzięła prysznic we własnym pocie :P
Trzymajcie się chłodno!

10 komentarzy:

  1. Cudowny hafcik mawa mi sie podoba i wszystko sliczna praca .Upaly i u nas uf jak goraco pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásna výšivka s majákom a nádherný rám, sada je krásna.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też upały męczą. Za bardzo nie mamy gdzie wyjść w ciągu dnia bo w lesie komary by nas zjadły a na wiejskiej drodze cienia nie ma. Bardzo ładny obrazek 🙂 nie wygląda na taki męczący

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny obrazek. Taki letni, mi podoba się bardzo 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny obrazek bo taki wakacyjny i na czasie ,ale ..... mama

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny hafcik :D mój wzrok przeciągły te muszelki i rozgwiazdy pod nogami mewy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny obrazek :) Od latarni po muszelki,kamyczki i mewę cudny!
    Morskie klimaty to jest to!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują oba hafty!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne morskie klimaty. Tego Dimka z mewą wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń