czwartek, 17 października 2019

Pierwszy wakacyjny :)

Jesień zrobiła się nieco ładniejsza w Holandii, dziś nawet żaluzje opuszczaliśmy w całym biurze, bo dawało po oczach :) Ale czas wreszcie pokazać wakacyjne hafciki!!! Od razu zrobi się cieplej :D

W czerwcu do Grecji poleciały ze mną te zestawy. Udało mi się wyxxx aż 6 z nich!


Pierwszy na ruszt, jak i rok temu, poszedł Garfield!!!!!!!!!


Oj, pomimo że nigdy nie miałam własnego kota, to tego musiałam wyxxx.

Poszło szybko, bo nie ma jak kanwa plastikowa pod oliwką!!!


Backstitche też bardzo przyjemne :D Ach, ten cieply piaseczek na naszej plaży .... :]


W tym tygodniu wycięłam go i hafcik prawie gotowy, tylko jeszcze dokleję magnesy i trafi na zamrażarkę :)






Wyszedł super! Tak jak miał wyjść :D


To już mój 3 hafcik z tej serii, dla przypomnienia:

 w Brazylii machnęłam śpiocha :)



A rok temu w Grecji wyxxx kota, który nie chce iść na dietę :P


W kolekcji jeszcze 3 koty, ale ja już mam tylko jeden zestaw i pewnie w przyszłym roku poleci ze mną do Grecji. Chyba nie muszę precyzować, który to? :D:D:D




Prawie weekend, więc planuję pooprawiać albo powycinać kilka haftów :)

Trzymajcie się!

12 komentarzy:

  1. Świetne są te hafciki i fajnie będą wyglądać na lodówce:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodowke mam zabudowana, dlatego wspominalam o zamrazarce ;)

      Usuń
  2. Świetny! te dwa wcześniejsze też i to z tekstem wcelowanym w samo sedno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hafciki-) od razu buzia sie usmiecha-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego kocura! Ma charakterek ;-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciez znalas Kacpra i Mysze czyli dwa kocurki na medal ...Trzymaj sie - mama

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Garfield, zaszalalas na wakacjach az szesc haftow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4,5 tygodnia w Grecji to czasu na xxx było :) Rok temu tez machnęłam 6 haftów :D

      Usuń
  7. seria z Grafieldem jest ekstra ;) na lodówce będzie mu idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelka - jak zawsze zresztą. Ja wyhafciłam tylko "tego z kawą', ale haftowało się go rewelacyjnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubilam Garfielda ale gdzies zniknal z ekranow.
    Fajny hafcik ze znudzonym albo wlasnie cos kombinujacym Rudzielcem :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń