wtorek, 4 listopada 2014

Pieguchowy sposob na dynke :D

Tylko jedna chetna na kursik - ann_margaret, ale ze ostatnio sama korzystalam ze swojego kursu na oprawe w tamborek, to kursik na dynki tez wrzucam. Tak mi sie one sposobaly, ze mysle, ze kiedys jeszcze jakies zrobie. A ze mam skleroze to pewnie do tego czasu zapomne jak je zszywalam, bo tak samo bylo z tamborkiem i pinkeepem:P Znowu sie potwierdza, ze egoistycznie blog pisze glownie dla siebie:P


Tak wygladala dynia po wyhaftowaniu i wycieciu nadmiaru kanwy. Inaa232, tak zostalo mi nieco resztek, ale calkiem spore sa (jak na moje standardy), wiec je do czegos jeszcze wykorzystam:)


DSC03951


Widac, czy nie, ale w czasie haftowania wzor czy intsrukcje przymocowuje do metalowej podkladki i trzymam na kolanach. Dzieki temu jest sztywny i nie przykleja mi sie do nog, bo w domu caly rok chodze w krotkich spodenkach, tak mam cieplo:D Takze dynie od poczatku do konca powstaly na kolanach:P


Na lewej stronie przeszylam kazdy rog. Jak widac nie chcialo mi sie prasowac:P Balam sie, ze jak wstane i pojde do sypialni po zelazko, to juz nie wroce i nie skoncze ich w ten wieczor:P Dynki sie wyprostowaly w czasie wypychania poduszka, a mnie ochota na ich wykonczenie nie przeszla! Uffff! 


DSC03954


Konczac dwoma kratkami na skos, wg insrukcji, zeby dynka nie byla zbyt kwadratowa.


DSC03956


Na lewej stronie tak sie prezentowala.


DSC04048


DSC04049


DSC04051


Po przewinieciu na prawa strone juz sie do mnie ladnie usmiechala:)


DSC04053


DSC04055


Zostalo jeszcze obszyc gore, zeby sie nie strzepila.


DSC04056


Z filcu wycielam ogonki i listki.


DSC04058


Zszylam je ze soba, zanim je wszylam do dyniek.


DSC04061


Na koniec, juz z wlasnej inwencji tworczej:P, pomarszczylam dynki. Tzn. poprzeszywalam marszczenia osobno, zanim wzielam sie za zszywanie calosci. I wypelnilam przemytnicza poduszka:P


DSC04066


DSC04064


A na koniec jednoczesnie wszywalam listki i ogonki, i zszywalam dynki w calosc.


DSC04068


Sterczaly na bacznosc, wiec listki i dwa ogonki przyszylam do dyniek. Filc tu bardzo gryby sprzedaja, wiec nie widac tego przeszycia.


DSC04071


I gotowe! Dla przypomnienia skonczone dynki prezentuja sie tak.


DSC04126


DSC04128


DSC04132


Wiecej zdjec TU.


 


To tyle. Teraz moge spokojnie zapominac:P I piszac ten krotki tutek troche odsapnelam po nadmiarze wszystkiego co zwiazane z uczeniem! Wczoraj wyrabialam norme za 3 osoby. Pani profesor poprosila mnie juz drugi raz o zastepstwo i prowadzilam wyklad, pozniej moja sekcja w labie, a pozniej zastepstwo za kolege i druga sekcja w labie. W miedzyczasie oceniam i oceniam sprawozdania z labow, a za 25 minut ide uczyc trzecia sekcje w labie. Jeszcze tylko jedna sekcja w czwartek, kilka kupek sprawozdan do oceny i moze nie padne:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


 


damar5, cornelka2, koraliki_agi - Czekam na Wasze dynki! Dana, moze tradycyjnie w styczniu? :)


myszkowato - Heksy jeszcze beda, ale inne :P Dwie juz oprawione wisza na scianie, a trzecia sie robi:D Sezon na halloweenki dopiero w trakcie:P Co roku mam najwieksze natchnienie miedzy pazdziernikiem a styczniem!


inaa232 - A ja mam juz sciane z roznymi ramkami w domu:) Kiedys pokazywalam na blogu - tu. We wlasnym M tez je jakos ciekawie powiesze i pomieszam wszystko ze wszystkim:P Bo nie zostawie moich hafcikow rodzince, o nie!


 

1 komentarz:

  1. Gość: inaa232, *.adsl.inetia.pl
    2014/11/04 20:18:25
    Ciekawa jestem Twojej przyszłej ściany, mam nadzieję, że się pochwalisz ją i tutaj :) Ta obecna w rodzinnym domu też jest świetna, przyjemnie się ogląda i można podziwiać. Wydaje mi się, że takie ozdoby są świetne do wyrażania nas samych w naszym domu - trzeba mieć jakiś swój styl :P
    Tutek fajny, może też się kiedyś skuszę? Na razie jednak mam więcej planów na udekorowanie choinki, chociaż to raczej projekt kilkuletni. Niestety ta tematyka się szybko mi przejada mimo, że mam wiele pomysłów co do niej i to w różnych technikach. Tworzę tylko wtedy kiedy mam wenę, inaczej nie sprawia mi to aż takiej frajdy.
    Pozdrawiam:):)


    damar5
    2014/11/04 21:32:33
    Moze sie nie meldowalam ale z pewnoscia skorzystam bo wzor juz nawet wydrukowalam:-D
    No i zobaczymy czy bedzie tradycja czy nie:-D:-D
    Fajne sa i juz ,i trzeba takie miec :-)
    Poz.Dana


    Gość: Katarzyna G, 78.16.64.*
    2014/11/04 21:40:08
    Czy ja już Ci mówiłam ze podziwiam Cię za te wszystkie malenstwa które tworzysz? Jesli nie to mówię teraz. Dla mnie to katorga a jeszcze szycie... Bije poklony. I jak dla mnie to jak najbardziej możesz pisać bloga egoistycznie ;) w końcu to od Ciebie nauczyłam się robić pinkeep :)


    Gość: Ela K., *.internetdsl.tpnet.pl
    2014/11/05 13:09:12
    No i super!
    Właśnie zastanawiałam się jak wykonałaś te Dyńki, a Ty sama rozwiałaś moje wszelkie wątpliwości.
    Superaśne!!!! :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/11/05 14:00:33
    Fajne te dyńki są bo to w całości ręczna robota - mama


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2014/11/05 16:27:25
    Wreszcie widzę te dynie w pełnej okazałości. W słońcu widać ich cały urok :-) Fajne!


    Gość: Kamala, *.bb.sky.com
    2014/11/05 19:42:28
    Kochana, właśnie widziałam Twoje piękne oblicze na łamach nowego TWOCSa :)


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/11/05 20:55:26
    Całkiem proste w wykonaniu:) Pomysłowe te dynie i ładne:)


    arabeska291
    2014/11/05 21:07:39
    zapisuje pomysła :)


    ann_margaret
    2014/11/06 15:08:27
    Dzięki bardzo za tutorial! Myślałam, że upychałaś nadmiar dyniek w środku, a tu proszę, jak sprytnie:))
    A bloga też piszę głównie jako archiwum moich robótek:) No i spis linków wszelakich:)))


    zakreconamysia
    2014/11/09 19:35:20
    Kolejny mega fajny pomysł i do tego prosto i zrozumiale przedstawiony ;o) Anka jesteś wielka ;o)


    Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2014/11/10 08:41:06
    Ale pomysłowo! Super dynie :)

    OdpowiedzUsuń