sobota, 17 marca 2012

Mały misiek :D

Bo tak Matkas się do mnie zwraca i tak mi się skojarzyło z moim nowym hafcikiem:)


Jest to wzór z Cross Stitchera nr 249. Nieco go przerobiłam:P Oryginał miał wyglądać tak.


CS249 (2)


Ale te oczy są przerażające, nie?


Do mojej wersji wybrałam seledynową kanwę Charles Craft 14ct, trzy nitki muliny DMC, a oczka zrobiłam z french knotów:) I co, nie przypomina Wam ten wzór małego miśka z mamą?


DSC01321


A ja jestem Mały Misiek, bo mimo, że już dość starawa jestem, to jestem najmłodsza w naszej Rodzince:D


Mały misiek ma trochę mętnu wzrok, ale ja pod koniec tygodnia też mam taki ze zmęczenia:P A może po prostu puszcza do Was oko? :D


DSC01326


Wczoraj rano jak jechałam na rowerze na wydział wymyśliłam co zrobię z tym wzorkiem! Potrzebuję jeszcze tylko kilka innych wzorków typowo australijskich! Takowe mam w teczkach, muszę je tylko wyxxx!


Aaaaa, żeby Was nieco dobić:P Dziś mamy przynajmniej 24C i w związku z tym postanowiłam wystawić swoje blade kończyny i facjatę na słońce:) Opalanie uważam za oficjalnie rozpoczęte! Krótkie spodnie i paski przewietrzyły się dziś:P


Wczoraj też miałam fajny dzień, bo za przedłużenie wynajęcia mojego apartamentu na kampusie dostałam koc polarowy:) Co prawda ochrzaniłam dziewczyny z obsługi, że nieco za późno, bo na koc już za ciepło:P Śmiały się jak głupie:D A później dostałam darmową koszulkę z logo mojego uniwersytetu, bo za tydzień jadę na mecz NBA do Detroit i chcą, żeby nasza spora grupa była ubrana w koszulki z naszego uniwerku to może pokażą nas na telebimie!!!!!!!!! A na koniec dnia wybrałam się ze znajomymi na kręgle! Oj, jak było fajnie! Jak skończyliśmy, pojechaliśmy do pubu i od 22 do 24 siedzieliśmy na zewnątrz pod parasolem:P, bardzo było ciepło! Prawie jak w lecie! Ale lepiej, bo nie ma jeszcze komarów! Marzec w tym roku jest cudowny!!!!!!!!


Udanego weekendu! Mnie jeszcze czeka mała kartkówka online i zadanie domowe, ale to już pikuś! Człowiek łatwo się przyzwyczaja do takich cotygodniowych „rozrywek”!


Dziękuję za wszystkie komentarze:) I gratulacje ostro cedzone przez zęby:P Wiem, jak musi być Wam ciężko czytać o moich sukcesach:P


W ramach małego wyjaśnienia. Nagrody z Cross Stitch Crazy, Cross Stitch Gold oraz Cross Stitchera przyszły bez problemu. Tylko WOCS coś mi tu ściemnia:( I nie, wcale nie siedzę i nie płaczę nad tymi nagrodami, zapominam o nich, a przypomina mi się tylko jak zaglądam do skrzynki pocztowej a tam pusto:(


fejferek – Specjalnie proszę o przesyłki do MI, bo z pocztą amerykańską nie ma problemów. Bardziej już bałabym się przesyłek do Polski:( Poczta Polska jaka jest każdy widzi:(

1 komentarz:

  1. haftytiny
    2012/03/17 22:42:42
    Hafcik super, ale te oczka były fajne, tzn te co leżą:D A u nas też cieplutko, co prawda nie 24, ale blisko 15:D


    Gość: doriss, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/18 09:23:45
    "Twoje oczy" bardziej mi przypadły do gustu. Oryginalne rzeczywiście troszkę nie takie jak powinno się zdawać.
    Pozdrowienia wiosenne


    cecy44
    2012/03/18 09:50:20
    Hafcik śliczny.Powiem Ci coś śmiesznego.Dzisiaj mi się śniło że mnie odwiedziłaś.Gdy obudziłam się rano byłam zdziwiona. Dlaczego mi się przyśniła osoba znana tylko z wirtualnego świata???Pozdrawiam.


    cecy44
    2012/03/18 09:59:27
    100444

    Dzisiaj na Twoim liczniku był fajny numer.Moje ulubione czwórki.


    Gość: editha, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/03/18 10:03:01
    Urocze misiaki....


    edytadzik24
    2012/03/18 11:10:49
    WOW oczy na zdjęciu z Cross jak oczy ELMO z Ulicy Sezamkowej wyłupiaste haha :) Twoje wyglądają o wiele lepiej :)
    U nas też cieplutko dziś ma być 21 stopni ... a odczuwalna temp jeszcze większa więc ... sezon "letni" rozpoczęty i w PL :)
    Miłej niedzieli Aniu.


    truskawki2701
    2012/03/18 11:22:07
    Myślę, że trochę przesadzasz z tymi ,,ostro cedzonymi przez zęby gratulacjami,, ;) Przecież gdyby Ci ktoś zazdrościł, to wg mnie, nie komentował by tych wpisów w ogóle ;P
    Słodkie misie ;)


    Gość: Agnieszka, *.cyberpab.pl
    2012/03/18 11:35:11
    misiek nie ma mętnego wzorku:) mi się podoba:)
    u mnie dziś +16:)


    barbaratoja
    2012/03/18 12:52:02
    Bez podlizywania się, oczka zrobione przez Ciebie bardziej mi się podobają. Tamte to taki wytrzeszcz;-)


    Gość: maczka87, *.play-internet.pl
    2012/03/18 13:14:03
    hej super ten hafcik... taki slodki ze zakochalam sie w nim od pierwszego zobaczenia :D czy moglabym prosic ten wzorek na poczte maczka0@vp.pl jesli to mozliwe oczywiscie pozdrawiam


    pakma
    2012/03/18 13:27:09
    Meczu NBA zazdroszcze!!!!
    A co do misia, to te oczka z oryginalu sa mega przesmieszne :)


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/03/18 13:53:17
    Oj , Ty nasz Maly Misku- zawsze bedziesz nasza Mala i juz...


    Gość: fejferek, *.home.aster.pl
    2012/03/18 16:37:51
    oj tam oj tam ;) ostatnio się poprawili sporo :)
    a koale słodziuchne i faktycznie z twoimi oczami im do twarzy, na tamtych wyglądały jak po jakichś dragach :P
    i ponawiam swoją propozycję- jak masz ochotę coś na pocieszenie dostać (malutkiego, o przz ikonę czasu mam okropnie mało na cokolwiek teraz) to się polecam. kilka pocieszajek czeka w kolejce do wysłania :)


    damar5
    2012/03/18 18:30:49
    Z tymi oryginalnymi oczetami to raczej lori mi przypominaja a nie koale ale mnie sie podobaja hehehe nic nie ujmujac Twoim miskom bo tez slodziutkie i jak zwykle cudnie wykonczone kreseczkowo :)
    Poz.Dana


    titania_yng_nghymru
    2012/03/20 20:13:36
    e he he śmiszny ten misiek z googly eyes, twoja wersja z french knots lepiej mi się podoba :)
    ten mały to ma pewnie taki mętny wzrok od tego eucaliptusa co go tak miśki koala wpierniczaja non stop, one przeciez cały czas na gazie są, wiec nie ma się co dziwić, ze miskowi oczęta troszku zmętniały :P

    czekam na kolejne aussie stitches :)

    OdpowiedzUsuń