piątek, 9 kwietnia 2010

Pojemniki na przydasie

Ostatnio ciągle siedzę w domu, obrabiam wyniki, piszę pracę na egzamin, a jeszcze czeka mnie zrobienie prezentacji w power poincie no i oczywiście zakuwanie, więc nie mam za dużo czasu na zakupy w terenie ani na xxx. A że jestem uzależniona od zakupów, zostaje mi przeglądanie ebaya:) I tak ostatnio trafiłam na korzystną ofertę zestawów do xxx, które już od chyba roku chciałam kupić, ale zawsze były za drogie. A tym razem sprzedawała je jedna osoba, więc zaoszczędziłam też na kosztach przesyłki. Są to stare zestawy, nie do dostania w sklepach, więc tym bardziej się cieszę. Dziś paczka do mnie dotarła i mogę się Wam pochwalić. Oczywiście są to zakupy na zapas. Na „ciężkie czasy” po powrocie do Polski:P Znacie już moją słabość do niezwykłych zastosowań haftu krzyżykowego, więc nie powinny Was zdziwić dzisiejsze łupy. Są to pojemniki na różne przydasie:] I jeszcze mają takie cudne wzory robótkowe! Oba pojemniki są dość spore, bo po wykończeniu mają mieć około 10 cm wysokości.


Pierwszy jest mocowany na owalnym tamborku (13,5 x 10 cm).


DSC01851


Drugi ma u podstawy i nasady ramki drewniane o boku 8,5 cm.


DSC01852


Dodatkowo zakupiłam jeszcze taki oto stojak z serduszkami i jabłkami. Ten ma mniejsze opakowanie, ale też będzie miał około 9 cm wysokości.


DSC01853


I jeszcze zdjęcie grupowe od tyłu. Zestawy zawierają nie tylko kanwy i nici, ale też wszystkie potrzebne drewniane części.


DSC01854


Już nie mogę się doczekać aż je kiedyś skończę. Ale że drewno trzeba będzie czymś pomalować, poczekam na pomoc taty, który jest od tego specjalistą:)


 


A teraz koniec relaksu, wracam do pisania:(


 


Agata, damar5, aeljot – Dziękuję za miłe komentarze:)

1 komentarz:

  1. haftowaneprezenty
    2010/04/09 08:31:44
    Super te pudełka na pierdołki. Nawet nie wiedziałam, że można takie cudeńka robić. Od dawna czytam Twojego posta, tylko jakoś do tej pory nie miałam okazji, czy raczej śmiałości zamieścić tutaj komentarz :).

    Podziwiam ten Twój haft dwustronny, patrzyłam na kurs jaki tu zrobiłaś, ale chyba za głupia jestem, bo mnie to przeraża :). Choć pewnie jak usiądę i zacznę robić to załapię o co chodzi :).

    Zapraszam też do mnie, ja także jestem fanką haftów, choć odkąd mam córeczkę - z czasem coraz gorzej :).

    Pzdr
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com


    damar5
    2010/04/09 09:02:40
    wow, cuda na kiju , ten pierwszy jak dla mnie najfajniejszy :) U mnie na e´Bay nie ma takichrewelacji :( co Stany to Stany hehe.
    Poz.Dana


    vilemoo2005
    2010/04/11 09:38:08
    oddała bym nawet nogę żeby mieć takie cuda!!!!!


    fiolqak
    2010/04/13 09:14:29
    Piegucho!!!!SUPER zakupki poczyniłaś, ja nie mogę, nawet nie widziałam , że takie cuda istnieją- szczęściaro:-)


    chica111
    2010/04/13 23:43:33
    HEJ !
    Faktycznie ale wyczaiłaś super zestawy na ebay - u. Kupuj, kupuj, od przybytku głowa nie boli. Ja tez już mam pewne zapasy które czekają na wyszycie. Trzymam kciuki za pomyślne zdanie egzaminów. Ja zdaję jedynie kolejny egzamin z macierzyństwa. Chyba z dobrym skutkiem bo na róbótkowanie ostatnio nie mam nastroju i czasu. Kiedyś to nadrobię. Pozdrawiam Iza.


    ann_margaret
    2010/04/14 12:16:36
    Super zestawy, pierwszy raz takie widzę:)


    anetakam0
    2010/04/21 23:02:15
    ... a jakbyś doszła do wniosku, że Ci nie pasują to odkupię, chętnie przyjmę albo ukradnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń