piątek, 2 kwietnia 2010

HAPPY ESTER!!!!!!

Pewnie myślicie, że ze zmęczenia pomyliłam się:P Wielkanoc to w końcu Easter po angielsku. Ale, że macie do czynienia z chemikiem, więc życzenia świąteczne też będą chemiczne:) Ester, czyli po polskiemu estr, a właściwie estry to grupa organicznych związków chemicznych. Na moim roku na politechnice, gdzie wszystkie zajęcia jako tzw. Makro mieliśmy po angielsku, wymyślaliśmy różne żarty i właśnie życzenia, który były zrozumiałe tylko dla nas:) I tak właśnie powstało Happy Ester! Czyli Wesołego Estra! Także w ten sposób chciałam Wam życzyć Wesłych Świąt Wielkiej Nocy!


Pisałam już, że nie przepadam za Wielkanocą, więc nie mam jeszcze żadnych prac typowo świątecznych. Choć ostatnio jedna powstaje, ale że będzie to prezent, więc najwcześniej po świętach ją pokażę:P Zresztą święta tutaj to tylko niedziela, bo już w poniedziałek uczelnia i wszystko inne normalnie działa. Ale wracając do robótek xxx, nie chciałam w tej notce zamieszczać żadnych zdjęć czy rysunków z netu, w końcu to mój blog, więc niech będzie coś mojego:] I tu właśnie wygrzebałam z mojego wora kwiatkowo-wiosenne poduszeczki! Wykonałam je już dawno, bo jakoś w czasie lata, był chyba lipiec czy sierpień. Znalazłam te cudne wzory w necie i wiedziałam, że muszę je wszystkie wyhaftować. Co prawda w oryginale były to schematy na kartki, ale znacie moją słabość do wypychania (poducha jakoś ze strachem w oczach na mnie patrzy:(  , więc skończyło się na poduszeczkach. Razem jest ich sześć. Małe mają wymiary 5,2 x 5,2 cm, a duże 10 x 10 cm. W tej kolekcji wykorzystałam trzy pastelowe kanwy 14 DMC – niebieską, różową oraz seledynową. Po jednej poduszczce w danym kolorze i rozmiarze:)


Oto trzy maluchy, od lewej: seledynowa, różowa i niebieska.    


DSC01827


Oraz trzy olbrzymy. Najpierw seledynowy.


DSC01831


Teraz różowy.


DSC01833


I na koniec niebieski.


DSC01834


I zdjęcie grupowe!


DSC01835


Z całości jestem bardzo zadowolona:) Zwłaszcza, że pierwszy raz wypróbowałam naszywkę z dedykacją, która specjalnie jest taka koślawa:P Nie wszystko w życiu musi być równe, nie?


DSC01832


 


Na koniec mała prognoza pogody. Choć pierwszy dzień wiosny przywitał Michigan śniegiem, już dziś zaliczyłam pierwsze wyjście w paskach:) Dziś mieliśmy mały przedsmak lata, bo temperatura wynosiła 25 st.C. Jutro będzie o stopień wyżej, a później już niestety wrócą temperatury typowo wiosenne. Ale i tak nie jest źle, bo lato już tuż, tuż!


 


Cieszę się, że spodobał się Wam mój skromny kurs haftu dwustronnego:) Bardzo miło było czytaC Wasze komentarze. Jeśli już skusicie się na własnoręczne popełnienie takich xxx, dajcie znać, bo bardzo jestem ciekawa jak Wam pójdzie. Jeszcze nigdy nie widziałam prac wykonanych tą techniką, poza moimi:P


 


anetakam0 – No to teraz czekam na gotową pracę!


chica111 – Ładnie to tak mnie tu ochrzaniać, na moim własnym blogu?:( Mnie się zawsze wydawało, że każdy może haftować jak tylko chce:) I dlatego u mnie guzełki są jak najbadziej dozwolone! Moje wszystkie prace miały, mają i zawsze będą miały supełki:) Dla mnie xxx to rozrywka, która ma mi sprawiać przyjemność, w końcu ona jest dla mnie, a nie ja dla niej. Nie chciałabym nikogo obrażać, ale nie rozumiem przejmowania się tak bardzo tyłem haftu. Jakby tył był tak ważny, to obrazki oprawiałoby się tyłem, a nie przodem:P A jeszcze mniejsze znaczenie ma to przy poduszeczkach i biscornu, gdzie po zszyciu, nikt już nigdy tego nie zobaczy. Iza, pewnie tyły moich prac wywołałyby u Ciebie koszmary senne, więc skończę już temat:)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. aeljot
    2010/04/02 08:01:03
    Śliczne poduszeczki. Bardzo lubię takie kolory.


    drugi-pingu35
    2010/04/02 08:17:25
    Piękne, takie kolorowe i radosne :D


    vilemoo2005
    2010/04/02 10:18:58
    Cudne poduszki!!!Az dech zapiera!


    zula-z
    2010/04/02 10:36:18
    Podusie Śliczne!

    Wesołego Alleluja!


    chica111
    2010/04/02 11:06:04
    Hej Ania !
    Jeżeli to co napisałam uważasz za ochrzan to jeszcze mnie nie znasz - było to tylko zwrócenie uwagi a ochrzan wyglądałby inaczej. Wcale Twoje supełki mi nie spędzają snu z powiek. Obecnie mój nocny sen "zakłóca" jedynie Ninka domagająca się jedzonka. Supełki powodują że podczas prasowania pracy może "wypaczyć się" haft- chociaż dla Ciebie pewnie to bez znaczenia bo jak pisałaś nie pierzesz swoich robótek. No ale cóż może lepiej nic nie pisać. A na koniec życzę Ci Felices Pascuas.
    Pozdrawiam Iza N-P.
    www.golddust.pl


    jusine_mala
    2010/04/03 11:43:09
    Zdrowych, wesołych Świąt życzy Maleństwo :*

    P.S. Bardzo lubię tutaj zaglądać :) Pozdrawiam serdecznie :)


    fiolqak
    2010/04/03 16:14:27
    Tęczowych pisanek, na stole pyszności, mokrego Dyngusa i wspaniałych gości, niech to będzie czas uroczy
    Życzę miłej Wielkiej Nocy!- FiolQak
    Piękne poduszeczki- miluśne i bardzo kolorowe, ślicznie Pigucho:-)


    rosse5
    2010/04/03 20:58:06
    Piękne poduszeczki:)

    Ze swojej strony chciałam życzyć spokojnych radosnych Świąt, smacznego jajka, mokrego Dyngusa, pogody ducha, rodzinnej atmosfery pełnej ciepła i życzliwości. Niech te Święta będą czasem odpoczynku i refleksji dla Ciebie i Twoich bliskich:)


    juczka.23
    2010/04/04 00:51:20
    Życzę Wesołych Świąt i zapraszam po wyróżnienie :)


    paga-tek
    2010/04/04 02:59:21
    Aniu pokazujesz same pieknosci az sie napatzrec nie moge :).
    Wesolych Swiat! :)


    vilemoo2005
    2010/04/04 11:19:54
    Smacznego jajeczka wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego, zdrowia niezawodnego, wielu radości i przez całe Święta samej wesołości.


    barbarka888
    2010/04/04 22:16:51
    Zdrowych i pogodnych Świąt! :)


    kate2023
    2010/05/18 22:45:09
    Piękne poduszeczki! Czy mogłabym prosić o wzory tych większych? Tych małych mam wzory i nawet wyszyłam, ale chciałabym jeszcze wyszyć duże.
    (katarzyna-dospial@wp.pl- to mój mail). Byłabym bardzo wdzięczna za wzorki. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń